Virtualūs prekybos centrai – ir Lietuvoje Pereiti į pagrindinį turinį

Virtualūs prekybos centrai – ir Lietuvoje

2008-10-30 09:00
Virtualūs prekybos centrai – ir Lietuvoje
Virtualūs prekybos centrai – ir Lietuvoje / Asmeninio archyvo nuotr. Įsisuka: bendrovės "Pigu" direktorius D.Liulys tikino, kad kasdien virtualioje parduotuvėje apsilanko per 14 tūkst. vartotojų.

Elektroninė prekyba Lietuvoje – gana rizikingas verslas. Tačiau virtualų prekybos centrą įkūrę verslininkai nesigaili investavę.

Prieš keletą mėnesių virtualias duris atvėręs prekybos centras pigu.lt dabar siūlo per 40 tūkst. įvairiausių prekių ir bendradarbiauja su daugiau nei 200 tiekėjų bei partnerių. Naujas e. prekybos centras klientų stygiumi taip pat nesiskundžia.

"Darbo dienomis pas mus apsilanko apie 14 tūkst. unikalių lankytojų, o dienos užsakymų vidurkis viršija 100", – tikino virtualų prekybos centrą valdančios bendrovės "Pigu" direktorius Dainius Liulys.

Jis pripažino, kad kol kas retas Lietuvos interneto vartotojas yra pratęs apsipirkti internete, todėl didelį dėmesį tenka skirti ryšiams su visuomene, didinant pasitikėjimą virtualia prekyba.

Verslininkai tikisi suradę raktą į sėkmę, nes pigu.lt nekonkuruoja su jau esamomis elektroninėmis ir tradicinėmis parduotuvėmis, kviečia jas įsikurti prekybos centre.

Lietuviškas e. prekybos centras, kaip ir užsienio interneto parduotuvės ar aukcionai, gali pasiūlyti pigesnių prekių, nes bendrovei nereikia statyti ar nuomoti patalpų ir išlaikyti ten dirbančių žmonių. Mažesnės ir sandėliavimo išlaidos, nes sandėlyje laikomos tik populiariausios prekės. Kitos atkeliauja tik gavus užsakymą. Taip pat ir investicijos į prekybos centrą buvo gerokai mažesnės, nei siekiant įkurti visus Lietuvos kampelius pasiekiantį prekybos tinklą. D.Liulys atskleidė, kad pigu.lt parengiamiesiems programavimo darbams skyrė per 200 tūkst. litų. Tačiau tai – ne vienintelė investicija.

"Lietuviai dažnai perka užsienio e. parduotuvėse ir aukcionuose. Tai rodo, kad jie nėra konservatyvūs ar mažai pažengę interneto vartotojai. Pagrindiniai užsienio prekybos centrų pranašumai – platus asortimentas ir žemos kai kurių prekių kainos. Norėdami konkuruoti, turime akcentuoti lietuviškų e. prekybos įmonių pranašumus: tiekėjų patikimumą, patrauklesnius atsiskaitymo būdus, greitesnį prekių pristatymą", – įsitikinęs pašnekovas.

Nepaisant to, kad vis daugiau ekonomistų ir finansų analitikų kalba apie Lietuvai gresiančią ūkio recesiją, elektronine prekyba užsiimančios įmonės į finansų krizę žvelgia kaip į galimybę.

"Mes nusiteikę labai optimistiškai. Visi aplinkui tik ir kalba, kad reikia veržtis diržus, mažiau vartoti, taupyti. Mums tai – šansas, nes internete prekės yra šiek tiek pigesnės. Dėl to vis daugiau žmonių atsigręžia į virtualią erdvę. Apgalvoja, ką pirkti, ir mažiau eina į prekybos centrus spontaniškai. Tai rodo ir sparčiai augantys pardavimai. Negaliu kalbėti apie kitas bendroves, bet mūsų apyvarta per mėnesį padidėjo 4 kartus", – tikino D.Liulys.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų