„Sodros“ informaciniame centre – naujos funkcijos

  • Teksto dydis:

„Sodra“ diegia išmanius konsultacijų sprendimus, kad gyventojams ir po darbo valandų galėtų suteikti aktualios informacijos bei padėti tiems, kurie neturi galimybių ar įgūdžių naudotis internetu.

Nuo šiol gyventojai, paskambinę „Sodros“ informacinio centro numeriu 1883 net ir po darbo valandų gaus atsakymus į dažniausius klausimus apie išmokas ir prašymus.

„Per šias dienas identifikavome klausimus, kuriuos klientai užduoda dažniausiai. Kadangi atsakymai į juos yra bendri – įdiegėme automatinio atsakymo funkciją, kuri veikia po darbo valandų.

Vis dėlto, jeigu gyventojas norėtų užduoti savo klausimą ir gauti į jį atsakymą, sukūrėme galimybę klausimą įrašyti – vėliau mūsų konsultantas žmogui perskambins ir pateiks atsakymą. Tai aktualu žmonėms, kurie informacijos ieško jau po darbo valandų“, – sako „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.

Jis pabrėžė, kad „Sodros“ skambučių centras dirba įprastai ir įprastos konsultacijos telefonu toliau teikiamos, tik ieškoma būdų, kad informacija pasiektų kuo daugiau žmonių.

Dar viena naujovė – nuo ketvirtadienio gyventojai telefonu 1883 galės pateikti ir išmokų prašymus, tokius kaip ligos, motinystės, tėvystės, vaiko priežiūros, nedarbo, pensijos skyrimo ir kitus, tačiau ši paslauga bus skirta tik tiems, kurie negali naudotis paslaugomis internetu arba interneto ryšys neprieinamas. Svarbu pažymėti, kad pateikus prašymą telefonu, pasibaigus karantino laikotarpiui, reikės per mėnesį „Sodrai“ pateikti popierinį prašymą.

„Sodra“ primena, kad dėl ekstremalios situacijos uždarius fizinius klientų aptarnavimo skyrius, visos paslaugos ir konsultacijos teikiamos nuotoliniu būdu – internetu prisijungus prie asmeninės paskyros gyventojui www.sodra.lt/gyventojui bei telefonu 1883.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių