- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Bendros reklamos apimtys Lietuvoje per 8 šių metų mėnesius augo 5,1 proc. Labiausiai augo socialinės reklamos apimtys, o aktyviausiai reklamuota saugaus eismo akcija ir prašymas paremti Lietuvos kariuomenę.
Labiausiai augo kino ir lauko reklamos apimtys, kiek mažiau - vidaus, TV, lauko statinės, radijo reklama, rodo didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė.
"Žiniasklaidoje daugiausiai - 14 kartų, išaugo socialinės reklamos gross apimtys. Aktyviausiai buvo reklamuojama saugaus eismo akcija, paramos akcija "Gelbėkit vaikus" ir A.Guogos paramos fondo prašymas paremti Lietuvos kariuomenę. Taip pat dvigubai paaugo vaikiškų sauskelnių, beveik du kartus - mobiliojo ryšio telefonų prekybos gross reklamos išlaidos", - pranešime sakė TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Mobiliojo ryšio operatorių gross reklamos biudžetai ir toliau mažėja - jų išlaidos reklamai šiemet mažėjo 64 proc., išankstinio mokėjimo kortelių biudžetai - 33 proc., paskolų ir lizingo paslaugų - 29 proc.
Iš reklamdavių labiausiai gross išlaidas padidino Lietuvos automobilių kelių direkcija, Finansų ministerija su projektais www.esinvesticijos.lt , www.euras.lt ir iniciatyva "Jonvabaliai", smulkiųjų vartojimo kreditų bendrovė "Nordecum" .
"Bitė" reklamos gross išlaidas mažino 42 proc., "Mondelez International" - 40 proc., "Henkel" - 34 proc.
TV reklamos augimas siekė 7 proc. - televizijoje ištransliuota 1,048 tūkst. reklaminių klipų, radijo stotyse - 4,781 tūkst. sekundžių reklamos -2,5 proc. daugiau, spaudos reklamos apimtys krito 7, 5 proc.: laikraščiuose - mažėjo 8,8 proc., žurnaluose - 5,3 proc. Iš viso laikraščiuose išspausdinta 6,906 tūkst., žurnaluose - 4,052 tūkst. kv. centimetrų reklamos. banerinės interneto reklamos gross išlaidos nukrito 9,4 proc.
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas augo 5,6 proc. - vidutiniškai per dieną stenduose buvo 20,8 tūkst. kv. metrų reklamos, o lauko video reklamos ekranuose transliuota 2,793 tūkst. sekundžių reklamos - 38 ,1 proc. daugiau nei pernai.
Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų užklijuota beveik 24 tūkst. reklaminių lipdukų - 6,8 proc. daugiau, vidaus TV reklamos kiekis augo 7,7 proc., kino reklamos - 50,2 proc. - parodyta 268 tūkst. reklaminių klipų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kėdainių rajone griežtinama afrikinio kiaulių maro kontrolė
Kėdainių rajone šį mėnesį nustačius afrikinio kiaulių maro (AKM) atvejį griežtinama situacijos stebėsena. ...
-
Siūloma didinti baudas azartinių lošimų, alkoholio ir narkotikų vartojimo „taškams“
Mišrios Seimo narių grupės nariai siūlo numatyti administracinę atsakomybę už „taškų“, kur yra vartojamos narkotinės, psichotropinės ar kitos psichiką veikiančios medžiagos, turėjimą. ...
-
Seimas imasi dirbtinio intelekto reguliavimo, siekia patikslinti startuolio sąvoką
Seimas svarstys patikslinti kriterijus, pagal kuriuos įmonės patenka į startuolių kategoriją ir gali gauti valstybės paramą, taip pat Lietuvoje imsis reguliuoti dirbtinio intelekto (DI) naudojimą. ...
-
Siūlo išeitį ilgalaikiam nedarbui: trūksta bendruomenės poreikius atliepiančių veiklų2
Šią savaitę Trišalei tarybai buvo pristatytos Vakarų šalių patirtis įgyvendinant kovai su nedarbu skirtas darbo garantijos programas. Pasak Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (SADM) atstovės Ingos Liubertės, darbo garantijos...
-
Tarnyba: didelė dalis vyresnių žmonių susiduria su sunkumais naudojantis skaitmeninėmis paslaugomis1
Skaitmeninės paslaugos sunkiai prieinamos didelei daliai vyresnio amžiaus žmonių. Neretai šie asmenys, neužtikrinus alternatyvų paslaugoms internetu, lieka socialinio gyvenimo paraštėse, konstatavo skaitmeninės atskirties tyrimą atlikusi...
-
Situacija Lietuvoje – tragiška: brangsta mėgiamas tautiečių produktas92
Pieno produktai vis labiau brangsta ir viskas dėl Europoje nykstančių mažųjų ūkių. Mažėjant pieno pasiūlai, didėja jo paklausa, o kartu auga ir pieno produktų kainos. Pirkėjai baiminasi, kad jeigu pienas brangs ir toliau, teks jo atsisakyti. ...
-
Panaikinus „Foxpay“ licenciją VPT siūlo įsivertinti atsiskaitymo būdų alternatyvas
Lietuvos bankui (LB) penktadienį panaikinus finansinių technologijų bendrovės „Foxpay“ licenciją Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) pirkimų vykdytojams siūlo įsivertinti kitų atsiskaitymo būdų alternatyvų pasiūlymą klientams. ...
-
I. Trinkūnaitė Lietuvos banko sprendimą panaikinti „Foxpay“ licenciją vadina susidorojimu6
Lietuvos banko (LB) sprendimą už šiurkščius ir nuolatinius pažeidimus panaikinti finansinių technologijų bendrovės „Foxpay“ licenciją, jos vadovė Ieva Trinkūnaitė vadina susidorojimu bei siekiu pagrįsti kuo griežtesnę ba...
-
Alytuje atidaryta nauja „Kauno grūdų“ gamykla2
Žemės ūkio ir maisto gamybos grupės „Akola group“ valdoma bendrovė „Kauno grūdai“ Alytuje atvėrė dar vieną gamyklą. ...
-
S. Krėpšta: panaikinus „Foxpay“ licenciją, bendrovės klientai neturėtų pajusti nepatogumų
Lietuvos banko (LB) valdybos narys Simonas Krėpšta tvirtina, kad nutraukus mokėjimo bendrovės „Foxpay“ licenciją, klientai nepatogumų nepajus. ...