- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Grožio paslaugos – veikla, dėl kurios žmonės parašo daugiausiai skundų Nacionaliniam visuomenės sveikatos centrui. Skundžiamasi dėl įvairiausių dalykų, bet daugiausiai šiemet klientams kliuvo manikiūro ir pedikiūro meistrų darbas. Apie lietuvių skundus LNK žurnalistė kalbino šio centro atstovę Viktoriją Kokštytę.
„Niekada nesu nusivylusi grožio procedūromis, nes renkuosi specialistus atsižvelgdama į rekomendacijas“, – sakė gatvėje kalbinta moteris.
„Per savo netrumpą gyvenimą esu nusivylusi gal tik vieną kartą. Kirpėja per trumpai nukirpo. Beliko laukti, kol ataugs plaukai“, – teigė kita pašnekovė.
„Kartais labai blogai apkerpa, būna, nesupranta, ko nori, ko prašai. Tenka nuolat keisti kirpėją“, – porino trečia praeivė.
„Kažkada nusivyliau pedikiūro specialiste, kuri pedikiūrą darė labai grubiai“, – teigė gatvėje užkalbinta mergina.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
– Kokia tendencija – ar tų skundų daugėja?
– Negalima teigti, kad tų skundų labai padaugėjo, tiesiog popandeminis laikotarpis pakoregavo tuos skaičius.
– Ar prastėja paslaugų kokybė, ar klientai tapo išrankesni, priekabesni?
– Nesakyčiau, kad paslaugų kokybė suprastėjo ar tapo priekabesni vartotojai. Tiesiog žmonės jau žino, į ką atkreipti dėmesį gaunant paslaugą. Ir žino, kur kreiptis, jei ta paslauga jam atrodo nekokybiška. Pavyzdžiui, pastebi, kad grožio procedūra atliekama nesilaikant visų higienos ar saugos reikalavimų. Gavę skundą, mes reaguojame, atliekame patikrinimą.
Iš pradžių gali būti tik įsėjimas arba, jei rimtas pažeidimas, – ir bauda. Kai kuriais atvejais, – sustabdoma net veikla.
– Dėl ko dažniausiai žmonės skundžiasi?
– Gauname įvairių skundų. Būna, skundžiasi, kad nekokybiškai atlikta paslauga ar po paslaugos suteikimo kilo kažkokių komplikacijų. Šiuo metu itin padaugėjo skundų dėl to, kad paslaugos suteikiamos be leidimo-higienos paso arba nesilaikoma higienos reikalavimų. Pavyzdžiui, nebuvo išimti iš paketėlio sterilūs manikiūro įrankiai ir pan.
– Ar būna kuriozinių situacijų, nusiskundimų, tarkim, dėl netenkinančio rezultato – nudažė plaukus ne tokia spalva, kokios prašė?
– Taip, būna, tačiau tai jau – ne mūsų sritis. Jeigu vartotojui nepatiko rezultatas, pirmiausiai reikėtų kreiptis į paslaugos teikėją ir bendrauti su juo.
– Ar visi skundai pagrįsti?
– Didesnę dalį sudaro pagrįsti skundai, tačiau pasitaiko ir tokių, kad ne mūsų kompetencijoje padėti. Arba jis yra nepagrįstas.
– Dėl kurių būtent grožio procedūrų sulaukiate daugiausiai nusiskundimų?
– Nusiskundimų sulaukiame iš įvairių sričių – dėl permanentinio makiažo, tatuiruočių, kirpimo ir kitų nekokybiškai suteiktų paslaugų. Sakyčiau, pastaruoju metu vartotojai labiau kreipia dėmesį į manikiūro ir pedikiūro specialistų teikiamas paslaugas.
– Kokios baudos gresia paslaugų teikėjams, jei skundas pasitvirtina?
– Gresia administracinė atsakomybė. Iš pradžių gali būti tik įspėjimas arba, jei rimtas pažeidimas, – ir bauda. Kai kuriais atvejais, gali būti sustabdoma net veikla.
– Jūsų centro darbuotojai ir savo iniciatyva atlieka planinius patikrinimus. Kokie dažniausi būna pažeidimai?
– Taip, eina tikrinti departamentų specialistai. Pastaruoju metu vienas dažnesnių pažeidimų, kad specialistai teikia paslaugą nepasitikrinę sveikatos, nepraėję privalomųjų higienos įgūdžių kursų – įvairiai.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Elektromobilių įkrovimo infrastruktūrai – 12 mln. eurų2
Elektromobilių įkrovimo infrastruktūros plėtrai numatytas 12 mln. eurų finansavimas – įmonės jau gali teikti paraiškas. ...
-
Blogėja Lietuvos ekonomikos prognozė kitiems metams3
Lietuvos ekonominės prognozės – tarsi amerikietiški kalneliai. Šiemet jos geresnės nei buvo spėta anksčiau, tačiau kitiems metams jau prastesnės. Plačiau apie tai – LNK reportaže. ...
-
S. Gentvilas – žemės grąžinimas Vilniuje bus baigtas 2024-ųjų pavasarį
Žemės grąžinimas natūra ar pinigais Vilniaus mieste bus baigtas kitų metų kovo–balandžio mėnesiais, sako aplinkos ministras Simonas Gentvilas. ...
-
Aplinkos ministras: nerealu kasmet renovuoti 10 proc. namų1
Kasmet renovuoti po 10 proc. daugiabučių yra nerealu, sako aplinkos ministras Simonas Gentvilas. ...
-
Apklausa: ketvirtadalis į pensiją išėjusių lietuvių planuoja dirbti toliau6
Ketvirtadalis arba 25 proc. lietuvių, pasiekę pensinį amžių, ketina ir toliau dirbti bent dalį darbo dienos, rodo Baltijos šalių gyventojų apklausa. ...
-
Apklausa: 90 proc. Lietuvos gyventojų susiduria su finansiniais sukčiais3
Su įvairiais sukčiais susiduria daugiau nei 90 proc. Lietuvos gyventojų, nemaža dalis jų atpažįsta ir populiariausias finansinio sukčiavimo apraiškas, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro užsakymu atlikta reprezentatyvi apklaus...
-
G. Šimkus: būstas turi būti apmokestintas ne pagal vietą, bet pagal jo vertę5
Seimo Biudžeto ir finansų komiteto pirmininkui Mindaugui Lingei siūlant leisti savivaldybėms pačioms nustatyti konkrečius komercinio ir gyvenamojo nekilnojamojo turto (NT) mokesčio tarifus, Lietuvos banko (LB) vadovas Gediminas Šimkus tai vadina ...
-
Vaistinėse elektroninėmis cigaretėmis siūloma prekiauti tik gydant priklausomybę2
Sveikatos apsaugos ministerijai (SAM) nesutinkant, kad elektroninėmis cigaretėmis būtų prekiaujama vaistinėse, Seime registruotas dar vienas siūlymas dėl jų prekybos apribojimų. ...
-
R. Šimašius: aukštos kvalifikacijos užsieniečiams darbo sąlygos Lietuvoje nepalankios1
Dėl nepalankios mokestinės sistemos į Lietuvą dirbti atvyksta mažai aukštos kvalifikacijos užsieniečių, o daug uždirbantys Lietuvos piliečiai vyksta dirbti į užsienį, sako buvęs Vilniaus meras, konsultacijų paslaugų ir analitikos įmon...
-
G. Šimkus: pramonė turėtų atsigauti kitų metų pirmąjį pusmetį3
Lietuvos bankui (LB) gerinant šių metų ir kiek bloginant kitų metų šalies ekonomikos prognozes, LB vadovas Gediminas Šimkus sako, kad pramonė, ypač eksportuojanti, turėtų vėl pradėti augti kitų metų pirmąjį pusmetį, o jai sp...