- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Net 67 proc. lietuvių apsiperka internete darbo metu, būdami savo darbo vietoje. Trečdalis pirkėjų tą daro impulsyviai. Tokius rezultatus atskleidė spalio mėnesį OTTO atlikta pirkėjų apklausa.
Apklausos duomenimis, lietuviai mėgsta rūbus pirkti internete, nes tai yra patogu ir greita (96 proc. respondentų), be to, leidžia surasti norimą drabužį pigiau (84 proc.). Didžioji dauguma pirkėjų džiaugtųsi, jei prekės būtų pristatomos tą pačią ar jau kitą dieną (96 proc.), tačiau 70 proc. tenkina standartinis 2-5 darbo dienų pristatymo laikas. Įdomu tai, kad net 47 proc. respondentų sutiktų norimo rūbo palaukti gerokai ilgiau, jei dėl to tektų mokėti mažesnę kainą.
„Apsipirkimas internete yra populiarus ne tik dėl patogumo, bet ir galimybės lengviau palyginti panašių drabužių kainas. Retas kuris pirkėjas turi tiek laisvo laiko užeiti į kiekvieną parduotuvę, kad išsirinktų jam labiausiai patinkantį ir kainos lūkesčius atitinkantį rūbą. Nuo prekių gausos sukasi galva, pirkėjas pradeda painiotis, kur kas kiek kainavo, ir galiausiai įsigyja nebūtinai tai, ko ieškojo“, – komentuoja otto.lt atstovas Andrius Moskvičiovas.
Didžioji dauguma pirkėjų rūbus perka internete darbo metu, būdami savo darbo vietoje (67 proc.), gerokai mažiau tą daro vakare namuose (23 proc.), ir tik mažiausia dalis – 10 proc. – apsipirkimą internete atideda savaitgaliui.
Apklausos duomenys atskleidė, kad 32 proc. lietuvių yra impulsyvūs pirkėjai, o 56 proc. stengiasi savo pirkinius planuoti ir perka drabužius tik prireikus atnaujinti garderobą. 29 proc. respondentų per mėnesį įsigyja bent vieną naują drabužį, o 20 proc. – du ar daugiau. Dažniausiai vieną užsakymą sudaro du rūbai.
„Pastebime, kad drabužius internetu perkantys lietuviai yra linkę nepirkti po vieną rūbą. Jei reikia mokėti už pristatymą, klientai stengiasi vienu metu įsigyti daugiau, taip siekdami sutaupyti pristatymui skiriamas išlaidas“, – teigia A. Moskvičiovas.
OTTO rengtoje apklausoje dalyvavo virš 350 klientų, atėjusių atsiimti savo užsakymų į OTTO biurą. Didžiąją dalį – 79 proc. – respondentų sudarė moterys, turinčios vidurinį arba aukštąjį išsilavinimą. Respondentų amžius siekė nuo 18 iki 56 metų.
1949 m. įkurta OTTO – viena didžiausių tarptautinių elektroninių parduotuvių Europoje, apjungianti apsipirkimą internetu bei iš katalogų, savo klientams siūlanti daugiau nei 1 mln. prekių asortimentą ir iki 1 000 žinomų prekės ženklų. Oficialius OTTO atstovas Lietuvoje yra UAB „Bermeta“.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Ministerija: galimybių pasas atvertų maitinimą viduje, leistų renginius, asmenines šventes
Vyriausybei ruošiantis svarstyti vadinamojo galimybių paso įteisinimą, Ekonomikos ir inovacijų ministerija teigia, kad jis leistų teikti maitinimo paslaugas viduje, rengti didesnius renginius viduje ir lauke, taip pat atvertų sporto klubus didesni...
-
Pasiruoškite – siuntos iš ne ES valstybių brangs ir iki jūsų keliaus ilgiau1
Kiekvieną dieną Lietuvoje registruojama po kelias dešimtis tūkstančių mažaverčių siuntų iš ne Europos Sąjungos (ES) valstybių. Nuo liepos 1 d. visi Bendrijos gyventojai gaunantys tokias siuntas susidurs su pokyčiais, kurie nebus malon...
-
Viceministras: beveik išseko lėšos darbo paieškos išmokoms
Biudžeto lėšos, skirtos 200 eurų darbo paieškos išmokoms, jau beveik išnaudotos, sako socialinės apsaugos ir darbo viceministras. Vytauto Šilinsko teigimu, šiuo metu diskutuojama, ar tęsti šią paramos prie...
-
M. Skuodis: „Rail Baltica“ jungtis turi tiesiogiai pasiekti Vilniaus ir Kauno oro uostus1
Susisiekimo ministras Marius Skuodis inicijuoja diskusijas apie „Rail Baltica“ europinio geležinkelio jungtį su Vilniaus ir Kauno miestais. Galimybės „Rail Baltica“ geležinkeliu sujungti Vilniaus ir Kauno oro uostus aptartos ministr...
-
Tyrimas: Lietuvos logistikos įmonėse – nelegalūs vairuotojų apmokestinimai3
Lietuvos logistikos įmonėse egzistuoja nelegalūs vairuotojų iš trečiųjų šalių apmokestinimai, vadinami „vairuotojų fondais“ arba „bačkomis“, taip pat neteisėti išskaičiavimai iš algos neva padariu...
-
Ministrė tikisi, kad visuomenė ir verslas susipažins su 2,2 mlrd. eurų planu1
Lietuvos savivaldybių asociacijos prezidentui Mindaugui Sinkevičiui pareiškus, kad Vyriausybė slepia planą, kam išleis būsimą 2,2 mlrd. eurų vertės Europos Sąjungos pagalbą šalies atsigavimui po pandemijos, ekonomikos ir inovacij...
-
Vyriausybė spręs, ar meno kūrėjų prastovų skyrimą sieti su gaunamu pajamų dydžiu
Vyriausybė trečiadienį posėdyje spręs, ar pritarti Kultūros ministerijos siūlymui sudaryti palankesnes sąlygas meno kūrėjams gauti paramą kūrybinės prastovos išmokos skyrimą siejant su gaunamų pajamų dydžiu, o ne su pajamų gavimo faktu...
-
A. Armonaitė: manau, kad visa prekyba jau galėtų veikti2
Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė sako mananti, kad visa prekyba jau galėtų veikti, taip pat, laikantis saugumo priemonių, ir maitinimo įstaigos lauke, tačiau negalima užsimerkti prieš situaciją ligoninėse. ...
-
Ministerija Vilniaus metro siūlo nepripažinti ypač svarbiu projektu7
Susisiekimo ministerija siūlo Vyriausybei nepritarti Seimo nutarimo projektui dėl Vilniaus metro pripažinimo ypač svarbiu projektu. ...
-
Norima atverti daugiau veiklų: Vyriausybė svarsto galimybių paso įteisinimą (tiesiogiai)19
Vyriausybė trečiadienį turėtų svarstyti, ar įteisinti vadinamąjį galimybių pasą, kuris turėtų leisti atverti daugiau veiklų. Tai BNS patvirtino ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė. ...