Ke­lio­nė vir­to pra­ga­ru

Ke­lio­nė vir­to pra­ga­ru

2008-09-09 09:00
Ke­lio­nė vir­to pra­ga­ru
Ke­lio­nė vir­to pra­ga­ru

Vos pu­sant­ros va­lan­dos skry­dis iš Ta­li­no į Vil­nių ke­lias­de­šim­čiai ke­lei­vių nu­trū­ko Ry­go­je ir vir­to il­go­mis lau­ki­mo bei ne­su­sip­ra­ti­mo va­lan­do­mis.

Ne­lem­tas ge­di­mas

Praė­ju­sio ket­vir­ta­die­nio va­ka­rą iš Es­ti­jos sos­ti­nės į Vil­nių tu­rė­ję grįž­ti skry­džių bend­ro­vės „air­Bal­tic" ke­lei­viai na­mus pa­sie­kė tik penk­ta­die­nio ry­tą, pu­sę nak­ties pra­lei­dę Ry­gos oro uos­te. Tarp jų bu­vo ir „Dans­ke" ban­ko vy­res­nio­ji ana­li­ti­kė Bal­ti­jos ša­lims Vio­le­ta Kly­vie­nė.Ji dar il­gai pri­si­min­s ap­tar­na­vi­mo ko­ky­bę.

„Ta­li­ne skry­džių bend­ro­vės darbuo­to­jai mums pa­sa­kė, kad dėl tech­ni­nių kliū­čių skris­ti į Vil­nių ne­ga­li­me, ir pa­reiš­kė, jog vyk­si­me į Ry­gą. Iš ten pa­sku­ti­niu rei­su tu­rė­jo­me ke­liau­ti na­mo. Aš ne­sup­ra­tau, ko­dėl į Vil­nių ne­ga­li­me skris­ti, o į Ry­gą ga­li­me, bet spren­di­mą „air­Bal­tic" priė­mė už mus. O Ry­go­je pra­si­dė­jo cir­kas: at­sto­vė­jo­me ei­lė­je, mums iš­da­li­jo bi­lie­tus, praė­jo­me re­gist­ra­ci­ją ir su­li­po­me į au­to­bu­są. Bet kai priar­tė­jo­me prie lėk­tu­vo, pi­lo­tai pra­ne­šė, kad vi­si ke­lei­viai jau su­so­din­ti ir dau­giau nie­ko ne­lauks, nes jei pa­vė­luos, ne­be­ga­lės nu­tūp­ti Vil­niu­je, mat oro uos­tas dir­ba tik iki vi­dur­nak­čio", -skun­dė­si „Dans­ke" ban­ko dar­buo­to­ja.

Lat­vių man­da­gu­mas

La­biau­siai ke­lei­vius pri­bloš­kė skry­džių bend­ro­vės dar­buo­to­jų el­ge­sys ir po­žiū­ris į iš­var­gu­sius klien­tus. Jie ke­lei­vius ap­šau­kė, kad šie iš Ta­li­no at­skri­do be bi­lie­tų ir pri­da­rė pa­pil­do­mo dar­bo. Žmo­nės il­gai ne­ga­lė­jo su­ži­no­ti, ka­da ir kaip grįš na­mo, o į vi­sus klau­si­mus bu­vo at­sa­ki­nė­ja­ma pa­kel­tu bal­su siun­čiant nuo vie­no dar­buo­to­jo pas ki­tą. Nie­kas ne­pa­siū­lė nei mais­to, nei gė­ri­mų, nei kom­pen­sa­ci­jų.

Grįžo autobusu

Pa­si­tei­ra­vę, ar ga­li paim­ti tak­si ir per­nak­vo­ti vieš­bu­ty­je, o ry­te skry­džių bend­ro­vei pa­teik­ti są­skai­tą, ke­lei­viai iš­gir­do sau­są „ne".

„Vėliau kaž­kas pa­klau­sė, kur ga­li­ma pa­teik­ti skun­dus? Skry­džių bend­ro­vės dar­buo­to­jai at­šo­vė: skųs­ki­tės kam no­ri­te, tai nie­ko ne­pa­keis", - apie pa­tir­tą akib­rokš­tą kal­bė­jo mo­te­ris.

Po ke­lių va­lan­dų ne­ži­nios bend­ro­vės „air­Bal­tic" dar­buo­to­jos Ry­go­je už­stri­gu­siems klien­tams pa­siū­lė per­nak­vo­ti skry­džių bend­ro­vės vieš­bu­ty­je ar­ba į Vil­nių vyk­ti au­to­bu­su. Maž­daug pu­sė iš 30 ke­lei­vių pa­si­rin­ko pa­sta­rą­jį va­rian­tą, mat vie­no as­mens re­gist­ra­ci­ja į vieš­bu­tį tru­ko 40 minučių.

„Pa­gal­vo­jau, kad ves­ti­biu­ly­je pra­sto­vė­si­me iki ry­to, tad nu­spren­džiau va­žiuo­ti na­mo. Ne­ga­vo­me net sau­so mais­to da­vi­nio ir kra­tė­mės ke­tu­rias va­lan­das, bet ry­te jau bu­vo­me Vil­niu­je", - apie ne­ma­lo­nų nuo­ty­kį pa­sa­ko­jo V.Kly­vie­nė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų