- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Lietuvoje galiojant dviejų savaičių karantinui dėl koronaviruso, nustatyti reikalavimai ir rekomendacijos vežant keleivius miestuose ir tarpmiestiniu transportu, pranešė Susisiekimo ministerija.
Karantino režimo priemones kartu su ministerija nustatė Valstybės ekstremaliųjų situacijų operacijų centras.
Remiantis jomis, autobusų ir troleibusų vairuotojai turi būti atitverti nuo keleivių. Keleivių sėdėjimas turi būti išdėstytas šachmatiniu būdu, jiems draudžiama sėstis dviejose sėdimų vietų eilėse už vairuotojo.
Draudžiama keleivius įlaipinti ir išlaipinti per priekines autobuso ar troleibuso duris, jei autobusas turi daugiau nei vienerias duris.
Transporto priemonėse draudžiama vežti stovinčius keleivius, išskyrus keltuose ir vietinio (miesto) susisiekimo maršrutuose. Tarp stovinčių keleivių būtina išlaikyti saugų atstumą – ne mažiau kaip vieną metrą.
Keleivių skaičius tolimojo ir priemiestinio susisiekimo autobusuose bei traukiniuose turi būti perpus mažesnis nei transporto priemonėje nustatytas sėdimų vietų skaičius.
Rekomenduojama neprekiauti kelionės bilietais transporto priemonėse.
Kiekvienoje transporto priemonėje gerai matomoje ir patogioje naudoti vietoje rekomenduojama įrengti dezinfekavimo priemones. Keleiviams privaloma dezinfekuoti rankas įlipant ir išlipant iš transporto priemonės. Transporto priemonėse privalo būti aiškiai matoma informacija apie prevencines koronavirusinės infekcijos priemones.
Po kiekvieno reguliaraus reiso vežant keleivius vietinio susisiekimo maršrutais ir keleivius perkėlus per Kuršių marias, privaloma autobusus ir keltus išvėdinti bei dezinfekuoti ranktūrius, rankenas ir kitus dažniausiai liečiamus paviršius. Po paskutinio reiso turi būti atlikta dezinfekcija.
Keleivius vežant keltu draudžiami keleivių susibūrimai ir maisto pardavimas savitarnos maitinimo punktuose.
Keleivių vežimo už atlygį automobiliuose ir lengvajame automobilyje taksi po kiekvieno keleivio vežimo privaloma išvėdinti ir dezinfekuoti rankenas bei kitus dažniausiai liečiamus paviršius. Draudžiama vežti keleivius šalia vairuotojo. Automobiliuose privalo būti aiškiai matoma informacija apie prevencines koronavirusinės infekcijos priemones.
Karantino režimo priemonės taikomos organizuojant ir vykdant keleivių vežimą autobusais, troleibusais ir maršrutiniais taksi reguliariais, specialiais ir užsakomaisiais reisais, vietinio (miesto ir priemiestinio) bei tolimojo susisiekimo maršrutais, keleiviniais traukiniais vietiniais maršrutais, tarptautiniais keleiviniais keltais, keleivių perkėlimo per Kuršių marias į ir iš Kuršių nerijos ir keleivių vežimo už atlygį lengvaisiais automobiliais taksi.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
G. Nausėda iš energetikos ministro tikisi spartesnės „Harmony Link“ statybos1
Prezidentas Gitanas Nausėda iš būsimo energetikos ministro tikisi laiku įgyvendinti kitų metų vasarį numatytą energetikos sistemos sinchronizavimą su Europa, taip pat spartesnės didelių regioninių projektų, tarp jų „Harmony Link&ldquo...
-
„Litgrid“: sumažėjus importui iš Suomijos elektra brango 4 proc.3
Sumažėjus importui iš Suomijos vidutinė didmeninė elektros kaina Lietuvoje praėjusią savaitę augo 4 proc. iki 90,1 euro už megavatvalandę (MWh). ...
-
LEA: pastarąją savaitę nežymiai sumažėjo biokuro ir benzino kainos
Praėjusią savaitę Lietuvoje po 0,1 proc. sumažėjo biokuro ir benzino kainos. Tuo metu dyzelinas pabrango 1,1 proc., praneša Lietuvos energetikos agentūra (LEA). ...
-
ILTE sulaukė 8 finansavimo paraiškų iš gynybos investuotojų Lietuvoje ir užsienyje1
Finansų įstaiga ILTE (buvusi „Invega“) sulaukė 8 gynybos sektoriaus įmonių, veikiančių Lietuvoje ir į rinką ateiti planuojančių iš užsienio, paraiškų gauti ketvirtadalio milijono eurų vertės finansavimą, sako ILTE vald...
-
Nuo seksualinio smurto nukentėjusiems vaikams reikia pagalbos: gal jūs – tas, kurio ieško?
Mažiau nei penkiolika specialistų visoje Lietuvoje – tiek šiuo metu šalyje dirba teismo psichologų. Psichologai ypač reikalingi apklausiant vaikus, nukentėjusius nuo fizinio smurto ar seksualinių nusikaltimų, užduodant klausimus sup...
-
ILTE: Lietuvos įmonių investicijoms trūksta 5 mlrd. eurų1
Lietuvos įmonių investicijoms 2023–2024 metais trūko 5 mlrd. eurų, rodo nacionalinės plėtros įstaigos ILTE (buvusi „Invega“) atlikta apklausa. ...
-
FNTT ir LB sutarė stiprinti kritptoturto įmonių priežiūrą
Lietuvos bankas (LB) ir Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba (FNTT) pirmadienį susitarė stiprinti bendradarbiavimą prižiūrint kriptoturto įmones. Įstaigos pasirašė tai numatantį susitarimą. ...
-
SIM kortelių taip paprastai nebenusipirksite: abejoja, kad tai pažabos sukčius7
Nuo kitų metų norint įsigyti išankstinio mokėjimo SIM korteles, bus privaloma pateikti savo asmeninius duomenis. Taip tikimasi užkirsti kelią telefoniniams sukčiams, kasmet iš žmonių išviliojantiems milijonus eurų. Vis dėlto, ka...
-
Neramina Lietuvos gimstamumas: kas laukia šalies ekonomikos?31
Lietuvos gimstamumo statistika neramina. Per pastaruosius trisdešimt metų naujagimių registruojama bent perpus mažiau, nesiekiame net Europos Sąjungos vidurkio. O kurti šeimą lietuvaičių nepaskatina net dosnios išmokos. ...
-
Po skandalo dėl „Teltonikos“ – liūdnos išvados: niekas nežino, kaip išlipti iš biurokratų pelkės15
Niekas negali pasakyti, kaip išlaisvinti valstybę iš biurokratų pelkės. Naudos Lietuvai turinčios siekti valstybės įmonės ne tik nesusikalba, bet netgi konkuruoja. Stringa tiek daug projektų, kad lėtėja visos valstybės vystymasis. Akiv...