Įmonėse – taupymo režimas: atsisako kalėdinių vakarėlių

  • Teksto dydis:

Darbdavių atstovai sako, kad paprastai kalėdiniams vakarėliams įmonės negaili pinigų, tačiau dėl ekonominės situacijos dalis jų atsisako, praneša LNK.

Plačiau apie tai papasakojo renginių organizavimo įmonės „Purslai“ atstove Liucija Albickytė.

– Kokios šiemet vakarėlių mados, tendencijos?

– Madas kiekvienais metais nulemia tai, kas aktualu pasauliniam kultūriniam laukui. Mūsų agentūra vasarą organizavo turbūt visiems puikiai pažįstamo filmo „Barbė“ išankstinę premjerą. Nesitikėjau, kad ta naujiena bus dar aktuali iki Kalėdų. Tačiau ne iš vieno verslo sulaukėme prašymų organizuoti „Barbės“ tematikos vakarėlį. Garantuoju, kad tai bus vizualus, išraiškingas, muzikalus renginys. Ši tema dabar ant bangos. Tačiau yra ir tokių temų, kurias tikrai galėčiau laikyti klasikinėmis. Vieni klientai vis dar prašo ir jiems vis dar aktualu kaukių baliai, maskaradai. Tikslas per naujametinius vakarėlius išlieka tas pats – pasipuošti, pasitempti. Įmonės tą tikrai mėgsta. Tačiau organizuojant renginius mūsų uždavinys yra ne tik nustebinti temomis, bet ir naujais elementais. Mes visada sekame, kas atsitiko naujo. Galbūt atsidarė naujas restoranas, galbūt atsirado nauja vieta, kur mes galime organizuoti renginius. Galbūt televizijoje sužibėjo naujas talentas, kurį galime pakviesti į įmonių vakarėlius. Tada nustebins ne pati tema, o kažkoks naujumo faktorius. Mes visada turime stebinti įmones kažkuo nauju, ko darbuotojai iki šiol nematė ir nepatyrė.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

 

 

– Ar vis dar populiarūs tokie įmonių kalėdiniai vakarėliai? Galbūt įmonės keliauja kažkur slidinėti?

– Populiarūs. Renginių organizatoriai šiuo metu išgyvena aukso amžių. Matome pačios savo agentūros darbų apimtį. Darbų netrūksta. Sausį mūsų agentūra jau nebeturėtų, kur įterpti naujai atsiradusį renginį. Labai svarbu susiburti, kartu švęsti. Įmonės to nori. Paminėjote, kad populiarėja išvykimai kažkur į užsienį. Tas tikrai aktualiu įmonėms ir jos tą daro. Tačiau šis variantas labiau renkamasis, kai įmonė yra mažesnė, kai turi mažiau darbuotojų. Išskraidinti 200 žmonių yra daug sunkiau nei dešimt ar penkiolika.

Renginių organizatoriai šiuo metu išgyvena aukso amžių.

Ar darbdaviai noriai investuoja į kalėdinius vakarėlius? Ar svarbu jiems tai?

„Bendrai pasakyčiau, kad tikrai svarbu. Svarbu dėl įvairių priežasčių. Seniau kildavo įvairių abejonių dėl komandos susibūrimų. Tačiau per pastaruosius metus, kai turėjome krūvą iššūkių, buvome atskirti vieni nuo kitų, pajautėme, kad tas bendrumas yra tiesiog būtinas. Tam, kad žmonės jaustųsi ne tik dirbantys ir skiriantys savo laiką ir energiją darbdaviui, jiems reikia turėti vienijančias istorijas. Tai kuria ir papildomo pasitikėjimo bei tampa maloniau dirbti kartu.

Šiemet apklausėme organizacijas ir pastebėjome, kad beveik 40 proc. organizacijų sako organizuojantys ir netaupysiantys pinigų vakarėliams. Iš kitos pusės daugiau nei 30 proc. įmonių pasakė, kad situacija yra įvairi. Vieni jaučia, kad juos labai spaudžia ekonominės priežastys. Kiti tiesiog klausosi, kas vyksta aplink rinkoje ir elgiasi atsargiau. Jie vakarėlius visgi organizuos, tačiau kukliau. Nors buvo ir tokių, kurie sakė, kad tikrai negali sau leisti vakarėlio, nors labai ir norėtų“, – sakė personalo valdymo profesionalų asociacijos direktorė Aušra Bytautienė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Jonas

Jonas portretas
Laukiu dovanėlių, o ne vakarėlių. Ne vaikų darželis.

To Anonimas

To Anonimas portretas
Jo, jo, sijonai gal ir trumpi, bet zinok neduoda taip lengvai. Turi nugirdyt

Zmogus darbas

Zmogus darbas portretas
Musu tai vyks kazino. Imone dar kiekvienam suteike 300eu limita lost. Kiek liks tiek musu.
VISI KOMENTARAI 12

Galerijos

Daugiau straipsnių