"Iš naujo paskelbtas konkursas projektui žalos nepadarys. Priešingai - tikimės, kad darbai bus nupirkti už mažesnę kainą", - tvirtino "Lietuvos geležinkelių" generalinio direktoriaus patarėjas Mantas Dubauskas.
Kelių tiesimo įmones vienijančios asociacijos "Lietuvos keliai" vadovas Rimvydas Gradauskas teigė, kad "Lietuvos geležinkeliai" darbų kainas dirbtinai sumažina.
"Rail Balticos" atkarpą nuo Rokų iki Kauno hidroelektrinės bendrovės "Eurovia" ir "Vitras" pasiūlė nutiesti už 21,4 mln. eurų, o "Lietuvos geležinkelių" skaičiavimais, užtektų 8,9 mln. eurų. Atkarpos nuo Kauno iki Palemono darbų vertė siekia atitinkamai 58-68 mln. eurų ir 38 mln. eurų, o nuo Kauno hidroelektrinės iki Palemono - 58-65 mln. eurų ir 36 mln. eurų.
BNS žinomis, konkursuose dalyvavo bendrovių "Panevėžio keliai" ir "Šiaulių plentas" konsorciumas, "Autokausta" kartu su Geležinkelio tiesimo centru, Vokietijos "Leonhard Weiss" ir "Hidrostatybos" konsorciumas, Lenkijos "Trakcja" kartu su "Kauno tiltais" ir "Mitnija", Latvijos įmonių "A.C.B. ir BMGS konsorciumas.
Naujausi komentarai