Išskirtinė gelbėjimo operacija: smegduobė prarijo sunkvežimį Pereiti į pagrindinį turinį

Išskirtinė gelbėjimo operacija: smegduobė prarijo sunkvežimį

2025-02-04 12:38

Japonijoje – išskirtinė gelbėjimo operacija. Netoli Tokijo atsivėrus smegduobei, joje prasmego sunkvežimis. Gelbėtojams iš pradžių pavyko ištraukti tik priekabą, o vairuotojas iš duobės buvo vaduojamas kelias dienas. Smegduobė per tą laiką išaugo keturis kartus, tad prireikė evakuoti aplinkinių vietovių gyventojus.

Išskirtinė gelbėjimo operacija: smegduobė prarijo sunkvežimį
Išskirtinė gelbėjimo operacija: smegduobė prarijo sunkvežimį / LNK stop kadrai

Į šiaurę nuo Tokijo esančiame mieste smegduobė prarijo sunkvežimį su 74 metų vairuotoju. Vairuotojas bent jau iš pradžių buvo gyvas, atsiliepė netoliese buvusiems gelbėtojams. Gelbėjimo darbus apsunkino aplink duobę esančio grunto trapumas. Negana to, į duobę nuolat tekėjo kanalizacijos vanduo.

Todėl nenuostabu, kad įgriuva vis plėtėsi ir gilėjo, kol tapo maždaug 50 metrų pločio ir 15 metrų gylio.

Gelbėtojai į duobę paleido dronus, tačiau daugiau susisiekti su sunkvežimio vairuotoju jiems nebepavyko.

„Be vietinių ugniagesių, gelbėjimo operacijas vykdo žemės, infrastruktūros, transporto ir turizmo ministerija, priešgaisrinės apsaugos ir nelaimių valdymo agentūra bei Saitamos prefektūros priešgaisrinės tarnybos gelbėtojų būriai, kurie labai svarbūs užtikrinant saugumą“, – kalbėjo Japonijos vyriausiasis sekretorius Yoshimasa Hayashi.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

Evakuoti 200 metrų spinduliu gyvenantys žmonės. Daugiau nei milijono žmonių, gyvenančių netoliese esančiuose miestuose ir miesteliuose, paprašyta naudoti kaip įmanoma mažiau vandens, kad nuotekos dar labiau nedrėkintų įgriuvos. Manoma, kad žemė galėjo įgriūti dėl trūkusio kanalizacijos vamzdžio.

Pažeistas kanalizacijos vamzdis – beveik penkių metrų skersmens, pagamintas iš betono. Jis buvo naudojamas nuo 1983 metų. Betono tarnavimo laikas paprastai yra 50 metų. Vizualios apžiūros atliekamos kas penkis metus.

Valdžia mano, kad vamzdžio trūkimo priežastis – vandenilio sulfidas. Jis nuotekų vamzdžiuose gali virsti sieros rūgštimi ir suardyti betoną.

Skaičiuojama, kad kiekvienais metais Japonijos keliuose susiformuoja apie 10 tūkst. kelių įgriuvų, dažniausiai dėl požeminių ertmių.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų