„Šie susitarimai žymi naują „Rail Baltic“ etapą – ne naujo etapo pradžią, o viso statybos proceso proveržį. Tai akimirka, kai vizija popieriuje virsta nenutrūkstama statybos linija“, – pareiškė „Rail Baltic Estonia“ valdybos pirmininkas Anvaras Salometsas.
Pirmąjį konsorciumą suformavo „GRK Eesti“, „GRK Suomi“, „Merko Ehitus Eesti“, „NGE Contracting“, „Sweco Finland“, „Sweco Sverige“ ir „TSO SAS“, o antrąjį – „Bouygues Travaux Public“, „Budimex“, „INGEROP Conseil et Ingenierie“, „KMG Infra“ ir „WSP Finland“.
Bendra sutarčių vertė siekia 726 mln. eurų, tačiau dėl papildomo išlaidų strateginių medžiagų įsigijimui ji gali išaugti iki 932 mln. eurų.
Europos Sąjungos kofinansuojamą visą „Rail Baltica“ projektą, geležinkeliu sujungiant tris Baltijos valstybes su Europa, numatyta užbaigti 2030 metais, o vien tik Lietuvos ir Lenkijos vėžių sujungimas planuojamas anksčiau – 2028-aisiais.
Naujausi komentarai