Važiuojantis antikvariatas Pereiti į pagrindinį turinį

Važiuojantis antikvariatas

2009-05-21 18:39
Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas Važiuojantis antikvariatas

Šiomis dienomis Vilniaus, Kauno bei Klaipėdos gyventojai turėjo retą progą paganyti akis į egzotiškas ir senas ratuotas brangenybes. Mūsų šalies keliais ketvirtą kartą riedėjo garsiajame Vokietijos pirklių mieste Liubeke startavęs antikvarinių automobilių ralis „Schwarzhaupter Rally'2009“.

 

Pirmasis ralis senųjų Hanzos pirklių keliais vyko 2002-ųjų pavasarį. Sugalvoję tokį renginio leitmotyvą iš aktyvios veiklos versle pasitraukęs būrelis Vokietijos automobilių kolekcininkų, kelionę Baltijos jūros pakrantėje išsibarsčiusiomis valstybėmis nuo to laiko rengia kas dvejus metus.

Šįkart „Schwarzhaupter Rally“ maršrutas driekiasi per Klaipėdą, Kaliningradą, Kauną, Vilnių, Kernavę, Aukštaitijos nacionalinį parką, Palūšę, Daugpilį, Rygą ir Taliną. Rytinę Baltijos pakramtę keltais pasiekę žygio dalyviai namo savo automobilius taip pat plukdys jūra. Ralio organizatoriai pripažino, kad nors tokio pobūdžio žygiai antikvariniais automobiliais yra pasiturinčių žmonių privilegija, sunkmetis pakoregavo ir jų planus. Todėl šiųmetinėje ekspedicijoje tėra 11 senovinių ratuočių, kurių šeimininkai gyvena Šveicarijoje, Austrijoje ir Vokietijoje. Deja, visų jų pamatyti vienoje vietoje nepavyko, nes pakeliui į tarpinį finišą Vilniuje - „Litexpo“ rūmuose pristatytą Stasio Brundzos senovinių automobilių ekspoziciją  - dalis vokiečių sugebėjo paklysti sostinės prieigose ir galų gale nuvažiavo į jiems rezervuotus viešbučius.

Tarp šešių  „Litexpo“ pasiekusių ekipažų daugiausia dėmesio sulaukė prieškario laikais pagamintas „Audi“ prosenelis „Horsch“ ir pora nedaug jaunesnių „Mercedes Benz“ kabrioletų. Kolonoje taip pat važiavo keletas „Volkswagen“ „vabalų“ bei milžiniškas amerikinis „Cadillac“ markės limuzinas. Brangiausias ir egzotiškiausias ralio automobilis, kurio, deja, taip ir neteko pamatyti gyvai - „Aston Martin DB5 Convertible“. Ralio taisyklės numato, kad žygyje gali dalyvauti ne jaunesni, kaip 1970-ųjų metų laidos automobiliai.

Lietuvoje ralio „Schwarzhaupter Rallye'2009“ dalyvius globoti apsiėmęs vienas automobilių verslo pionierių ir retromobilių kolekcininkų S.Brundza pasakojo, kad tokie renginiai dažnai būna rimtu išbandymu ne tik technikai bet jų šeimininkams. Pavyzdžiui, važiuojant per lietų keliautojams neretai tenka peršlapti iki paskutinio siūlo.

Be to, greta pramogos ir turiningo laisvalaikio, tokių renginių dalyviai dažnai  dalyvauja įvairios labdaros akcijose, rengia susitikimus su verslo bendruomenių lyderiais ir pan. Kaip tik dėl šių priežasčių senovinių mašinų raliai visada sulaukia nemažo atgarsio visuose jo dalyvių aplankytose miestuose ir miesteliuose.

                

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų