„Ford of Europe" per 10 mėnesių pardavė 1 mln. 257,4 tūkst. automobilių pagrindinėse 19-oje Europos šalių. Užimama rinkos dalis spalio mėn. augo iki 8,4 proc., tuo tarpu praėjusių metų spalio mėn. rinkos dalis buvo 8 proc.
Nors pardavimų apimtys dėl griežto finansavimo ir krentančio vartotojų pasitikėjimo visa rinka, lyginant su praėjusiais metais šiemet krito 5,1 proc., kompanijos užimama rinkos dalis išliko stabili ties 8,6 proc. padala.
„Esame patenkinti, kad mūsų užimama rinkos dalis spalio mėn. pagrindinėse mūsų rinkose augo. Galima išskirti Vokietiją, kur „Ford" tapo vieninteliu gamintoju iš top-dešimtuko, padidinusiu keleivinių automobilių pardavimus," - sakė „Ford of Europe" viceprezidentas rinkodarai, pardavimams ir servisui Ingvaras Sviggumas.
„Tai dar vienas požymis, kad nepaisant besitęsiančios ekonominės nežinios, klientai žavisi „Ford" išskirtinių automobilių gama. Naujųjų mažos klasės automobilių „Ford Fiesta" bei „Ford Ka" dėka esame užėmę tvirtas pozicijas ateičiai: sėkmingai dirbti dabartinio nuosmukio metu ir tapti dar stipresniais, kai ekonomika atsigaus," - pridūrė I.Sviggum.
2008 m. spalio mėn. „Ford of Europe" pardavė 107,6 tūkst. automobilių pagrindinėse 19-oje Europos šalių. Tai 12,4 proc. mažiau nei praėjusių metų spalio mėn., tačiau kompanija padidino savo rinkos dalį 0,4 procentinio punkto iki 8,4 proc.
Visose 51 Europos rinkose „Ford" pardavė 133,2 tūkst. automobilių, 12,8 proc. mažiau nei praėjusių metų spalio mėnesį.
Geriausiai perkamais modeliais pagrindinėse 19 Europos šalių tapo „Focus" (25,9 tūkst. automobilių), naujoji „Fiesta" (14,6 tūkst. automobilių) ir „Mondeo" (13,9 tūkst. automobilių). Pavyzdžiui, Didžiojoje Britanijoje kiekvienai spalio mėn. parduotai naujajai „Fiesta" tenka po du naujus užsakymus.
Stiprūs spalio mėn. pardavimai Didžiojoje Britanijoje kompanijos užimamą rinkos dalį padidino iki 17 proc. (15,1 proc. tuo pačiu metu praėjusiais metais). Airijoje rinkos dalis nuo buvusių 8 proc. spalio mėn. augo net iki 21 proc.
Per paskutinius 6 mėnesius Vokietijoje didėjo užimama rinkos dalis; spalio mėnesį „Ford" dalis pakilo iki 7,4 proc., vienu procentiniu punktu daugiau nei praėjusių metų spalio mėn.
Prancūzijoje „Fiesta", „S-MAX" ir „C-MAX" savo segmentuose tapo geriausiai parduodamais importuotais automobiliais. Italijoje „Ford" buvo importuotų automobilių lyderiu, o „Fiesta", kurių parduota 7,2 tūkst., tapo geriausiai parduodamas importuotas automobilis.
Visose 51 šalyje kompanija šiemet pardavė 1 mln. 547,7 tūkst. automobilių, t.y., 2,4 proc. mažiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį.
Didžioji Britanija tapo didžiausia „Ford" rinka Europoje; čia per šiuos metus jau parduota 361,8 tūkst. automobilių, o užimama rinkos dalis - 16,2 proc.. Vokietijoje parduota 201,4 tūkst. automobilių (5,1 proc. daugiau), o Prancūzijoje 121,4 tūkst. (9,2 proc. augimas). Ispanijoje užimama rinkos dalis 9,3 proc. išliko tokia kaip ir 2007 m., Norvegijoje rinkos dalis padidėjo 1,5 proc. iki 9,3 proc.
„Ford" pardavimai Rusijoje ir tiesioginėse europinėse rinkose išliko stiprūs. Šiai dienai Rusija padidino pardavimus 13,3 proc. iki 154 tūkst. automobilių, o europinėse rinkose pardavimai didėjo 36 proc. iki 72,8 tūkst. automobilių.
Naujausi komentarai