Lietuvos žiemos pokyčiai verčia permąstyti taisykles: ar laikas didinti greitį?

Grįžti į straipsnį

Mūsų reikalas

Mūsų reikalas portretas
Laikas mažinti leistiną greitį,nes keliuose begalė psichinių neadekvatų ir narkomanų.Kaip jie gauna medicinines pažymas,leidžiančias vairuoti?!

cha

cha portretas
Dėl magistralių taip, bet kur Lietuvoje magistralės?

Man apgailietinos Mūsų Automagistralės. Liko tik ženklas...

Man apgailietinos Mūsų  Automagistralės. Liko tik ženklas... portretas
:(

>>>neaptverti autostr.ruož, \\\\\.../////

>>>neaptverti autostr.ruož,  \\\\\...///// portretas
>Bet de'Bilaitė "atitvėrė" nuo sieną nuo Batios kurapkų.

Anonimas

Anonimas portretas
Dėl padangų, nebent ilgesnį keitimo periodą, kad mažiau būtų eilių prie servisų, su sąlyga kai pašąla važiuoti negalima nepakeitus. Prie žemų temperatūrų padangos nesidėvi greičiau, ne baisu pakeisti ir anksčiau.

Dar

Dar portretas
Buvo šiltas gegužis, nelietinga vasara. puikus rugsėjis,puikios sąlygos kelių remontui o autstrados ruože Vilnius- Kaunas darbai dar nebaigti? Gal ministras Skuodis, Kelių direkcijos vadovas galėtų padaryti pranešimą, kodėl?

neaptverti autostrados ruožai

neaptverti autostrados ruožai portretas
Mano nuomone, per 34 Nepriklausomybės metus autostradą Vilnius- Kaunas- Klaipėda buvo galima rekonstruoti į visu ilgiu aptvertą ir apšviestą šešių juostų ( geriau aštuonių) autobaną su leistinu greičiu 150 km per valandą. Pristatyta naujų greičio matuoklių, bet ruožas nuo Babtų iki ( Raseinių, Kryžkalnio) posūkio į Šilalę vis dar neaptvertas. Laukiniai ir naminiai gyvūnai gali patekti į važiuojamą dalį sudarydami didžiulį pavojų važiuojantiems autostrada. Matyt, investuotas ne vienas šimtas milijonų, bet važiavimo kokybė pagerėjo nežymiai. Tokia mano nuomonė,

Labiau

Labiau portretas
Labiau reiketu perziureti zieminiu padangu keitimo terminus. Nes kol kas i ziema nepanasu.

Anonimas

Anonimas portretas
Kas skiria skandinavus nuo mūsų, kad jie turi solidų kapitalą ir generuoja gerus pinigus, tame tarpe ir iš Baltijos rinkų. Todėl lygintis būtű panašiai kaip su Šveicarais. Bet mes galim su mažai daryti išmaniai, ne projektus po kelis kartus, nedaryti to kas brangu ir nebūtina. Lieka daug ES neįsisavintų pinigų, vadinasi valdžia dirba neapsukriai arba sudarytos neįmanomos sąlygos gauti tuos pinigus.

G

G portretas
Neje skandinavija neturėtų būti imama kaip puikus pavyzdys. Jie visiškai nusivažiavo su daugeliu sprendimų ir neišnrenda iš aklavietės.

G

G portretas
Nuotrauka yra iliustarcija viso Via Lietuva bukumo. Viską ištaško kelių ženklinimui ir radarams. Jie jau pamiršo ir kas ta kelių priežiūra ir kas tas kelias. Naujos rekonstrukcijos baisios. Keliai tikrai ne automobiliams statomi paskutiniu metu.

Anonimas

Anonimas portretas
Skandinavai elgiasi priešingai ir mažina greičius. Jie tikrai ne zaporožiečius vairuoja, bet turi modernius geležinkelių tinklus, metro, tramvajus. Viešasis transportas turi būti ir greitesnė ir saugesnė alternatyva. Nepastatėm naujos atominės, kur tie pinigai, kodėl neįnvestavo į susisiekimą. Ar tikrai reikia kad jau eiliniu tapęs kiekvienas "naujasis" lietuvis be proto lėktų Vilnius - Klaipėda ir vasarą ir žiemą. Šis kelias atjarpoje iki Kauno ir taip chaotiška vieta, nedaug trūksta iki indiškų greitkelių standarto.

Raštingas

Raštingas portretas
Ar dar nepavargote nuo tų`protingai` kalbančių galvų? Kam iš vis tie ribojimai" Kas nori užsimušti, tegul lekia. Tada kiekvienas rinksis greiti pagal save. Juk jau esate pažengę ir žnote ko norite. O kitus perauklėti tai monkės triūsas, bet ir tai jų biznis.

Pagal

Pagal portretas
Nuotrauką-ženklų per ,,mažai,,o šiaip,jei į visus žiurėsi_100% įvažiuoti kam nors į užupakalį

Klausimas

Klausimas portretas
Kažin kodėl tada, kai kelias geras, saulė šviečia- valdininkas sako, kad važiuočiau tik tokiu greičiu, koks jam atrodo saugus. O kai slidu, rūkas ar lietus- tai jau ragina pasirinkti saugų greitį. Bet jei aš sugebu pasirinkti saugų greitį blogomis sąlygomis, tai gal sugebėsiu ir saulei šviečiant? Kuo daugiau bus savarankiškumo, tuo daugiau bus ir atsakomybės. Bet taip nebus, nes niekas tada nežinos, kad yra pakėnai, grašiai ar karnilavičiai... O ir pinigėlių nemažai surenkama. Tačiau pažeidėjų skaičius rodo, kad leistinas greitis nustatytas nevykusiai, dar vis galvojant apie zaporožiečius ir žigulius.

Anonimas

Anonimas portretas
Kelio ženklai nepadės. Nėra dar dažnai kelių kulūros, nesilaikoma atstumo, staigūs ir impulsyvūs manevrai. Tamsusis sezonas, gyvūnų migracija, koks dar greičio didinimas. Rekia rimtų darbų - via baltikos magistralės, modernių geležinkelių, tiltai griūna, kai kur tiltai susiaurinti iki vienos juostos su pirmumo ženklais. Kai biudžetas kiauras galina tik šventines dienas arba kelio ženklus perstumdyti, gerai tinka sena frazė - liūdnas vaizdelis.

Trikojis \\\\\.../////

Trikojis   \\\\\...///// portretas
Neverkit,ištikšti užteks ir 110 km/h greičiu,o jei dar iš priekio 110 km/h,tai sumoje 220 km/h,tik reikia laiku pas šv.Petrą eilę užsiimti.____>o "Buvusiam Lietuviui" siūlyčiau pasikartoti Lietuvių gramatikos,ne bent jau seniai "buvies lietuvis"?

Suprantu,

Suprantu, portretas
Kad kelio ženklų gamyba,jų statymas yra geras biznis-kaip konservatorius sakė-vieno pakeitimas -200€, bet minimaliai smegenų gal reikia turėti-pvz Molėtuose,viename žiede jų suskaičiavau 48 ,neskaitant tų,kurie sukišti prieš žieda.Šiaip,pačio ženklo kaina-max-40€ + stulpas+ pastatymas-aišlu konkursa laimi,kas stato brangiausiai.

Pėstysis

Pėstysis portretas
Juk pristatė kintamosios informacijos ženklų Vilnius-Kaunas ir į Lenkiją kelyje, ar kaip jos ten vadinasi tos lentos, už kiekvienos sankryžos. Buvo giriamasi jog tam ir stato, kad žiemą geru oru būtų galima padidint greitį. Tačiau realybėje tie ženklai niekada neveikia, tad matomai tiesiog buvo praplauti pinigai, eilinį kartą...

Pirma

Pirma  portretas
Kelius reikia sutvarkyt.antra reikia išmokt kelių eusmo taisyklias.

Buvies Lietuvis

Buvies Lietuvis portretas
Ne tik greiciu bet ir keliu zenklinima mazinti ir protingai sudelioti.O apie sankrizas ir ziedu,graitus ivazavimus reaike dydinti nes Lietuvoje ne tik Lengvos masinos vazinejasi bet ir Vilkikai su pusprekabems.Apie kelio danga yra tragedija musu.21 amziu su tokiomis technologija tuoki Lietuva masteli sutvarkyti vieni jokai.BET CIA YRA BEDA KUR DINKSTA MUSU SURNKTI PINIGAI,,,, Vylas,Namus,Katerius perka savo anukams ir vaikamas nu vienu zodziu.Svogeriu krastas.....

Galerijos

Daugiau straipsnių