Nuo kovo 1-osios perpus nurėžę kainas kai kurie taksi paslaugas teikiantys verslininkai tikina didelių pelnų nepasiekę.
Pirmoji kainų šoką šiai paslaugai uostamiestyje padiktavusi bendrovė "Klaipėdos Taksoma" per pusę mėnesio didelio klientų antplūdžio nesulaukė.
Įmonė keleivio įsėdimo mokestį sumažino nuo 4 iki 1lito, vieno kilometro kaina krito nuo 2,5 iki 1,5 lito.
"Kol kas šis kainų sumažinimas mums smarkiai muša per kišenę. Padėtis vis tiek nesitaiso, nors tikėjomės, kad toks drastiškas kainų sumažinimas pritrauks daugiau klientų", – kalbėjo bendrovės vadovas Andrejus Vasilevskis.
Esą bendrovės skaičiavimais, per dvi savaites klientų padaugėjo tik 20–30 proc.
"Tačiau sumažinus kainas, išlaidas turime tas pačias. Benzino kaina juk kyla vos ne kiekvieną dieną. Todėl realaus pelno ir nepajutome", – kalbėjo A.Vasilevskis.
Bendrovės vadovas svarstė, jog, norint padidinti pelną, reikėtų, kad užsakymų padvigubėtų.
"Anksčiau kad ir nedidelį atstumą nuvažiavęs žmogus sumokėdavo 7 litus, dabar tas pats atstumas tekainuoja 3 litus", – pabrėžė A.Vasilevskis.
Vis dėlto kol kas įmonė nusprendė nedidinti kainų.
"Autopunkto" taksi vadovas Artūras Mineikis taip pat tikino, kad ir jo vadovaujamai bendrovei sumažinti tarifai aukso kalnų neatnešė.
"Kol kas nesame skaičiavę, tačiau bendra situacija labai liūdna. Negaliu pasakyti, kiek laiko laikysime šias kainas. Reikėtų mėnesio ar pusantro, kad būtų galima rimtai analizuoti ir priimti galutinį sprendimą", – tikino A.Mineikis.
"Autopunkto" taksi įsėdimo tarifą sumažino nuo 4 litų iki 2, kilometro kelionės kainą – nuo 2,5 iki 1,5 lito.
"Visi dabar mažina, kai kurie įsėdimo mokestį sumažino iki 89 centų, o kilometro kainą – iki 1,38 lito. Tačiau girdėjau, kad naktimis vairuotojai jau gudrauja – nebeįjungia skaitiklių. Mūsų bendrovėje tai neįmanoma, nes automobiliuose turime infraraudonųjų spindulių jutiklius. Automobiliui pajudėjus su keleiviu, skaitiklis pats įsijungia", – tikino A.Mineikis.
Naujausi komentarai