„Geros valdos“ taikinys – klaipėdiečių litai? Pereiti į pagrindinį turinį

„Geros valdos“ taikinys – klaipėdiečių litai?

2012-10-03 05:00
„Geros valdos“ taikinys – klaipėdiečių litai?
„Geros valdos“ taikinys – klaipėdiečių litai? / Vytauto Petriko fotomontažas

Nepasisekus vienam verslui, galima pakeisti veiklą ir iš gyventojų kišenių ištraukti pinigų, kurių reikia besivelkančioms skoloms padengti. Panašu, kad tokia taktika naudojasi viena bendrovė, klaipėdiečiams primygtinai siūlanti samdyti ją administruoti daugiabučius – esą dabartinės namų valdos labai blogai dirba.

Bijo būti apgauti

Vadinamajame Žardės kvartale esančių daugiabučių namų gyventojai nustebo, kai savo pašto dėžutėse rado skrajučių, kuriose reklamuojasi bendrovė „Gera valda“.

Klaipėdiečiams siūloma atsisakyti dabartinių namų valdų paslaugų ir naują įmonę samdyti administruoti savo daugiabučius namus.

„Kažkokia nesąmonė. Ar mus nori kažkas suklaidinti, kažkaip pasinaudoti? Mes tikrai nesiskundžiame dabartiniais namų administratoriais, o mums peršasi nauji ir dar aiškina, kad senoji namų valda mus mulkina, blogai dirba“, – aktyvia reklamos kampanija stebėjosi Reikjaviko gatvės daugiabutyje gyvenanti Valerija Marčienė.

Jos kaimynę Marytę Macak tokia reklamos kampanija ir naujos bendrovės siūlymasis teikti paslaugas net papiktino.

„Kaip jie gali šmeižti bendrovę, kuri dabar prižiūri mūsų daugiabutį? Mes jokių skundų neturime, o bandoma įteigti, kad mus apgaudinėja, kad administratoriai nesusitvarko su darbu. Kažkada jau bandė mūsų name steigti bendriją. Galiausiai paaiškėjo, jog tai apgaulė, kad kažkas siekė pasipelnyti. Bijau, kad ir šįkart taip nenutiktų“, – emocijų neslėpė M.Macak.

Avinėliais nebus

Reklamines skrajutes radę žmonės iškart ėmė dalytis bet kokia turima informacija apie naująją bendrovę. Aiškinta, jog ji iš klaipėdiečių sulaukė skundų dėl namų valdų, tačiau nė vienas iš gyventojų neprisipažino, kad niekam negirdėtai įmonei būtų skundęsis.

„Tai akivaizdus šmeižtas. Neva mūsų namų valda yra bloga, o jie kaip „Gera valda“ mus priims ir rūpinsis mūsų namu. Katės maiše tikrai nepirksime ir nebūsime tais avinėliais, kuriems pasipurčius byra pinigai, tačiau už juos nieko nedaroma“, – tvirtino gyventojai.

Jie neslėpė, kad rinkoje atsiradusi nauja įmonė pateikė patrauklų pasiūlymą – esą paslaugos gerokai atpigs, elektrikai, santechnikai operatyviai reaguos į gyventojų iškvietimus ir nusiskundimus.

„Dabar siūlosi dirbti už centus, o paskui rinks litus, juk nieko nebūna nemokamai“, – klastą įžvelgė V.Marčienė.

Pakeitė pavadinimą

Registrų centro duomenimis, įmonė „Gera valda“ savo veiklą tokiu pavadinimu pradėjo vos prieš mėnesį – rugsėjo 3 dieną. Iki tol bendrovė vadinosi „BV Notus“ ir teikė nekilnojamojo turto agentūros paslaugas.

Dienraščio šaltiniai teigia, kad šios įmonės 100 proc. akcijų savininkė yra bendrovė „Bonus Ventus“. Ji turi pradelstų įsiskolinimų „Sodrai“, septynis kartus buvo atsakovė teismuose. Paskutinės dvi bylos dėl skolų priteisimo nagrinėtos rugpjūtį. Bendrovės turtas kelis kartus buvo areštuotas. Ieškinius šiai įmonei yra pateikęs ne vienas juridinis asmuo.

„Bonus Ventus“ direktorius Gvidas Skirutis anksčiau vadovavo ir „BV Notus“, prieš jai pakeičiant pavadinimą į „Gera valda“.

Dabartinis šios įmonės direktorius Vilandas Kološinskas, neoficialiais duomenimis, taip pat buvo įkūręs nekilnojamojo turto agentūrą, kuri bankrutavo ir paliko nemažai skolų.

Kas galėtų paneigti, kad vieno nenusisekusio verslo skolas norima užkamšyti gyventojų pinigais, surinktais už daugiabučių namų neva administravimą?

Tikisi pagarbos

V.Kološinskas patvirtino faktą, jog įmonė „Gera valda“ tokiu pavadinimu savo veiklą pradėjo tik prieš mėnesį ir anksčiau ji vadinosi „BV Notus“.

„Mes esame „Gera valda“ ir ruošiamės gerai valdyti namus. Susibūrėme tam, kad gerai administruotume daugiabučius namus. „Geroje valdoje“ yra susirinkę nekilnojamojo turto ir daugiabučių administravimo profesionalai. Tikrai nėra taip, kad nesuprastume, ką darome“, – nuoširdžiai tikino V.Kološinskas.

Dienraščio žiniomis, jis yra dirbęs vienoje daugiabučius namus administruojančioje bendrovėje, tačiau buvo atleistas.

Pašnekovas pripažino, kad iki šiol „Gera valda“ nėra teikusi daugiabučių namų administravimo paslaugų, tačiau jos bus teikiamos, dėl to ir pakeistas pavadinimas. „Prieš tai mūsų kompanija užsiiminėjo labai panašia veikla, tik su komerciniais objektais“, – teigė V.Kološinskas.

Paklaustas, kodėl gyventojams yra platinamos skrajutės, kuriose nurodoma, kad dabartiniai namų administratoriai dirba blogai, „Geros valdos“ direktorius dievagojosi, jog konkurentų tikrai nešmeižia, o juos gerbia ir iš jų tikisi to paties.

Skolų neišsižadėjo

„Žodžio „blogai“ mūsų platinamuose pranešimuose tikrai nerasite. Kodėl tuomet gyventojai turėtų keisti namo administratorių? Pirmiausia yra klausimas, ar žmonės turi nusiskundimų. Jei jų turi, tuomet ir kreipiasi į mus, o mes viso namo gyventojams ir išmėtome lapelius, kuriuose yra klausimas, ar jie nori keisti administratorių“, – aiškino V.Kološinskas.

Paklaustas, kaip gyventojai sužino apie įmonę „Gera valda“, direktorius primygtinai prašė susitikti ir siūlė parodyti rinkodaros planą.

„Ar turime klientų? Į šį klausimą atsakysiu tik susitikęs. Nenoriu nieko aiškinti, nes konkurentai ir taip mus šmeižia. O mūsų reikalas yra koncentruotis į gyventojus ir gerą paslaugą“, – tikino V.Kološinskas.

Tačiau jis nepaneigė, jog įmonė, kuri nori iš gyventojų už namų administravimą rinkti pinigus, turi skolų.

Komentaras

Mindaugas Steponavičius

Teisininkas

Namo administravimas yra ilgalaikė veikla, o ne vienkartinis darbas, todėl gyventojai, prieš priimdami sprendimą, turėtų įvertinti ne tik tos bendrovės, kuri siūlosi teikti paslaugas, tarifus, bet ir patirtį, įdirbį, komandą. Geras namo administravimas nuo blogo skiriasi tuo, kad antruoju atveju renkami pinigai ir nieko nedaroma, o kitu atveju už surinktus pinigus prižiūrimas namas. Jei įmonė yra nauja, tikėtina, kad ji neturi reikiamų darbuotojų. Juo labiau kad žinoma bendrovės praeitis, kuri leidžia spėti, jog namų administravimo veiklos imamasi dėl pajamų, kurios būtų skirtos ne daugiabučiams namams prižiūrėti, o turimoms skoloms padengti. Todėl siekiant apsisaugoti nuo gresiančių problemų, reikėtų prašyti, kad įmonė su savo pasiūlymu pateiktų ir informaciją apie savo veiklą, administruojamus namus, pajėgumus, darbuotojus, jų kvalifikaciją, turimą atestaciją. Jei namo savininkai pasirenka daugiabutį administruoti naują įmonę, kuri neturi jokių sutarčių su paslaugų teikėjais, akivaizdu, kad būtų renkami tik pinigai ir tinkamos namo priežiūros nebus. Jei namo administratorius neturi apyvartinių lėšų, neįsivaizduojami jokie darbai. Pavyzdžiui, stogo remontas. Teisės aktai numato, kad už tokius darbus pirmiausia sumoka administratorius, o paskui pinigus surenka iš gyventojų. Jei apyvartinių lėšų nėra, vadinasi, ir remonto nebus. Manau, kad šiuo atveju namo administratoriaus keitimas gyventojams tikrai būtų nenaudingas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų