Galvos skausmas klaipėdiečiams: į banką – tik po savaitės?

Klaipėdietis Mindaugas šią vasarą du kartus susidūrė su tais pačiais keblumais – norėdamas patekti į SEB banko skyrių, buvo priverstas savaitę laukti eilėje. Kitu būdu išspręsti problemų jam nepavyko.

Įkalbinėjimai nepadėjo

Vyras sakė, kad internetu ar telefonu sutvarkyti su banku susijusių reikalų negalėjo.

Antroje vasaros pusėje mirė jo mama, reikėjo pasirūpinti jos banko sąskaita. Tąkart Mindaugas pirmą kartą atsitrenkė į užrakintas banko skyriaus duris ir suprato, kad jokie įkalbinėjimai jam nepadės.

Norėdamas gyvai pabendrauti su banko darbuotojais, vyras registravosi priėmimui ir labai nustebo, kad vizitas jam buvo paskirtas tik po savaitės.

Maždaug po mėnesio Mindaugo tėvas notarų kontoroje įgaliojo sūnų disponuoti savo elektroninės bankininkystės duomenimis.

Kai vyras pabandė spręsti šį reikalą telefonu, išgirdo griežtą atsakymą, kad notaro patvirtintas raštas bankui neturi galios ir sūnus, tėvo prašomas, negalės net sužinoti, kokia pinigų suma yra internetu nesinaudojančio tėvo sąskaitoje.

Neslėpė pasipiktinimo

Tada Mindaugas nusprendė gyvai pasikalbėti su banko darbuotojais ir rasti tokį, kuris pasiūlys sprendimo būdą.

Mūsų duomenys rodo, kad apie 40–50 proc. klientų, kurie skambina į banką ir nori registruotis į susitikimą, klausimus pavyksta išspręsti nuotoliniu būdu.

Vyras vėl sužinojo, kad į banko skyrių pateks tik po savaitės.

"Nebesuprantu, kas darosi. Bankai disponuoja mūsų pinigais, bet bendrauti su klientais nenori. Ko gero, dabar pas gydytoją lengviau patekti nei į banką. Ką tokio jie veikia, kad eilėje reikia laukti savaitę? Anksčiau ilgų ilgiausiai palaukdavome valandą ar pusantros, bet tą pačią dieną atlikdavome reikalus. Man tai panašu į tyčiojimąsi", – piktinosi klaipėdietis.

Vyras supranta, kad, kylant naujai koronaviruso bangai, kiekviena įmonė saugo savo darbuotojus, bet juk bankas yra paslaugas teikianti įstaiga, ir klientai jiems turėtų būti ne mažiau brangūs.

Taupo laiką?

SEB banko atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė patvirtino, kad ir pasibaigus karantinui dėl visų skyriuje teikiamų paslaugų klientai toliau kviečiami iš anksto telefonu užsiregistruoti į susitikimą. Tai daroma dėl klientų saugumo ir patogumo.

"Kaip ir pas šeimos gydytoją ar odontologą, iš anksto užsiregistravę klientai, atvykę sutartu laiku, yra aptarnaujami iš karto ir taip gali planuoti bei taupyti savo laiką, negaišta jo eilėse, visada tiksliai žino, kiek užtruks sutvarkyti finansinius reikalus. Be to, COVID-19 nėra pasitraukęs, tad, rūpindamiesi savo klientais, norime padėti jiems išvengti laukimo banko skyriuje ir nereikalingų kontaktų su kitais žmonėmis", – tokį sprendimą paaiškino SEB banko atstovė.

Pasak jos, per karantiną būdą, kai į skyrių atvykstama iš anksto užsiregistravus, kaip padedantį planuoti ir taupyti laiką, teigiamai įvertino dauguma klientų.

Atliko apklausą

Sprendimas ir toliau taikyti išankstinę registraciją argumentuojamas ir banko atliktos apklausos duomenimis. Esą 90 proc. karantino metu skyriuje aptarnautų iš anksto užsiregistravusių klientų teigė, kad ir ateityje norėtų taip spręsti savo finansų klausimus.

I. Dauguvietytė-Daskevičienė tvirtino, kad daugumą problemų, dėl kurių klientai norėtų atvykti, galima išspręsti internetu ar telefonu, tada ir važiuoti į banką neprireikia.

"Mūsų duomenys rodo, kad apie 40–50 proc. klientų, kurie skambina į banką ir nori registruotis į susitikimą, klausimus pavyksta išspręsti nuotoliniu būdu", – tikino banko atstovė.

Paklausta, kodėl eilėje tenka laukti ištisą savaitę, ji patikino, kad klientų srautas vis dar yra didelis, ir atsiprašė už nepatogumus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Renata Sen

Renata Sen portretas
Noriu visiems priminti kad tvarką Lietuvos bankų sektoriuje prižiūri ir kontroliuoja Lietuvos bankas. O kas pas mus Lietuvos bankas? Teisingai, toks Vitas Vasilaiuskas. Labai viską sugebantis žmogus :), gaunantis didesnę nei prezidento algą iš mūsų visų Valstybės pinigų.Jis ir Grybauskaitės rinkiminiam štabui vadovavo (gavo už tai apdovanojimą), jis ir Snoro banką bankrotino (čia nežinau ar gavo apdovanojimą..:), ir dabar jau daug metų yra Lietuvos banko valdybos pirmininkas, Europos Centrinio banko valdybos narys ir t.t. Žodžiu, ponas ir valdovas. Bet mane tiesiog stebina (o gal aš nesuprantu?) šio pono visiškas nedarbas sprendžiant va tokias akivaizdžias bėdas, apie kurias rašoma straipsnyje. Ar jums žiūrint į visą tą netvarką nesinori paimti šakių ir išvaryt pakibini...visus tuos lupikautojus su Vasiliausku priešakyje, von iš šalies? Kad lėktų kelio nematydami..

saulius

saulius portretas
ar problema pakeisti banka

LTU

LTU portretas
Problemos nematau, jau 1 metai kai isejau is SEB ir atidariau saskaita SIAULIU BANKE KURIS YRA LIETUVISKAS IR TURI DAUGIAUSIAI SKYRIU LT IR KLAIPEDOJE plius ikainiai mazesni...
VISI KOMENTARAI 22

Galerijos

Daugiau straipsnių