Baltijos prospekto 59-ajame daugiabučiame name gyvenantis Virginijus pasakojo, kad jų kieme seni kanalizacijos vamzdžiai buvo keičiami naujais. Pastarieji driekėsi ir po šaligatviu.
Darbus atlikusios įmonės darbuotojai išardė pėsčiųjų taką. Paklojus vamzdžius, prasidėjo atstatymo darbai.
„Vyrai sudėjo bortus ir kloja naujas trinkeles. Senosios jau buvo visiškai susidėvėjusios, suskeldėjusios. Nebuvo įmanoma jų kloti“, – pasakojo klaipėdietis.
Pasak Virginijaus, problema ta, kad pėsčiųjų tako bortai – labai aukšti, o nuolydžių nėra.
„Nulipti nuo šaligatvio tapo labai sudėtinga. Ne tik man, turinčiam judėjimo negalią ir vaikštančiam su ramentais, bet ir mamoms, stumiančioms vaikų vežimėlius, vaikams, važiuojantiems dviračiais ar paspirtukais. Bortai tapo didele kliūtimi", – tikino vyras.
Klaipėdietis domėjosi, kodėl neįrengiami nuolydžiai, kad nulipti nuo pėsčiųjų tako taptų paprasčiau. Pasak vyro, darbininkai paaiškino, kad atlieka atstatymo darbus. Viską padarys taip, kaip buvo.
„Anksčiau bortai buvo susmigę į žemę. Jie buvo susilyginę su kiemu, tad nulipti nuo tako rūpesčių nekildavo. Ką dabar reikės daryti, sunku pasakyti. Logikos šiems darbams trūksta. Jei klojamos naujos trinkelės, kodėl negalima įrengti ir nuolydžių“, – svarstė vyras.
Klaipėdos savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo pavaduotoja Irena Nachčiunova informavo, kad, atliekant atstatymo darbus, prašyti įmonės vykdyti papildomus darbus negalima.
„Tokiose situacijose viskas turi būti sutvarkyta taip, kaip buvo. Negalime reikalauti, kad įrengtų nuolydžius. Matyt, jie čia nebuvo suprojektuoti“, – komentavo pavaduotoja.
I.Nachčiunova atkreipė dėmesį, kad nėra taip paprasta įrengti šaligatvio nuolydžius. Tam reikia parengti projektą ir tik tada atlikti darbus.
„Būna, kad gyventojai kreipiasi į savivaldybę dėl nuolydžių įrengimo. Tai turėtų daryti ir Baltijos prospekto gyventojai. Tada žiūrėsime, kuo galime padėti“, – sakė pavaduotoja.
Naujausi komentarai