Operos desertai – su meile ir aistra

  • Teksto dydis:

Antradienį Klaipėdos koncertų salėje vyks gardžiausių operos numerių degustacija. Festivalio „Klaipėdos muzikos pavasaris“ publikos skonį gundys operų apie meilę ir aistrą fragmentai ir šio žanro atlikimo meistrai – Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro (LNOBT) solistai Viktorija Miškūnaitė, Jovita Vaškevičiūtė, Tomas Pavilionis bei Roberto Šerveniko diriguojamas minėto teatro simfoninis orkestras.

Visi trys solistai yra pagrindinių vaidmenų atlikėjai LNOBT. Aukštą jų meninį lygį įrodo ir pastaruoju metu pelnytos svarbios nominacijos bei apdovanojimai. Sopranas V.Miškūnaitė šiemet pelnė Auksinį scenos kryžių geriausios operos solistės kategorijoje už Manon Lesko vaidmenį J.Massenet operoje „Manon“. Mecosopranas J.Vaškevičiūtė prieš metus buvo nominuota Auksiniam scenos kryžiui už Markizo ir Grafienės vaidmenis O.Narbutaitės operoje „Kornetas“. Šioje operoje sužibėjo ir tenoras T.Pavilionis, už Korneto vaidmenį gavęs geriausio LNOBT metų operos solisto apdovanojimą. Visus šiuos talentingus dainininkus matyti Klaipėdos koncertų salės scenoje – išties išskirtinis reiškinys.

Koncertą diriguosiantis Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureatas R.Šervenikas balandžio 1-ąją (beje, jam minint 50 metų jubiliejų) buvo apdovanotas Kultūros ministerijos Garbės ženklu „Nešk savo šviesą ir tikėk“. Juo R.Šervenikas įvertintas už svarų indėlį bei ypatingus nuopelnus Lietuvos kultūrai ir menui, už iniciatyvas, inspiruojančias bendruomenę pozityviai veiklai, už asmeninę atsakomybę, kuriant kultūrinę ir dvasinę aplinką. Maestro yra gerai žinomas kaip drąsus naujosios muzikos interpretuotojas, nuolat dalyvaujantis visuose Lietuvoje rengiamuose šiuolaikinės muzikos festivaliuose, aktyviai propaguojantis šiuolaikinę lietuvių muziką užsienyje. R.Šervenikas yra LNOBT muzikos vadovas, dažnai pasirodantis su Lietuvos nacionaliniu simfoniniu bei Lietuvos kameriniu orkestrais, diriguojantis užsienio orkestrams, operų ir baletų spektakliams.

Garsioji „Habanera“ iš G.Bizet operos „Karmen“, nuostabioji Čio Čio San arija iš G.Puccini operos „Madam Baterflai“, nuotaikinga Herzogo dainelė „La donna e mobile“ iš G.Verdi operos „Rigoletas“, emocingi G.Puccini operos „Bohema“ ir J.Strausso operetės „Šikšnosparnis“ fragmentai – tai tik keli mėgstamiausių operos pasaulio kūrinių, skambėsiančių koncerte „Meilės aistros operose“. Tiek soliniai numeriai, tiek duetai apdainuos veikėjų jausmus. Orkestras ir solistai pateiks klausytojams daug įvairiausių kūrinių, pradedant XIX a. šedevrais ir baigiant vos prieš kelerius metus gimusia muzika.

Ypatingas koncerto kūrinys, skirtas tikriems smaguriams – XXI a. lietuvių operos pavyzdys. Bus proga pasimėgauti prieš metus Auksinį scenos kryžių laimėjusios Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureatės O.Narbutaitės operos „Kornetas“ fragmentu, kurį pateiks jos premjeros atlikėjai. Niekas geriau už T.Pavilionį ir J.Vaškevičiūtę neatskleistų Korneto ir Grafienės meilės dueto „Jokio vakar ir jokio rytoj“. Tai bus, pasak kritikų, „stulbinamai gražaus spektaklio“ muzika.

Balandžio 19-osios vakarą Klaipėdos koncertų salė prisipildys meilės aistromis. Ne paslaptis, kad tiek operos, tiek deserto gardumas priklauso nuo to, kiek įdedama aistros ir meilės. Klausytojai galės įvertinti, ar visų operos desertų receptai yra verti audringų aplodismentų. Koncerto pradžia – 18 val.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių