Sunkios teisybės paieškos Pereiti į pagrindinį turinį

Sunkios teisybės paieškos

2007-11-27 00:00

Norintys susigrąžinti pinigus už brokuotą daiktą pirkėjai dažnai sugaišta daug laiko ir patiria neigiamų emocijų.

Norintys susigrąžinti pinigus už brokuotą daiktą pirkėjai dažnai sugaišta daug laiko ir patiria neigiamų emocijų.

Remontavo tris kartus

Kaunietė Violeta Kairaitytė bendrovės „Buitex“ individualios Edmundo Čepausko įmonės „Ramunė“ parduotuvėje „Urmo“ bazėje nusipirko dujinę viryklę. Parsivežusi į namus ir išbandžiusi naują gaminį moteris nusivylė: „Elektrolux“ firmos orkaitė prastai kepė. Kadangi gaminys buvo garantinis, ji kreipėsi į firmos „AG Servise“ meistrus. Tris kartus į namus atėjęs įmonės atstovas bandė taisyti orkaitę, bet šeimininkė likdavo nusivylusi. Meistras sakė, kad defektas – rimtas.

„Kreipiausi į „Ramunės“ įmonės vadovą, kad pakeistų viryklę. Man buvo paaiškinta, kad serviso meistras turi surašyti defektinį aktą. Tada ir prasidėjo kryžiaus keliai ieškant teisybės“, - pasakojo V.Kairaitytė.

Surašytas aktas įmonės savininkams netiko, jie nenorėjo nei gražinti pinigų, nei senos viryklės pakeisti nauja.

Įžeidinėjo pirkėją

760 litų už nekokybišką gaminį moteris atgavo tik po keturių mėnesių.

„Serviso meistrai stebėjosi, kodėl parduotuvė nenori pripažinti akto, nes gedimas buvo akivaizdus. Kai pagaliau pateikiau kitą, papildytą, defektinį aktą, jaunas darbuotojas ėmė tyčiotis, kad pinigų iškart negausiu. Teko ilgai įrodinėti, kad esu teisi ir kad privalau atgauti tai, kas man priklauso“, - piktinosi pirkėja.

Buvo apmaudu, kad darbuotojas su ja elgėsi nepagarbiai ir peržengė elementaraus padorumo ribas. „Kai pasakiau, kad neišeisiu, kol negausiu pinigų, jis ironiškai pasiūlė atsinešti lovą ir parduotuvėje apsigyventi. Sulaukiau ir kitokių įžeidžiančių žodžių“, - pasakojo V.Kairaitytė.

Įmonės savininkas E.Čepauskas „Kauno dienai“ sakė, kad „Elektrolux“ dujines plyteles įmonė gauna iš firmos „Elektromarkt“. Minėta viryklė, kaip paaiškėjo, iš tiesų buvo nekokybiška, bet esą prireikė laiko, kol tai pavyko įrodyti.

E.Čepauskas pripažino, kad jaunas kolega Vytautas Augustinaitis elgėsi iš tikrųjų nekorektiškai, pirkėjai rodė nepagarbą. Tačiau kodėl reikėjo taip ilgai įmonei spręsti šią konfliktinę situaciją, jos savininkas paaiškinti negalėjo.

Pažeistos kliento teisės

Firmos „AG service“ techninio skyriaus vadovas Vytautas Grajauskas „Kauno dienai“ patvirtino, kad bendrovės „Buitex“ vadovai privalėjo greičiau išspręsti konfliktą su pirkėja. „Reikėjo ne kelis kartus siuntinėti moterį pas meistrus, bet paaiškinti gamintojų atstovams, kokias pretenzijas reiškia klientė. Keturis mėnesius analizuoti pirkėjos skundą – neleistinas aplaidumas“, - svarstė V.Grajauskas.

Pasak pašnekovo, didžiųjų prekybos įmonių vadovai operatyviau ir greičiau reaguoja į gyventojų skundus: jiems esą svarbiau įmonės garbė, o ne noras sutaupyti nedidelę sumą pinigų. Mažesnėse parduotuvėse parduotos prekės gal ir nebūna prastesnės, bet pasitaikius defektams klientams prireikia daugiau laiko, kad įrodytų teisybę.

Firmos „AG service“ atstovo teigimu, jei prireikia keisti šaldytuvo, viryklės ar kito gaminio detalę ir jos firma neturi, užsakoma pas gamintojus. Garantinis laikas - 45 dienos, per kurias privalu gauti minėtą detalę ir suremontuoti gaminį.

„Tai daroma, jei klientai sutinka laukti. Jei jie nori naujos prekės arba atgauti pinigus, prekybininkai privalo atsižvelgti į kliento prašymus. Žinoma, gaminio defektai turi būti rimti, svarbu laiku surašyti defektinį aktą“, - aiškino V.Grajauskas.

Kartais esą klientai tiesiog neperskaito instrukcijos ir nemoka tinkamai naudotis technika – tada garantinio serviso darbuotojų pagalba būna minimali.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų