Reklama augo radijuje ir internete

Reklama augo radijuje ir internete

2013-05-07 23:59 kauno.diena.lt inf.
Reklama augo radijuje ir internete
Reklama augo radijuje ir internete / Gediminas Bartuška

Verslininkui Laimučiui Pinkevičiui nepavyko atgaivinti bylos dėl jo turto arešto, kurį pasiekė SEB bankas, verslininkui suteikęs 1,176 mln. eurų (4,06 mln. litų) paskolą ir jos neatgavęs. Bylos duomenimis, 2007 m. SEB bankas L.Pinkevičiui suteikė 4 mln. litų paskolą beveik 2 tūkst. kvadratinių metrų ploto administraciniam pastatui įsigyti. Statinys buvo įvertintas 4,4 mln. litų.

Lietuvos reklamos rinkos apimtis pirmą šių metų ketvirtį, palyginti su atitinkamu 2012-ųjų laikotarpiu, ūgtelėjo 0,5 proc., o labiausiai augo reklamos apimtis radijuje ir internete. Tai rodo žiniasklaidos auditorijos tyrimų bei reklamos monitoringo bendrovės "TNS LT" duomenys. Šių metų sausio–kovo mėnesiais didžiausi reklamuotojai buvo "Tele2", "Studio Moderna", "Procter&Gamble", "Omnitel" ir "Maxima LT".

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų