”Omnitel” pradeda stiprų konkurentų puolimą

”Omnitel” pradeda stiprų konkurentų puolimą

2004-03-18 00:00 kauno.diena.lt inf.

Naujasis planas pokalbių tarifus sumažins iki 30 procentų

Naujasis planas pokalbių tarifus sumažins iki 30 procentų

Didžiausia šalyje mobiliojo ryšio bendrovė “Omnitel” nuo balandžio verslo rinkai siūlys naują paslaugų paketą, kuriame yra ir naujas mokėjimo planas “Lyderis”. Jo naudotojams, sumokėjusiems 29 litų mėnesio abonentinį mokestį ir kelis litus papildomai už pasirinktą tinklą, pokalbio minutė į bet kurį šalies ryšio tinklą kainuos tik 29 centus.

“Omnitel” teigia, kad naujasis planas dabartinius įvairių planų pokalbių tarifus sumažina iki 30 proc.

Stiprus žingsnis

“Naujausias planas numato palankiausius rinkoje tarifus verslui. Tai stiprus žingsnis verslo abonentų rinkoje. Jį žengdami mes norime labai stipriai užpulti konkurentų apkasus ir išlaikyti turimas lyderio pozicijas”, - antradienį spaudos konferencijoje vaizdžiai kalbėjo “Omnitel” viceprezidentas Dainius Pupkevičius.

Nepasirinkę krypties (tinklo) “Lyderio” naudotojai už minutę pokalbio bet kuriame tinkle mokėtų po 49 ct. Prie mėnesio abonentinio mokesčio dar sumokėjęs už vieną ar kelias kryptis (“Omnitel” - 2 Lt, visi kiti tinklai - po 5 litus) “Lyderio” naudotojas už minutę pokalbio mokės 29 ct. Abonentinį mokestį abonentas išnaudos pagrindiniu tarifu (be pasirinktos krypties) arba pigesniu tarifu skambindamas, siųsdamas SMS ir MMS bei naudodamasis tarptautinio ryšio paslaugomis.

“Viena didžiausių šio plano naujovių ir unikali galimybė Lietuvoje - verslo klientas reikalingą pokalbio kryptį galės pasirinkti kiekvienam iš jo žinioje esančių abonentų, - tai yra jis galės valdyti kiekvieno abonento išlaidas. Tai leis klientams dar patogiau optimizuoti išlaidas mobiliajam ryšiui”, - teigė “Omnitel” viceprezidentas.

Bus galima perkelti numerį

D.Pupkevičius atvirai sakė, jog naujais pasiūlymais siekiama pervilioti verslo klientus iš kitų mobiliojo ryšio operatorių, todėl sudaromos palankios sąlygos perkelti telefono numerį.

“Mes labai atidžiai ir techniškai rengėmės numerio perkėlimui, į tą projektą investavome 4,7 milijono litų. Konkurentai turbūt manė, kad nieko nedarome, bet mes juos įviliojome į spąstus”, - aiškino D.Pupkevičius.

“Omnitel” giriasi esanti vienintelė mobiliojo ryšio operatorė, turinti sutartis su visais šalies mobiliojo ryšio operatoriais ir suteikianti savo abonentams įstatymų numatytą galimybę laisvai pasirinkti operatorių nekeičiant mobiliojo telefono numerio.

Dauguma “Omnitel” verslo klientų šiuo metu naudojasi bendrovės laikinu siūlymu - pusę metų kalbėti mokant tik 1 centą už minutę (šis siūlymas galioja nuo kovo 1 dienos).

D.Pupkevičius pripažino, kad bendrovė dėl to praranda pajamų, tačiau kartu teigė, jog, turint galvoje ilgesnę perspektyvą, pajamos turėtų padidėti padaugėjus klientų. Šioje spaudos konferencijoje “Omnitel” viceprezidentas bene trečią kartą vaizdingai paaiškino situaciją: “Dėl aštrios konkurencijos mes pasiryžę ilgam panerti po vandeniu ir kiek reikia ten pabūti”.

Du sprendimai

“Omnitel” teigia sulaukusi nemažai operatorių abonentų prašymų pereiti į “Omnitel” tinklą, tačiau tikslaus skaičiaus nepateikė. Tik pranešta, kad pirmasis abonentas iš “Tele2” tinklo į “Omnitel” tinklą pereis kovo 24-ąją, o iš “Bitės GSM” tinklo - kovo 30-ąją.

“Omnitel” siūlo du numerio perkėlimo sprendimus. Pirmuoju atveju abonentui paliekamas senas numeris, kuriam galioja SMS ir MMS bei visos kitos paslaugos, kaip ir bet kuriam kitam “Omnitel” abonentui. Tačiau, kaip teigė “Omnitel”, SMS ir MMS iš kitų tinklų bus gaunami kitiems operatoriams įdiegus sprendimą, analogišką įdiegtam “Omnitel” tinkle. Antrasis numerio perkėlimo variantas: abonentas gauna naują numerį ir gali naudotis visomis paslaugomis, išlaikydamas skambučius į senąjį numerį. Numerio perkėlimo paslauga abonentui nieko nekainuoja.

“Bitė” nenusileidžia

Kaip skelbta anksčiau, “Bitė GSM” iš kitų mobiliojo ryšio tinklų atėjusiems klientams suteikia galimybę senaisiais numeriais ne tik priimti skambučius, bet ir gauti SMS žinutes “Bitės” tinkle. Be to, naujiesiems bendrovės verslo klientams, persikeliantiems numerius, ir esamiems iki 2005 m. pradžios bus siūloma nemokamai kalbėtis ir siųsti žinutes įmonės viduje. Nauji privatūs klientai tiek pat laiko galės nemokamai kalbėti su jų vardu registruotais abonentais.

Klientams, perėjusiems į “Bitės” tinklą ir norintiems gauti SMS žinutes ir iš kitų tinklų, kartu su perkeliamu numeriu laikinai bus suteiktas papildomas numeris. Kai toks klientas skambins, bus matomas jo senasis numeris, jam bus galima iš visur prisiskambinti ar atsiųsti SMS iš “Bitės” tinklo senuoju numeriu. Papildomas numeris bus naudojamas tik SMS žinutėms priimti iš kitų tinklų.

“Bitė GSM” Verslo klientų prekybos ir marketingo departamento direktorius Lionginas Šepetys teigė, kad “Bitės” siūlomi tarifai ir sąlygos išlieka patraukliausi verslo klientams, net ir konkurentams pristačius naują verslo planą. “Bitėje” verslo klientams siūlome pasinaudoti “Verslo laiko” paslauga ir 60 arba 120 minučių į visus Lietuvos tinklus kalbėti už 0,24 Lt/min.

Pasak L.Šepečio, naujajame konkurentų plane, norint gauti 0,29 Lt/min. tarifą į visus tinklus, klientas turi sumokėti papildomai 17 Lt/mėn. Tai jau telekomunikacijų rinkoje pamirštas abonentinis mokestis, kuris negali būti išnaudotas pokalbiams. “Bitėje” klientas moka tik už pokalbius ir gauna 0,24 Lt/min. tarifą be jokių papildomų abonentinių mokesčių, kuris yra net 5 ct mažesnis už konkurentų. Be to, minimalus plano mokestis yra 29 Lt, o “Bitėje” - 20 Lt. Taip pat “Bitėje” galima gauti net iki 7 proc. nuolaidą visiems tarifams, kai pasinaudojama paslauga “Darbuotojų grupė”.

Ateis daugiau, nei išeis?

“Bitė” visada užtikrins, kad bendrovės kliento gaunama nauda už sumokamus pinigus būtų didžiausia. Mes visada savo dabartiniams ir naujai ateinantiems klientams pasiūlysime geresnes sąlygas nei “Omnitel”, - žadėjo L. Šepetys.

Jis teigia, kad konkurentai pasiūlė tokį pat kaip anksčiau “Bitės” numerio perkėlimo sprendimą. “Klientai jau įvertino mūsų numerio perkėlimo sprendimą bei siūlomų paslaugų kokybę, ir šių metų balandžio 1 d. į “Bitę” bus perkelta beveik 10 kartų daugiau klientų, negu išeis į “Omnitel”, - tvirtino L.Šepetys.

Jo vertinimu, šiuo metu rinkoje nėra visiško numerio perkėlimo. L. Šepetys patvirtino, kad “Omnitel” pasiūlymas diegti geresnį sprendimą tarp “Omnitel” ir “Bitės” yra gautas praėjusią savaitę ir yra nagrinėjamas, tačiau “tai yra dar vienas tarpinis sprendimas, o ne visiškas numerio perkėlimas, kuris numatytas nuo 2005 metų”.

“Bitės GSM” atstovas apgailestavo, kad “Omnitel” ir toliau stabdo sutarčių dėl numerio perkėlimo pasirašymą su virtualiais operatoriais, veikiančiais “Bitės” tinkle, todėl jie negali nei priimti “Omnitel” klientų, nei jų perleisti.

Nuo šių metų sausio 1 dienos Lietuvos mobiliojo ryšio abonentai turi galimybę keisdami operatorių išsaugoti turimą abonentinį numerį.

“Omnitel” antradienį pranešė šiuo metu turinti apie 1,1 mln. abonentų (tarp jų 350 tūkst. - gyventojai) ir valdanti apie 70 proc. visos verslo abonentų rinkos.

“Omnitel” vertinimu, pagal abonentų skaičių praėjusių metų pabaigoje “Omnitel” teko apie 49 proc. rinkos, “Tele2” jos turėjo 29 proc., “Bitė GSM” - 21 proc.

“Bitė GSM” paskelbė, kad praėjusių metų pabaigoje jos tinklu naudojosi 529 tūkst. mobiliojo ryšio vartotojų, iš jų 22 tūkst. buvo kitų mobiliojo ryšio tiekėjų abonentai.

“Omnitel” pernai pasiekė 769 mln. Lt apyvartą - maždaug dešimtadaliu didesnę nei ankstesniais metais (702 mln. Lt). Per praėjusius metus telekomunikacijų bendrovės “Bitė GSM” pajamos, palyginti su 2002 m., išaugo 16 proc. ir pasiekė 377 mln. litų.

ELTA, KD inf.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų