“Maxima” skundžia konkurentus

“Maxima” skundžia konkurentus

2007-11-17 00:00 kauno.diena.lt inf.

Prekybos tinklas „Maxima“ apskundė Konkurencijos tarybai „Rimi“ lyginamąją reklamą.

Prekybos tinklas „Maxima“ apskundė Konkurencijos tarybai „Rimi“ lyginamąją reklamą.

Į „Maximos“ paskelbtą akciją sumažinti tūkstančio prekių kainas pirmasis skeptiškai atsiliepė „Rimi“ prekybos tinklas. Spaudoje buvo paskelbta reklama, kurioje čekiuose lyginamos tam tikrų produktų kainos dviejuose prekybos tinkluose. Galutinė suma keliais litais buvo mažesnė „Rimi“ čekyje.

Šį žingsnį „Maximos“ atstovai iš pradžių įvertino teigiamai. Tačiau po kelių dienų „Maxima LT“ vis dėlto persigalvojo. Vakar įmonė įteikė skundą Konkurencijos tarybai, kurios prašo įvertinti „Rimi“ paskelbtą lyginamąją reklamą.

Šiuo metu galiojantis Reklamos įstatymas leidžia tokią reklamą, tik tada, jei ji nėra klaidinanti, yra lyginamos prekės ar paslaugos, tenkinančios tuos pačius poreikius, ar skirtos tiems patiems tikslams, joje objektyviai lyginamos viena ar daugiau šių prekių ir paslaugų savybių, kurias galima patikrinti, gali būti lyginama ir kaina.

Be to, reklama negali menkinti konkurento prekių ar paslaugų ženklų. Prekės, turinčios kilmės nuorodą, turi būti lyginamos su prekėmis, ant kurių yra tokia pat kilmės nuoroda.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų