Prekybos tinklas Maxima apskundė Konkurencijos tarybai Rimi lyginamąją reklamą.
Į Maximos paskelbtą akciją sumažinti tūkstančio prekių kainas pirmasis skeptiškai atsiliepė Rimi prekybos tinklas. Spaudoje buvo paskelbta reklama, kurioje čekiuose lyginamos tam tikrų produktų kainos dviejuose prekybos tinkluose. Galutinė suma keliais litais buvo mažesnė Rimi čekyje.
Šį žingsnį Maximos atstovai iš pradžių įvertino teigiamai. Tačiau po kelių dienų Maxima LT vis dėlto persigalvojo. Vakar įmonė įteikė skundą Konkurencijos tarybai, kurios prašo įvertinti Rimi paskelbtą lyginamąją reklamą.
Šiuo metu galiojantis Reklamos įstatymas leidžia tokią reklamą, tik tada, jei ji nėra klaidinanti, yra lyginamos prekės ar paslaugos, tenkinančios tuos pačius poreikius, ar skirtos tiems patiems tikslams, joje objektyviai lyginamos viena ar daugiau šių prekių ir paslaugų savybių, kurias galima patikrinti, gali būti lyginama ir kaina.
Be to, reklama negali menkinti konkurento prekių ar paslaugų ženklų. Prekės, turinčios kilmės nuorodą, turi būti lyginamos su prekėmis, ant kurių yra tokia pat kilmės nuoroda.
Naujausi komentarai