Stehen auf An Theodora Adriana Von Renteln!!!!
Strioma, šūnį paleisk ant Kauno dienos!!!!
Röhma tu vaidensies Iljai Laučei, invalidas!!!!
Stumk čia bačką, pilstyk!!!!
Semionavai, kaip ten eilėje laukia!!!!! Kirvi, kaip patruliavimas 15 kilometrų spinduliu?!
20 kilometrų ruošiame?!
Terorizmas? Ok! Salut!
Gabiš!
Glązą!
Mątą!
Fire!!!
Von lauk!!!! Plausime, kitą dieną pirmadienį karinę techniką! Eisime kalbėti loborotoriją, darysime, eisime į šou!! Kitą savaitę eisime laisvai, į Panevėžį, žėsime bobų!!!! Gersime!!!! Mokesčius ruošime imti!!!! Fire!!!!
Glaza!
Mata! Mata! Glaza! Tschüs!
Kiekviena diena pravaziuojiu tai visi darbininkai kada nevaziuosi i telefus sulinde ne darbas o rojus ....matomai prarabas ant tiek dejes ,kad ant visko konkreciai ir ant saugos ...
kaip remontuojamuose keliuose kelininkai ''susudeda'' kelio zenklus tai ir si tragedija manau uzprogramuota buvo.Kai keliu policijos ner tai kaip kas moka taip ir dirba keliuose.
Lietuvoje, ką ten Lietuvoje, visose buvusiose sovietinėse šalyse darbo sauga paskutinėje vietoje, darbininkai dirba kaip moka ir kaip išeina. Darbo sauga ir apsauga aplinkiniams juoką kelia, deja...turim, ką turim.
O iš kur tu žinai apie visas sovietines šalis, važinėjai ten ir vykdei tyrimus? Bile loji, avine. Ir jei darbininkai avinai, tai kas kaltas? Jie patys. Sauga yra kiekvieno žmogaus reikalas. Ir jei darbininkas liurbis, tai jo nieks neišgelbės su visa sauga. Sovietmečiu tiesiog nebuvo tokių liurbių, kokiais dabar nusėta Lietuva. Nes dabar vaikų neauklėja tėvai, nemoko mokyklose, jie auga kaip kažkokie gyviai, o ne žmonės. Sovietmečiu nebuvo jokios ypatingos saugos prie darbinikų nieks nestatė apsauginių. Tiesiog žmonės patys ŽIŪRĖJO KĄ DARO. O dabar visi persigėrę ar daunai ar tiesiog žiopliai... Na ir kas eis prie kelio darbų dirbti- aišku kas, visiški beviltiški... Dar reikia stebėtis, kad iš vis jie dar gyvi vaikšto, o ne kad kažkas iš kaušo iškrito, kažkas įvažiavo į kaušą. xa xa
Sovietmečiu tiesog nebuvo tokio absurdo, kad 70 metų seniai vairuotų sunkiasvores mašinas, o prie kelio ar statybose dirbtų visiški liurbiai. O dabar yra būtent taip. Vyrai sovietmečiu gaudavo pensijas nuo 60 metų. Ir retas kuris dar dirbdavo, o jei dirbdavo, tai kur nors sargu naktimis po porą kartų per savaitę.
su troleibusais dar yra kam dirbti, nes priima ir moteris. Ir sudaro joms geras sąlygas- grafikus, kad galėtų vaiką nugabenti į darželį/mokyklą ir pasiimti, tai jų ir yra gana daug nesenų. Aišku, dirba ir pensininkės/ai, o kur joms/jiems dėtis? Sovietmečiu buvo pensininkų rojus, nes moterys išeidavo į pensiją nuo 55 metų, o vyrai nuo 60. O dabar tokio amžiaus moterys dar laksto su aukštakulniais, džinsais ir šeimą pradeda kurti, nes karjera pasiekta. xa xa Paskaitykit susipažinimo skelbimus- ten vien 40-60 metų žmonės... xa
Matomai tu teisus - lopšys buvo išlindęs. BET darbininkas tai turėjo matyti, jei ne idiotas. Antra- atlekiantis 70 metų vairuotojas turėjo matyti išsikišimą, jei ne idiotas. Išvada: du idiotai - pagyvenęs ir senis. Jei būtų du 20 metų suskeliai, tai būtų tas pats. Tik vairuotojas būtų lėkęs dvigubai geičiau ir abu būtų lavoninėj. Amen.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)