Na ką galiu pasakyti,šiuolaikiniai autobusų vairuotojai su įžulėjo,kada pradeda judėti iš sustojimo,stabdant,ar darant posūkį ,jie jau neskiria kur autobusą, troleibusą vairuoja,ar vieni su lengvuoju auto skrenda,jie užmiršta, kad dirba su žmonėmis,o ypač Kauno autobusų moterytės,atsisėdusios už vairo nori pasirodyti,kad jos vairuotojos gerėsnės už vyrus,ir pradeda dergtis,tai rauna iš vietos tai staigiai kerta ant stabdžių,aš nesuprantu kas jas mokė? Elgesi kaip kokios net nežinau ką ir pasakyti.
O dabar aprašoma, kad vairuotojas sėdėdamas aukščiau už lengvojo automobilio ir nepastebėti pirmoje eismo juostoje sunkvežimio stovinčio,kur buvo be jokio išsidergimo persirikiuoti į antrą eismo juostą,kad neįvyktų tokia nelaimė???Geras advokotas,kad išsuko,čia ne keleivio bėda,kad vairuotojas daunas,žinom kaip jie elgesi,aš suprantu kai jiems čia ir dabar užlenda,arba užsuka iš antros eismo juostos į gatvę prieš autobusą,tai taip nėra kur dingti turi kirsti ant stabdžių,kad įdioto nenuskint
Visada kalti tik keleiviai . Nepatinka pirkite mašinas ir važinėkite . Jei priekyje stabdo mašina ar pestysis išbėga autobuso vairuotojas turi stabdyti .
Kas ką nerašytų saugumas keleivių priklausa nuo vairuotojas . Vairuotojo kaltės nėra dėl to kad atsiranda užtarėjas. Visuomeninis transportas visada gali sukelti avoju gyvybėi ir sveikatai.
Esu nukentejusioji troleibuse jam staiga stabdant nukritau ir sulauž-iau stipriai raktikaulį Buvau išv ežta į ligoninę ten neoperavo o tik sugipsavo visa ranką ir krutinės dalį. Išbuvau savaitę sutino ranka skaudejo ir teko operuoti klinikose. Ranka buvo stipriai sužeista 4 mėn. nedarbiungumas. Byla nutraukta, neįrodžius vairuotojo kaltės, Bet gyvenimas po traumos tapo sunkus, skausmai, reabilitacija už savo pinigus, ilgas gydymas, vaikįčiojimas po poliklinikos reabilitacijas, davė savo. Gavau neįgalumą iki gyvenimo pabaigos,o nelaimingas atsitikimas įvyko darbo metu, ir tai buvo labai skaudu, kad tuometinis autrolis įrodinėjo,kad aš buvau pati kalta.Pasekmės visam gyvenimui.
Man labiausiai "patinka" kai autobusas startuoja iš vietos,staiga ir greitai,tada jau niekas nepadės,jei tuo metu žymėjaisi pravžiavimą,nespėjai atsisėsti ar nesugriebei už ko nors,man yra buvę,kai einant ,staiga autobusas pajudėjo,rankos atatumu jokio daikto pasilaikyti,eiti negali,nes fizikos dėsniai veikia ir autobuse,gerai tada viena ,sėdinti keleivė, ištiesė pagalvos ranką,spėjau sugriebti,o tai būčiau nežinau kokiu pagreičiu lėkusi per autobusą...
Jeigu įlipi vienas, nespėji įsitverti, autobusas startuos pilnu pajėgumu. Spėsi atsisėst, lėksi iš sėdynės. Jeigu tenka važiuot viešuoju transportu (ko vengiu dėl pavojaus sveikatai), koja įsikertu į priekinę sėdynę jeigu ji "prieš viena kitą", nes ne kartą teko skristi. Bet vairuotojų nekaltinu, jie kitaip negali, pažiūrėkit grafikus, kokiu greičiu reikia pasiekti sekančią stotelę. Autobusai lekia greičiau už lengvąsias. Optima linija taip sakant.
Dirbu taksi ir matau kiekvieną dieną kaip
autobusų ir troleibusų vairuotojai vairuoja , toks jausmas kad už vairo sėdi psichiškai neadekvatus darbuotojai . Net ir mokomieji troleibusai važiuoja per raudoną šviesoforo signalą . Įdomu turiu vaizdo registratorius , galiu pasidalinti .
žioplinėjančių daug autobuse, nesupranta, kad bet kurią akimirką gali susidaryti avarinės situacijos, įlipa ir dairosi lyg kambaryje, nesupranta, kad mašinos važiuoja ir gali staigiai stabdyti
Gaila ir moters kad papuolė į tokią situaciją .po naktinio budėjimo nesusigaudė kad autobuse gali būti nesaugu stovint irmaigyt telefoną prieš
išlipant matomai reikėjo informuot kad grįžta
Aisku kad labai zioplai elgesi moteriske koks gali buti mobilaus telefono maigymas vaziuojanciame autobuse kol vyko viso sio ivykio tyrimas del patirtu nemalonumu labai gaila visiskai nekalto vairuotojo
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)