Lifte užstrigusi 70-metė skambino tarnyboms ir artimiesiems, bet svarbiausio nepadarė

Kauno geležinkelio stoties keleivių rūmų lifte užstrigusi garbaus amžiaus moteris sukėlė ant kojų tarnybas. Kaip paaiškėjo, tikėtina, supanikavusi dėl to, kas įvyko, ji puolė skambinti keliais skirtingais telefonų numeriais, todėl jos vadavimo operacija užtruko ilgiau nei įprasta.

Apie įvykusį incidentą M. K. Čiurlionio gatvėje, ugniagesiai birželio 3-iąją sužinojo iš Bendrojo pagalbos centro (BPC) atstovų, kurie informavo gavę pranešimą, kad čia esančiame geležinkelio stoties rūmų lifte jau 30 minučių užstrigusi 70-metė. Ji nurodė skambinusi ir „Kauno liftų“ avarinei tarnybai, tačiau atvykstančių jos darbuotojų taip ir nesulaukė.

Į įvykio vietą atskubėjus ugniagesiams garbaus amžiaus moteris rasta užstrigusi lifte. Ją išvadavo bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ darbuotojai. „Lietuvos geležinkeliai“ atstovė Rūta Magdalena Atroškaitė sutiko papasakoti apie situaciją plačiau ir paaiškino, kodėl nelaimėlės vadavimo darbai šį kartą užtruko ilgiau.

Pirmiausia, pabrėžė ji, svarbu žinoti, kad už liftų, kurie yra geležinkelio stotyje, priežiūrą atsakinga ne „Kauno liftų“ avarinė tarnyba, o bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“.

„Kiekviename lifte yra mygtukas, kurį reikia spausti, jei liftas užstringa ir neatsidaro durys. Jį paspaudus mūsų darbuotojai gauna signalą ir ateina išgelbėti žmogaus“, – sakė R. M. Atroškaitė.

Pašnekovė pasakojo sužinojusi, kad šiuo atveju, kai minėtame lifte užstrigo 70-metė moteris, viskas rutuliojosi kiek kita eiga. Nelaimėlė, tikėtina, apimta streso, nepaspaudė mygtuko, o skambino įvairiausiais numeriais, tarp jų – ir savo artimiems žmonėms, kurie pažįsta kažką, kas galėtų padėti, manydama, kad taip pagalbos sulauks greičiau.

Vilmanto Raupelio nuotr.

„Tokiais ratais keliaujant skambučiams, laimė, žinia atėjo ir iki mūsų darbuotojų. Tačiau tikrai užtenka paspausti mygtuką, esantį lifte, – nereikia niekur skambinti. Mūsų žmonės, kurie dirba stotyje, ateis ir padės per kelias minutes, nes signalas gaunamas iš karto. Šiuo atveju, manau, viskas truko pusvalandį todėl, kad moteris bandė ieškoti pagalbos rinkdama visus telefonų numerius, kokie tik šauna į galvą, o ne paspausdama mygtuką, kuris lifte tikrai matomas. Bet tikiu, kad žmogus išsigando ir dėl to nepaspaudė mygtuko“, – bandydama įsijausti į nelaimėlės situaciją detalizavo „Lietuvos geležinkelių“ atstovė.

Vilmanto Raupelio nuotr.

Bendrovės „Kauno liftai“ technikos direktorius Virginijus Markvaldas portalo kauno.diena.lt žurnalistams taip pat patvirtino, kad birželio 3-iąją, tuo metu, kai geležinkelio stoties rūmų lifte buvo užstrigusi garbaus amžiaus moteris, skambučio sulaukė ir jų dispečeriai. Tačiau esą ragelyje nuskambėjo tik klausimas: „Ar jūs aptarnaujate?“. O atsakius, kad ne, skambinusysis padėkojo ir baigė pokalbį.

„Lietuvos geležinkelių“ pateiktais duomenimis, tokie atvejai, kai stoties lifte užstringa žmonės, esą nėra dažni, o jų išvadavimas ilgai neužtrunka, jei iš karto paspaudžiamas lifte esantis mygtukas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

omg kokia gėda

omg  kokia  gėda portretas
Svetimos valstybės vėliava valstybinėse įstaigose ir sisteminiuose kanaluose, svetima kalba užrašai, ai tiesa, jukrinkimus laimėjo Lietuvos patriotai.

Ala

Ala portretas
Pirmiausia turi buti uzrasas valstybine kalba,ne visi moka anglu kalba

Anonimas

Anonimas portretas
Išskambino n skambučių knisdama niekuo dėtus žmones, vietoj to, kad paspauti vieną mygtuką? Ir dar 70 metų? Kas bus toliau?
VISI KOMENTARAI 23

Galerijos

Daugiau straipsnių