Visos dienos Lietuvoje yra juodos, nes nemokančių vairuoti vis daugėja. Senieji, normalios kartos žmonės beveik visi jau išmirė, dabar vairuoja debilų karta. O tik kokie 5 proc iš jų galvoje turi veikiančias smegenis. Nes jie užaugo laukiniais- nelavinami, nieko nemokomi, jiems viskas buvo leidžiama. Dabar vienas kitą žudo keliuose kasdien.
Taip kad vairuotojų liko gal keli procentai, dauguma kaip čia buvo kažkur parašyta, vairuoja automobilius. Vairuotojas ir vairuojantys automobilius tai ne tas pats
Nera tos vietos ten visiškai pavojingas važiuoju tuo keliu gana dažnai ženklai nurodo greitį iki 70 o vaziuojama neretu atveju 130 tai ko norėti ir ar tai kelininkų kaltė kad daunai nesiorentuoja aplinkoje
Maždaug 20 procentų vairuotojų yra psichiniai ligoniai, nesugebantys normaliai vairuoti. Tokie pagrinde perka bmw automobilius. Juos aplamai reikia pašalinti iš eismo. Dabar šitie ligoniai dar dar ir greitį padidino.
Kad ne visiems reikia vairuoti, faktas. Žudo skubėjimas ir nervai. Tame tarpe ir dalis fūristų nutrūkę nuo grandinės. Dabartiniai psichikos testai nieko verti, ypač kai po covid ir nuolatinės karo propogandos daliai suminkštėję smegenys
tas pavojingas zonas turėtų ištyrinėti ekspertai ,...kas daro tokias vietas pavojingomis ???ta begalinė rekonstrukcija,kelių siaurinimas, ženkllinimas, netgi gyvenvietėse kur erdvės sočiai keturšalės sankryžos su 90 laipsnių kampais, tai žemės ūkio technikai problema,tokios pertvarkius tikrai neprideda saugumo eismui
kaip ir taip nemoka važiuoti ir lekia didesniu nei leidžiama greičiu kaip į kelnes šik -dami.
O paskui stebisi, kad tiek avarijų. Kur jus nuskubėsite glušiai ? Tik į kapus.
o gal jaunimelis per anksti pradeda vazineti? Yra visuomeninis transpotas ir pirmyn, bent patyre vairuotojai, o dabar lengvoji masina atlieka dviracio vaidmeni, aibe masinu ir po viena vairuotoja... o ir vazineja neatsakingai.
Reikia padaryi tik tris daykus. PIRMA. Teises išduoti tik nuo 21 metų ir pirmus du metus greitis turi būti max 90. Visi pirmus du metus turi važinėti su ženklu ant maškės- 90. Jei pagauna viršijant nors 5 km- atima teises 2 metams ten pat vietoje, be jokių teismų. ANTRA. Bet kurios baudos už KET pažeidimus turi prasidėti NUO 1000 eurų. Po trečio pažeidimo atimti maškę ir bauda 6 gabalai be jokių teismų. TREČIA- kiekvienam kelių policijos patruliui, pagavusiam beprotį vairuotoją, kuris greitį viršijo du ar tris kartus- išduoti premiją 1000 eur. IR VISKAS. Po mėnesio pažeidėjų nebus. Nebent koks išprotėjęs, kuri teks vežti į psichiatrinę.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)