Laiškai dviračiu pristatomi greičiau?

Kritikos strėlės Lietuvos paštui, atrodo, neišsenka. Vartotojams kliūva ilgai keliaujantys laiškai, ant žemės šalia pašto dėžučių numestos siuntos arba skundai dėl apkritai nepristatomos siuntos ir pan. Garliavos senjorai dėl prasto Lietuvos pašto darbo gali prasiskolinti komunalinių paslaugų tiekėjams.

Tuščios dėžutės

Rugsėjo 27 d. Garliavoje gyvenanti Antanina kreipėsi į „Kauno dienos“ redakciją. Buvo likusios trys dienos iki termino, kai paprastai atsiskaitoma už komunalinius patarnavimus. Antanina ir kiti daugiabutyje gyvenantys pensininkai nuo mėnesio vidurio veltui varstė pašto dėžutes laukdami komunalinių mokesčių atsiskaitymo lapelių – dėžutės buvo tuščios.

„Mūsų Garliavos pašte padarė kažkokį pertvarkymą. Daug metų dirbęs laiškininkas korespondencijos nebenešioja, o dirba kažkokios naujos paštininkės. Mokesčių lapelį už elektrą atvežė laiku, o kitų mokesčių lapelių vis dar nesulaukėme“, – skundėsi Antanina.

Moteris sako, kad laiptinės kaimynai senjorai vienas kito klausinėja, kur dingo tie popieriai, tačiau atsakymų neranda. Žmonės buvo įpratę atsiskaitymo lapelius gauti iki mėnesio vidurio. Tokia situacija vyresnio amžiaus žmonėms kelia nerimą – juk jei nespės šį mėnesį atsiskaityti už komunalinius mokesčius, skola persikels į kitą mėnesį, o gyvenant iš pensijos paprasčiau atsiskaityti už vieno mėnesio komunalinius patarnavimus nei už du mėnesius.

Antanina neapsikentė ir, gavusi naujosios paštininkės telefono numerį, jai paskambino. „Oi, nespėjame, daug darbo“, – Antaninai paaiškino naujoji paštininkė. Toks argumentas senjorės neįtikino: „Anksčiau dirbęs paštininkas dviračiu išvežiodavo atsiskaitymų lapelius iki mėnesio 15 d., dabar automobiliais važinėjančios paštininkės nebespėja.“

Antaninai užkliuvo ir korespondencijos pristatymo laikas. Anksčiau vėliausiai iki vidurdienio paštininkas spėdavo visus apvažiuoti ir užpildyti pašto dėžutes spauda ir laiškais, o automobiliais riedančios naujosios paštininkės korespondenciją neretai pristato gerokai po pietų. Moteris sako mielai skaitanti spaudą, jai įdomu, tačiau šio malonumo neretai tenka laukti iki pavakarės.

Pavieniai atvejai

Garliaviškė nepatingėjo nueiti ir iki Lietuvos pašto Garliavos skyriaus, bet atsakymas buvo toks pat, kokį telefonu buvo pateikusi naujoji paštininkė. „Jeigu jau taip nespėja, tai tegul nedirba; tegul dirba tie, kurie spėja. Sėdime visi pensininkai ir nežinome, kaip daryti, kaip tuos mokesčius sumokėti“, – liejosi Antanina.

Lietuvos pašto Komunikacijos projektų vadovas Lukas Zadarackas tikina, kad įmonė siekia užtikrinti patogias, kokybiškas ir lengvai prieinamas pašto paslaugas.

Jeigu jau taip nespėja, tai tegul nedirba; tegul dirba tie, kurie spėja.

„Statistika rodo, kad Garliavoje atvejai, kai vėluojama pristatyti komunalinių mokesčių lapelius, yra pavieniai, juos gali lemti įsivėlusi žmogiškoji klaida, – aiškino L.Zadarackas. – Siekiame garantuoti teigiamą klientų patirtį, tad mūsų laiškininkai laikosi jiems keliamų aukštų klientų aptarnavimo standartų. Pastebėjus nekokybišką laiškininko darbą, apie tai kviečiame pranešti Lietuvos paštui, kad galėtume operatyviai reaguoti.“

Ko gero, nė viena Lietuvos įmonė negali pasigirti tokiu dideliu viešai skelbiamų atsiliepimų skaičiumi internete – savo įspūdžiais apie Lietuvos paštą yra pasidaliję per 6 tūkst. vartotojų. Ne visi, tačiau didžioji dalis Lietuvos paštą negailestingai kritikuoja.

Į kritiką – patarimais

Viešai prieinamuose komentaruose Lietuvos pašto Garliavos skyrius linksniuojamas ne tik dėl neatneštų komunalinių mokesčių atsiskaitymo lapelių.

„Blogiau negali būti, svarbius laiškus, į kuriuos aš turiu atsakyti nustatytu laiku, atneša kokia nors močiutė po dviejų ar trijų mėnesių, atsitiktinai radusi savo pašto dėžutėje. Paštininkai meta laiškus bet kur, nežiūrėdami į adresą, klaidingi butų, namų numeriai. Jei jums už darbą nemoka, tai nedirbkite, o jei moka, tai atlikite savo pareigą, pradėkite dirbti. Tokiu elgesiu jūs tyčiojatės iš klientų ir kenkiate mums“, – pašto darbą komentuoja garliaviškė Liudvyda.

„Į Garliavos paštą laiškas atkeliavo 14 d., o į pašto dėžutę įmetė tiktai 28 d.“, – komentuoja Tomas.

Lietuvos pašto Komunikacijos projektų vadovas bando atremti ir šiuos priekaištus. „Norime atkreipti dėmesį, kad laiškininkai negali palikti gyventojams skirtos korespondencijos perpildytoje, nerakinamoje ar nesandarioje dėžutėje, taip pat, jei ji būna įrengta sunkiai prieinamoje vietoje“, – patarimus dalijo L.Zadarackas.

Lietuvos pašto atstovas taip pat prašo gyventojų, dėžutėje radus ne jiems adresuotą laišką, siuntą ar pranešimą, jų neišmesti ir nepalikti laiptinėje ar prie skelbimų lentos. Juos reikėtų perduoti laiškininkui ar pašto skyriaus darbuotojui.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Alius

Alius portretas
Ko jūs ant to pašto dėl sąskaitų varote? Patys komunalininkai tyčia nesiunčia sąskaitų kas mėnesį, kad priskaičiuotų delspinigių. Man taip buvo. Tai paskambinu ir paklausiau, kur sąskaitos? Kitą mėnesį atsiuntė. Po to vėl nebesiunčia. Gerai, kad suma ta pati kas mėnesį, kurią reikia mokėti (kol kas dar nedidėja). Be to Telia šį mėnesį atsiuntė popierinė sąskaitą paštu su 2,99 euro už sąskaitos siuntimą. Anksčiau siuntimas buvo Telia problema. Už ką 2,99 Euro? Paštu išsiųsti laišką stambiam klientui nekainuoja nei euro. Tai už ką dar du eurai? Už automatiuotą poros lapų atspausdinimą ir įdėjimą į voką? Aš suprantu, kad Telia eina žaliojo fašizmo keliu ir tokiu būdu nori, kad visi atsisakytų popierinių sąskaitų.

!

! portretas
Kai kurjeriai pradėjo nešti lapeliai ir laiškai už šildymą labai vėluoja.Tegul atsisako Kaunas kurjerių paslaugų.

ALGIRDAS.

ALGIRDAS. portretas
Man, draudimo kompanija ''Gjensidige',' 2022,08,19d.išsiuntė laišką apie sutarties pasibaigimą 2022,09,17d , LAIŠKĄ GAVAU 2022,09,023 d. , pėsčiam kelio 20minučių , o laiškas keliavo MĖNESĮ IR KETURIAS DIENAS nuoširdus'' AČIU'' , Lietuvos paštui .
VISI KOMENTARAI 10

Galerijos

Daugiau straipsnių