Bendrovės „MAXIMA LT" atstovė ryšiams su visuomene Renata Saulytė patikino, kad nerimauti nėra dėl ko ir teigė, kad tokia situacija – laikina.
„Kai kurių prekių šios parduotuvės lentynose galėjo laikinai pritrūkti dėl automatinio prekių užsakymų sistemos gedimo. Sutrikus jos veiklai, kai kurios prekės į šią parduotuvę buvo pristatytos vėliau nei planuota, tad klientai laikinai galėjo dalies jų pasigesti. Arba prekės galėjo būti tiesiog perkraunamos iš vienos lentynos į kitą“, - aiškino R. Saulytė.
Jos teigimu, prekės į tinklo parduotuves užsakomos automatinio užsakymo sistemos pagalba, kuri pati suplanuoja, kiek ir kokių prekių reikia užsakyti, kad jų nepritrūktų, kokius jų likučius palaikyti. Tai sistema daro automatiškai įvertina geografinę vietovę, kur veikia parduotuvė, klientų srautus, pardavimų istoriją ir kitus rodiklius.
„Automatinio prekių užsakymų sistemos veiklos sutrikimas buvo laikinas. Prekės į šią parduotuvę vėl tiekiamos įprastu grafiku. Tikimės, kad mūsų klientai užsukę į parduotuvę tuštokų lentynų čia nebesuras“, - informavo R. Saulytė.
Naujausi komentarai