niekas grafikų netvarko, arba suvažiuoja 4-5 vienu metu į stotelę arbe laukti reikia 15-20min, ir tai darbo dieną. Savaitgaliais išvis chaosas, greičiau pėsčiomis nueisi, nei sulauksi autobuso ar troleibuso.
viskas būtu kaip ir gerai bet kai kuriu vairuotoju tas vairavimo stilius gazas stabdžiai tai nelabai. Ilipi į autibusa turi ta žioga sumaigyti o vairuotojai tai ralistai tai gali ir be dantu likti nedavažiaves ir iki mėnulio.
Vien melavimai 15 min kelio virsta valanda. Tik kai kurie marsrutai, tiksliau kai kurios ju atkarpos pasizymi normaliu greiciu . Saugumas marsrutu - baisus, tiek viduje, tiek eisme. Grafikai - patogus paciai imonei, ne daugumai gyventoju. Pletkiams - manot nenoreciau pigiau vazineti... Dabar viesasis - tai pinigu plovykla valdoma is gobsumo "pabludusiu" ....
TAIP ,sutinku autobusiai ir troleibusiai atnaujinti,šilti ir patogūs,greitai veža kaip su taksu tik 10 kartų pigiau,super aš patenkytas,šaunuoliai.AČIŲ VISIEMS.
O smagiausia, kad jei nepaspaudi to nučiupinėto mygtuko, tol stotelėj vairuotojas durų neatidarys nors tai būtų miesto centras, tik priekines ir pradės auklėti kad nespaudžiu. Kiek žinau mygtukai skirti tik spausti kur tušti sustojimai, užkampiuose. Labai "malonūs" vairuotojai!
Su tais mygtukais tai tikrai persistengė. Ką darysi, pažanga! Autobuse mygtukai, parduotuvėj savitarnos kasos, dar ačiū, kad neliepia sumokėt už bilietą ir patiems bėgt prieky autobuso...
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)