„Geriausiu atveju mes plotume rankomis, jeigu per žiemą pavyktų sutvarkyti procedūras ir kitais metais per vasarą kažką tikrai nuveikti“, – BNS sakė Kauno miesto savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas.
Pasak jo, su Kauno rajono savivaldybe sutarta, kad trasa būtų įrengiama Kleboniškio miške, ant Smertės kalnu vadinamo šlaito Narėpų kaime. Laukiama, kol savivaldybė baigs tvarkyti reikiamus dokumentus.
„Jiems reikia keisti savo detalųjį planą, keisti savo specialųjį planą – kaip ir vykdant bet kokias statybas. Be to, atsiranda išmiškinimo procedūra, kuri galima tik pakeitus specialųjį planą. (...) Tada, pritarus Vyriausybei, galėtų prasidėti realūs projektavimo darbai“, – kalbėjo G. Petrauskas.
Pasak jo, klausimas dėl išmiškinimo darbų rudenį buvo aptartas su Valstybine miškų tarnyba ir ji prieštaravimų neturėjo.
Iš pradžių Kauno miesto ir rajono savivaldybių atstovai svarstė dvi galimas vietas, kuriose slidinėjimo trasos galėtų būti įrengiamos: Kleboniškio mišką ir Kačerginę. Pastarojo varianto atsisakyta įvertinus tai, kad ten pavyktų įgyvendinti tik gerokai mažesnį projektą, todėl jis neatsipirktų.
„Mes nusivežėme specialistus ir į vieną vietą, ir į kitą. Jeigu tu negali padaryti kokybiškai bent taip, kaip turi Vilnius, tada geriau iš viso neužsiimti, nes investicijos, žmogiškieji resursai laiko ir pinigų atžvilgiu tikrai nebus labai maži. Jeigu nepavyksta padaryti bent 7–9 trasų, tada žmonės lieka nepatenkinti“, – kalbėjo G. Petrauskas.
Pasak jo, ieškant, kur Kauno apylinkėse įrengti tokią trasą, buvo konsultuojamasi su Vilniaus Liepkalnio slidinėjimo trasos operatoriais.
Kleboniškyje galėtų atsirasti iki dešimt nusileidimo trasų. Sutarus dėl vietos, toliau būtų ieškoma būdų organizuoti privažiavimą ir automobilių statymą. Metų pradžioje pristačius šią idėją, buvo skelbta, kad ją įgyvendinti tikimasi iki šios žiemos, vėliau planuota, kad trasa veikti pradės per kelerius metus.
Naujausi komentarai