Kauniečius į neviltį varo eilės Centriniame pašte

Kauniečiai piktinasi, kad Kauno centriniame pašte tenka ilgai laukti eilėje tam, kad išsiųstum paprasčiausią laišką ar nusipirktum pašto ženklą. Lietuvos pašto atstovai įspėja nesitikėti, kad laiškus ir siuntas siunčiant senuoju būdu eilių nebus.

Režisierius Gytis Padegimas piktinosi, kad eilinę darbo dieną norint išsiųsti laišką Kauno centriniame pašte reikia ilgai rymoti eilėje.

"Reikia laukti 45 minutes ir panašiai, klientų – eilė, o juos aptarnauja tik dvi darbuotojos, nors aplink pilna tuščių langelių. O juk ne Kalėdos ir ne Velykos artėja, kai žmonės siunčia daug laiškų ir tarsi okupuoja paštą – tiesiog eilinė darbo diena. Jei greičiau aptarnautų, tai daugiau žmonių ir laiškus siųstų. O dabar – patalpos didžiulės, gražiausios, tačiau dirba tik dvi darbuotojos", – piktinosi žinomas režisierius.

Pasak jo, toks atvejis – ne vienetinis: pastaruoju metu jam nuolatos šiame pašte tenka laukti eilėse. "Man net nesinori eit į paštą, žinant, kiek laiko ten reikės praleisti tuščiai. O paskui Lietuvos paštas sako, kad žmonės siunčia mažiau laiškų. Jei greičiau aptarnautų, daugiau laiškų būtų siunčiama", – įsitikinęs G.Padegimas.

Jei greičiau aptarnautų, daugiau laiškų būtų siunčiama.

"Tam, kad išsiųsčiau registruotą laišką, paskutinį kartą laukiau 20 minučių", – pastebėjo kita iš Centrinio pašto nuolatos laiškus siunčianti kaunietė.

Lietuvos pašto Korporatyvinių reikalų departamento vadovę Vaidą Budrienę nustebino tai, kad Kauno centriniame pašte klientams tenka ilgai laukti eilėse. Tačiau ji tikino, kad darbuotojų šiame pašte pakanka: "Mūsų darbuotojų poreikis planuojamas atsižvelgiant į klientų srautus. Du darbuotojai Kauno centriniame pašte dirba ne piko valandomis, esant didesniam apkrovimui dirba trys keturi darbuotojai, o piko metu – penki šeši. Galbūt klientams tenka ilgiau palaukti einamojo mėnesio 10–12 d., nes tada mokamos pensijos ir išmokos."

Skaičiuojama, kad Kauno centriniame pašte per dieną vidutiniškai aptarnaujama 500 klientų.

Pasiteiravus, ar Lietuvos paštas, versdamas klientus laukti eilėse, nebijo jų prarasti, V.Budrienė tikino, kad esą, nors laiškų siunčiama mažiau, juos pakeičia siuntos. "O kalbant apie eiles, tai nebus taip, kad visai nebus eilių. Gyvename XXI a., stovime automobilių spūstyse, laukiame eilėse parduotuvėse. Tačiau mes plečiame savo savitarnos terminalų tinklą ir e.savitarnos sistemą – jais naudojantis nereikia laukti eilėse. Siuntų persiunčiame vis daugiau, nes vis daugiau klientų perka ir siunčiasi internetu", – sakė departamento vadovė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

tokia ir virsininke

tokia ir virsininke portretas
Tokia ir virsininke, kad meluoja per akis, geda, ar bent karta buvo Centrinio pasto saleje? Pamatytu ilgas eiles, Tas pats ir kituose pastuose, atrodo, kd per 30 metu is sovietmecio dar neisbridom. Teisingai komentaruose rasoma ir apie Swedbanka. Kiek dar bus tyciojamasi is zmoniu? Ar tos vezliskai dirbancios istaigos bent turi protingus, sumanius ir reiklius vadovus?

ž.šančiuose

ž.šančiuose portretas
dirba greitai ir 3 darbuotojos:) visos malonios)

Rky

Rky portretas
Nieko jau nestebina, kad vadovai nieko nežino kas pas juos dedasi. Išsprogina akis ir kaip robotas kalba bile ką, o ne į temą. Jai sako: eilės o,45 minutes, o jis sako: negirdėjau.:) O kaip tu višta galėjai girdėti? Nueik į salę apsimuturiavusi ir pabandyk priduoti laišką. Tada ne tik išgirsi, bet ir pamatysi. Kaip supratau darbuotojų yra pakankamai, bet jos NEDIRBA, o kažkur sutupia ir geria kavą, žaidžia internete.
VISI KOMENTARAI 18

Galerijos

Daugiau straipsnių