Kaune atidarytas pirmasis Lietuvoje „Rail Baltica“ informacijos centras

Grįžti į straipsnį

Anonimas

Anonimas portretas
Dar viena šaraškė savom bobelšm susodinti. Ir kam jis reikalingas.Nemėtykit pinigų parazitiniai.

Panasu cia

Panasu cia portretas
kaip Wilno atidarytu naujo stadiono informacijos centra.

robke

robke portretas
Neišnaudoja Kaunas ir apskritai Lietuva šitos galimybės su Rail Baltica. Kauno tunelis taip ir paliktas vienkelis (!), panaikintos geležinkelio stotys Amaliuose ir Jiesioje (o dar kalbama apie žaliąjį judumą:))), Kauno oro uostas nebus pajungtas - vėžė eis šalia, bet ne per oro uosto terminalą, t.y. vietoj to, kad keleiviai iš oro uosto patogiai persėstų į traukinį ir atvirkščiai, jie bus vežiojami kažkoiais mikriukais per laukus. Žodžiu, pas mus rūpinamasi tik šimtamiijoniais projektais automobiliams, o vienintelei Rail Baltica linijai, kurią finansuoja ES, gailima tiesiog pamąstyti. Kauno savivaldybė (ir rajono, ir miesto) turėtų labai įnirtingai stengtis išlošti Kaunui palankių sprendimų su Rail Baltica, bet vėlgi - kam stengtis, geriau dar vieną estakadą ar tilta automobiliams.

kitaicai

kitaicai portretas
1,8 tūkst km. pastatė per 3 metus. China Railway High speed - 350 km/h.

:)))

:))) portretas
railklumpiu dar nera, bet railpropagandos ministerija jau eda biudzeto pinigus... bravo konservastam!!!!

Nezurnalistas

Nezurnalistas  portretas
Koks adresas, telefonas? Kieno giminaitis/draugas(draugė) įdarbinti?

kaunietis

kaunietis portretas
Uždarė kasas ir karksi apie kažkokią plėtrą. Juokingi.

Galerijos

Daugiau straipsnių