Kaune – nauja tarpukario reklamos paroda Pereiti į pagrindinį turinį

Kaune – nauja tarpukario reklamos paroda

2016-07-18 09:55 kauno.diena.lt inf.

Itin didelio pasisekimo sulaukusi knyga „Tarpukario Lietuvos reklama“ grįžta į savo gimtinę – Kauną. Liepos 21-ąją Laisvės al. 55 numeriu pažymėtuose Vytauto Landsbergio-Žemkalnio ir Karolio Reisono projektuotuose „Pienocentro“ rūmuose atidaroma to paties pavadinimo paroda.

Parodoje eksponuojamus plakatus papildys interaktyvi į tarpukarį lankytojus perkelsianti erdvė – laikraščio redaktoriaus kabinetas.

Tarpukario spaudoje mirgėjusių reklamų albumas pristatytas 2015 m. „Vilniaus knygų mugėje“, pirmasis 2000 egz. leidinio tiražas jau išparduotas.

„Artėjant Lietuvos nepriklausomybės paskelbimo 100-mečiui supratau, kad tarpukario archyvai kaip įkvėpimo didžiuotis savo šalimi šaltinis turėtų būti prieinami kur kas didesniam kiekiui žmonių, nei tiems porai tūkstančių, kurie įsigijo leidinį“, – naujosios parodos idėją pristato projekto „Tarpukario Lietuvos reklama“ iniciatorius Ramūnas Minkevičius.

Anot idėjos autoriaus ir knygos sudarytojo, reklamose užkoduota labai daug turinio, tad tai – patogi ir patraukli forma pristatyti svarbų istorinį laikotarpį. Šiai parodai, kuri bus eksponuojama autentiškame tarpukario Kauno modernizmo stiliaus pastate, specialiai suburta nauja, atskiro pristatymo reikalaujanti komanda.

Parodos meno vadovu sutiko būti gatvės menininkas Timotiejus Norvila, jau keleri metai garsėjantis savo išradingais, interaktyviais darbais Kaune ir už jo ribų.

Laikraščio redaktoriaus kabineto interjero kuratorius – Vilniaus dailės Akademijos Kauno fakulteto Architektūros katedros lektorius, architektūros studijos „Giedraitis & architektai“ įkūrėjas Rimantas Giedraitis.

Parodos plakatą kūrė vienas sėkmingiausių naujosios kartos iliustratorių Karolis Strautniekas. Jo darbai puošia tokius leidinius, kaip „New York Times“, „Washington Post“, „The Independent“, „El País“ ir kt., menininkas yra dirbęs su „Audi“, „Adobe“, „Air France“, „Mini Cooper“, „Siemens“ ir kitais tarptautiniais prekių ženklais.

„Ypač malonu, kad projekte potencialą ir prasmę įžvelgė Kauno miesto savivaldybė, patalpas į UNESCO paveldo sąrašą pretenduojančiuose „Pienocentro“ rūmuose suteikė Kauno technologijos universitetas, idėja patikėjo Kultūros taryba, parėmė ir tarpukariui neabejinga įmonė „Volfas Engelman“, – kviesdamas į nemokamos iki rugpjūčio 18 d. veiksiančios parodos atidarymą minėjo R. Minkevičius.

Verta prisiminti, kad prie projekto „Tarpukario Lietuvos reklama“ sėkmės ypač prisidėjo išskirtinis knygos dizainas, sukurtas reklamos agentūroje „New!“. Kūrybininkų sprendimai sužavėjo ne tik knygos skaitytojus, bet ir dizaino bei leidybos profesionalus.

Reklamos festivalyje „Adrenalinas“ leidinys laimėjo pirmąją vietą dizaino sprendimų kategorijoje, Kultūros ministerijos paskelbtame knygos meno konkurse – gražiausios 2015 m. knygos apdovanojimą „Mokslinės dalykinės knygos“ kategorijoje, 2016 m. vykusiame Baltic Book Art Competition konkurse „Tarpukario Lieuvos reklama“ buvo pripažinta gražiausia lietuviška knyga.

Paroda „Tarpukario Lietuvos reklama“ Kauno „Pienocentre“ nuo liepos 21 d. iki rugpjūčio 18 d. Paroda nemokama. Oficialus atidarymas – liepos 21 d. 18 val.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų