Nežinia, kokios spalvų mados vyrauja pasaulyje, tačiau Lietuvoje pastaruoju metu įsigalėjo violetinė. Šia, dar vadinama "kedofilų" spalva, pasidabino ir telekomunikacijų bendrovė "Omnitel".
Pražydo violetine spalva
Dėl mūsų krašte nuskambėjusio pedofilijos skandalo vieniems violetinė spalva tapo lyg kovos su vaikų tvirkinimu simboliu, kiti jos ėmė nesąmoningai kratytis. Bet abejingų šiai spalvai beveik neliko.
Prie violetinės spalvos gerbėjų būrio gegužės 12 d. prisijungė ir telekomunikacijų bendrovė "Omnitel".Bendrovės vadovai pabrėžia, kad šis naujas "Omnitel" įvaizdis neturi nieko bendra su "kedizmu", esą tai naujas grupės "TeliaSonera" prekės ženklas, po kurio "skėčiu" glausis visos grupei priklausančios 18 įmonių, tarp jų ir "Omnitel".
Darius Maikštėnas, "Omnitel" viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms, dienraščiui teigė, jog šiuo sujungimu siekta, kad grupei "TeliaSonera" priklausančios įmonės įvairiose pasaulio šalyse taptų viena integruota bendrove su vienoda strategija ir jas vienijančiu simboliu."Naujoji prekės ženklo spalva jungia dvi spalvas – mėlyną ir raudoną. Mėlyna simbolizuoja patikimumą ir solidumą, o raudona suteikia dinamikos, veržlumo ir šiltumo. Violetinė spalva naudojama kaip 18-os grupei "TeliaSonera" priklausančių telekomunikacijų bendrovių prekės ženklo dalis, todėl, suprantama, ji neturi nieko bendra su Drąsiaus Kedžio istorija", – aiškino D.Maikštėnas.
Pavadinimo žada nekeisti
Pašnekovas patikino, kad kol kas nėra planų suvienodinti visų grupei "TeliaSonera" priklausančių įmonių vardus. Pasak jo, nuspręsta išlaikyti stiprius vietinius prekės ženklus, jų pavadinimus, tačiau suvienyti juos bendru vaizdiniu ženklu.
"Kitose šalyse, įgyvendinant pokyčius, taip pat būta įvairių diskusijų ir poteksčių. Tačiau praktika rodo, kad klientui svarbiausia yra ne spalva, o pokyčių esmė. Laikui bėgant, spalva klientams įgauna naują reikšmę – ją suteikia klientų gaunama vertė", – pabrėžė D.Maikštėnas.
Kiek spalvos keitimas kainavo atskirai "Omnitel", bendrovės atstovai nepanoro atskleisti, tačiau visai "TeliaSoneros" grupei šis pokytis atsiėjo apie 250 mln. Švedijos kronų (apie 96,6 mln. litų).
Vartotojai net nepastebi
Pasak rinkodaros ir komunikacijos specialistų, keisti įmonių įvaizdį reikia labai atsargiai. UAB "Komunikacijų raktas" direktorės Danguolės Mikutienės nuomone, paprastai įmonės vardo, simbolio ar spalvos keitimas reiškia, kad vyksta tam tikri pokyčiai, ir nebūtinai blogi.Tačiau, pasak jos, rimtos bendrovės puikiai žino, kad vartotojai labai pripranta prie paties prekės ženklo, jo spalvos ar kitokios vizualinės atributikos ir ją keisti yra ne tik rizikinga, bet ir labai brangu. Juk reikia apie pokyčius informuoti visus savo klientus, tad kuo didesnė bendrovė, tuo išlaidos didesnės.
D.Mikutienės teigimu, "Omnitel" atveju violetinės spalvos pasirinkimas, kai Lietuvoje ji turi tam tikrą potekstę, greičiausiai tik sutapimas."Manau, "Omnitel" galėjo ne taip staigiai įvesti šią spalvą ir nedaryti tokios didelės paslapties, bet jeigu jau pasirinko tokią strategiją, matyt, taip tarsi siekė didesnio dėmesio atkreipimo į savo bendrovę", – aiškino ji. – Jeigu darytume apklausą, neabejoju, kad didelis procentas "Omnitel" vartotojų apskritai net neatkreipė dėmesio į pasikeitusią spalvą."
Naujausi komentarai