Lietuviškas turizmas - CNN teletekste


2002-09-14
Arūnas ANDRIUŠKEVIČIUS
Lietuviškas turizmas - CNN teletekste

Kauno bendrovė pirmoji prisijungė prie tarptautinio projekto

Bendrovė “Mūsų odisėja” rugsėjo pradžioje pirmoji pasirašė kontraktą su “CNN International” ir artimiausiu metu šios tarptautinės televizijos “Atostogų” ir “Kelionių paslaugų” teletekste turėtų pasirodyti informacija apie Lietuvos turizmą. Iki metų pabaigos prie šio projekto turėtų prisijungti Latvija ir Estija.

Televizijos atstovai neslėpė, kad jie ketina bendradarbiauti su penkiomis Baltijos šalių firmomis, tačiau kol kas neatskleidė, kuriai šaliai atstovaus tik viena bendrovė. Neoficialiomis žiniomis, šiuo metu vyksta derybos su dviem Estijos turizmo firmomis. Pasak “Mūsų odisėjos” projektų vadovės Modestos Naciutės, tarptautinės televizijos pasiūlymas buvo netikėtas. “Neabejojame, kad reklama per CNN padės į Lietuvą pritraukti daugiau turistų, kurie naudosis mūsų agentūros teikiamomis paslaugomis. Rugpjūčio viduryje mums paskambino šio projekto atstovai. Jie pasakojo, kad “juos sudomino “Mūsų odisėja” interneto puslapis. Tai dar vienas įvertinimas”, - sakė ji.

Pagal kontraktą, agentūra įsipareigojo pateikti informaciją apie rengiamas keliones. Kas mėnesį ją bus galima atnaujinti. “Teletekste mums skirtas puslapis, kuriame gali būti ne daugiau kaip 60 žodžių. Informaciją turėsime pateikti labai kompaktiškai”, - sakė M.Naciutė. Jau numatyta, kad pirmiausiai užsieniečiams bus pasiūlyta trijų dienų kelionė “Nuotykiai”. Ji skirta aštrių pojūčių mėgėjams, norintiems po Lietuvą keliauti džipais ir lėktuvais. Taip pat svečiai bus viliojami į žvejybos ir medžioklės keliones. “Vėliau ketinama pasiūlyti ir kitokių pramogų”, - sakė turizmo bendrovės atstovė.

“Mūsų odisėjos” atstovai neslėpė, kad CNN teletekstu leista naudotis už tam tikrą mokestį. “Kainą suderėjome draugišką, tačiau nenorėtume jos skelbti. Galiu pasakyti tik tiek, kad mums, kaip pirmiesiems partneriams, pritaikytos nuolaidos”, - teigė M.Naciutė. Ji džiaugėsi, kad apie “Mūsų odisėjos” rengiamas keliones sužinos Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos žiūrovai. Pagal naujausius duomenis, 22 procentai “CNN International” žiūrovų, ieškodami informacijos apie keliones, naudojasi teletekstu.

Šiuo metu Kauno turizmo bendrovė siūlo daugiau kaip 90 įvairių ekskursijų po Lietuvą, taip pat rengia keliones į užsienį. Šiemet jose dalyvavo beveik 2,5 tūkstančio žmonių. Prieš dvejus metus “Mūsų odisėja” įsteigė privatų turizmo centrą.