Mokesčių inspekcijai trūksta darbuotojų


2004-03-06
Mokesčių inspekcijai trūksta darbuotojų

ELTA. Naujoms funkcijoms įgyvendinti Vyriausybės prašoma padidinti pareigybių skaičių Valstybinėje mokesčių inspekcijoje ir jai pavaldžiose įstaigose 235 etatais.

150 papildomų pareigybių, pasak Finansų ministerijos, reikia tam, kad būtų užtikrintas maždaug 2 milijonų deklaracijų apdorojimas, tinkamas srautų valdymas.

Norint sėkmingai įgyvendinti Gyventojų pajamų mokesčio įstatymą, pernai Druskininkuose pradėtas statyti deklaracijų apdorojimo centras, kuriame tiek šiemet, tiek vėlesniais metais bus priimamos ir apdorojamos gyventojų pajamų mokesčio deklaracijos.

Priimti valstybės tarnautojai ir darbuotojai turės suvesti duomenis į informacines sistemas, sukurti informacinius pranešimus apie pastebėtas logiškumo klaidas, išsiųsti juos gyventojams, nurodant, kad jie kreiptųsi į atitinkamą apskrities valstybinę mokesčių inspekciją dėl deklaracijų pateikimo ar patikslinimo ir pan.

65 papildomų etatų reikės apskričių valstybinėms mokesčių inspekcijoms, perėmusioms dalį “Sodros” įmokų administravimo funkcijų. 20 naujų pareigybių būtina įsteigti diegiant nuo gegužės 1 dienos pradėsiančias veikti PVM ir akcizo mokesčio duomenų mainų su ES valstybėmis sistemas. Šiam tikslui bus įkurtas centrinis informacijos mainų biuras.

Padidinus pareigybių skaičių Valstybinėje mokesčių inspekcijoje maksimalus pareigybių skaičius sieks 424, o Valstybinei mokesčių inspekcijai pavaldžiose įstaigose - 3751.