„Ignitis“: dalis klientų gavo nekorektiškas sąskaitas Pereiti į pagrindinį turinį

„Ignitis“: dalis klientų gavo nekorektiškas sąskaitas

2025-02-08 20:09
ELTOS inf.

Elektros ir dujų tiekėjas „Ignitis“ šeštadienio vakarą pranešė, kad dalis klientų dėl techninės klaidos gavo nekorektiškas sąskaitas.

„Ignitis“: dalis klientų gavo nekorektiškas sąskaitas
„Ignitis“: dalis klientų gavo nekorektiškas sąskaitas / I. Gelūno / BNS nuotr.

„Dalis „Ignitis“ klientų dėl techninės klaidos gavo nekorektiškas sąskaitas. Teisingą mokėtiną sumą klientai jau dabar gali matyti prisijungę prie mano.ignitis.lt savitarnos. (…) Atsiprašome už nepatogumus“, – rašoma bendrovės feisbuko įraše.

Nurodoma, jog teisingos sąskaitos klientus pasieks ne vėliau nei vasario 11 d.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Sūduvis

Ignitis biskį pasiskubino ir parodė kokia bus kaina, žinoma dar nepilnai.
2
0
2x2=7

kažkas dirbo iš namų, tikriausiai užsimasturbavo prie kompo ir scripto kode paliko klaidą. Jaunimas dabar neatsakingi idiotai
4
0
Elektro

Atsakingi iž tai darbuotojai turi atsakyt savo galva. Visą stresą tegu kompensuoja. Bent kiek atsakomybės įgytų. Dirba nekompetetingi, gal dar mokyklos suolo nebaigę silpnapročiai.
6
0
Visi komentarai (3)

Daugiau naujienų