- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
„Jaguar Classic“ praeities šedevrą sutuokė su pažangiausiomis technologijomis
-
„Jaguar Classic“ praeities šedevrą sutuokė su pažangiausiomis technologijomis
-
„Jaguar Classic“ praeities šedevrą sutuokė su pažangiausiomis technologijomis
-
„Jaguar Classic“ praeities šedevrą sutuokė su pažangiausiomis technologijomis
-
„Jaguar Classic“ praeities šedevrą sutuokė su pažangiausiomis technologijomis
Gražiausio pasaulyje elektrinio automobilio karūna, kuria be konkurencijos lygiai prieš metus buvo apvainikuotas „Jaguar E-type Zero“ koncepcinis automobilis, ir didžiulė šio modelio sėkmė įkvėpė gamintoją žengti toliau: „Jaguar E-type Zero“ bus gaminami pardavimui rinkoje. Legendinį rodsterį „Jaguar E-Type“ naujam gyvenimui prikėlė klasikinių automobilių restauravimo padalinys „Jaguar Classic“.
Praėjusių metų rugsėjį „Jaguar Land Rover“ technologijų fiestoje debiutavęs „E-type Zero“ sulaukė tokių palankių reakcijų, kad gamintojui neliko nieko kita, tik patvirtinti – taip, ši klasikinio automobilio transformacija, varoma elektros jėgainės, bus pasiūlyta klientams.
„Mus pribloškė teigiama reakcija į „Jaguar E-type Zero“ koncepcinį automobilį. „Jaguar Classic“ veiklos kertinė atrama – leisti klasikinių automobilių savininkams mėgautis savo turimomis transporto priemonėmis nesibaiminant, kad juos aplenks ateities technologijos. „E-type Zero“ – neįtikėtina „E-Type“ paveldo ir „Classic Works“ meistrų patirties bei virtuoziškumo iliustracija, tuo pačiu metu įrodanti „Jaguar Land Rover“ ryžtą gaminti nulines taršos emisijas generuojančias transporto priemones visuose segmentuose, taip pat ir „Jaguar Classic“ segmente“, – sako „Jaguar Land Rover Classic“ direktorius Timas Hannigas.
Planuojama, kad pirmieji elektriniai „E-type Zero“ automobiliai klientus pasieks jau 2020-ųjų vasarą.
„Jaguar E-type Zero“ – modelis, kurio originaliame praeities kėbule, nepaliekančiame abejingų nuo pat „E-type“ debiuto 1961-aisiais, slypi 220 kW galios elektros motoras, sukurtas būtent šiam automobiliui. Ličio jonų baterija turi labai panašų svorį bei išmatavimus, kokius turėjo originalus „E-type“ šešių cilindrų variklis XK. Todėl ją buvo galima įmontuoti buvusio variklio vietoje.
„E-type Zero“ kėbulas yra visiškai originalus, kaip ir daugelis kitų svarbiausių dalių, todėl, nepaisant elektrinės jėgainės, jis atrodo, važiuoja ir yra valdomas kaip tikrasis „E-type“. Tiesa, jis kur kas dinamiškesnis – „E-type Zero“ sveria 46 kg mažiau ir iki 100 km/h įsibėgėja per 5,5 sek.
1961-aisiais metais išleistas „E-type“ nuolat buvo renkamas gražiausiu visų laikų automobiliu. „Gražiausiu kada nors pagamintu automobiliu“ jį pavadino net Enzo'as Ferraris.
Kurdami „Jaguar E-type Zero“, „Jaguar Classic“ inžinieriai suderino klasikinių automobilių restauravimo patirtį su naujausiomis technologijomis, kurios buvo pritaikytos kuriant naująjį prabangų visiškai elektrinį visureigį „Jaguar I-PACE“. Kaip ir „I-PACE“, ateičiai atgimęs „E-type Zero“ pasižymi nulinėmis taršos emisijomis.
Vienu įkrovimu „E-type Zero“ gali nuvažiuoti apie 270 km. Tokį atstumą įveikti jam padeda nedidelis svoris bei puiki aerodinamika. Variklio energijos šaltinis – 40 kWh baterija, kurią galima įkrauti per 6-7 val. (priklausomai nuo maitinimo šaltinio).
„Jaguar Classic“ taip pat siūlo dabartiniams „E-type“ savininkams jų turimų automobilių konversiją į elektra varomą variantą, o kad būtų išsaugotas autentiškumas, yra užtikrinama galimybė bet kada automobilį „atversti“ atgal į varomą tradiciniu kuru.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Apie elektrinių paspirtukų vairuotojus: sunku komentuoti, kas vyksta žmogaus galvoje
Automobilių srautai tuneliuose dažnai būna didžiuliai, greitis – taip pat. Kaip tokiame sraute atsidūrė paspirtukininkas – žino tik jis vienas. Bet jis griuvo, dėl to susidūrė trys automobiliai, sulėkė tarnybų pajėgos. Paspirtuk...
-
Sumokėti už neapmokėtą parkavimą gavus „geltonąjį lapelį“ reikės kitaip: ką svarbu žinoti?
Kiekvieną mėnesį Vilniuje už neapmokėtą automobilių parkavimą išrašoma apie 13–14 tūkst. vadinamųjų geltonųjų lapelių. Šis skaičius jau kurį laiką nesikeičia. Nuo gegužės 15 d. sumokėti už neapmokėtą parkavim...
-
Apie Lietuvos meistrus: po remonto net oficialūs atstovai nemato, kad automobilis buvo „daužtas“13
Kaip galima apsaugoti save ir netyčia nenusipirkti automobilio, kuris atrodo idealios būklės, bet patekus į eismo įvykį paaiškėja, kad automobilis yra praktiškai dalimis subyrėjęs, LNK reportaže pasakojo „Carvertical“ atstov...
-
Ženklai draudžia net stabtelėti, bet gatvelė tapusi stovėjimo aikštele33
Į redakciją kreipėsi Kauno senamiesčio gyventojai, neapsikentę ženklų nepaisančių ir automobilius parkuojančių, kur jiems patogiau, vairuotojų. ...
-
Svarbu vairuotojams: tikslinama informacija dėl eismo pakeitimų ties IX fortu11
„Via Lietuva“ informuoja, kad Kaune, kelyje ties IX fortu, atliekami eismo organizavimo pakeitimai. Kadangi šioje vietoje siekiama padidinti eismo saugumą ir sumažinti pavojingų situacijų kelyje skaičių, joje bus įrengtas naujas kelio...
-
Keturračiai – ne vien pramogoms2
Vis daugiau entuziastų nukabina šalmą nuo vinies ir rangosi į motociklininko kostiumą, tačiau nebūtinai kiekvienas iš jų renkasi dviratį plieninį žirgą. Specialistai pastebėjo, kad Lietuvoje vis labiau populiarėja keturračiai motoci...
-
Rinkos naujokai: ar galima pasitikėti?6
Vos per dvejus trejus metus Europos automobilių rinkoje atsirado daugybė naujų, negirdėtų gamintojų iš Azijos. Šio regiono atstovai moka nustebinti techninėmis savo gaminių charakteristikomis, technologijomis ir santykinai maža kaina. O ...
-
Nedidelė rida: vilionės ir grėsmės3
Skelbimų portaluose galima rasti šimtus automobilių su nedidele rida už mažesnę nei rinkos kainą. Automobilių rinkos ekspertai pataria neskubėti įsigyti tokios transporto priemonės, nes už ridos gali slėptis tikrosios patrauklios kainos prie...
-
Sostinėje – paspirtukų reidas: primena svarbų dalyką3
Sostinėje vidurdienį prasidėjo kiek neįprastas policijos pareigūnų reidas. Šie stabdo ir tikrina elektrinių paspirtukų vairuotojus ir primena apie privalomas apsaugos priemones. ...
-
Lietuvių lyderė – „Toyota“, lenkus sužavėjo „Porsche“2
Per balandžio mėnesį Lietuvos naujų automobilių parkas ūgtelėjo 15,2 proc., o kaimynus lenkus stebina neįprastos tendencijos rinkoje. ...