Įsėdę į „Škoda“ rasime „ChatGPT“

„Škoda Auto“ palengvins kasdienį vairuotojų gyvenimą – integruos generatyvinio dirbtinio intelekto (DI) pagrindu veikiančio pokalbių roboto „ChatGPT“ technologiją į savo automobiliuose naudojamą balso asistentę „Laura“

Moderni funkcija

Naują funkciją turės ant MEB GP ir MEB EVO platformų sukurti „Škoda“ modeliai. Jų naudotojai galės pasiekti didžiulę DI duomenų bazę. Vairuojant jos turinys bus pateikiamas balsu.

Naujosios funkcijos įgyvendinimu pasirūpins gamintojo technologijų partnerė „Cerence Inc.“. Jos sukurta „Cerence Chat Pro“ sistema suteikia galimybę į automobilius integruoti „ChatGPT“ pokalbių robotą. Transporto priemonių ir jų naudotojų duomenys bus griežtai saugomi.

„Škoda“ balso asistavimo sistemą papildžius DI, mūsų automobiliai tampa dar geresniais kasdieniais palydovais. Vairuotojai ir keleiviai kelyje turės lengvą žodinę prieigą prie informacijos pasaulio. „ChatGPT“ integravimas į balso asistentę „Laura“ yra naujausias įmonės „Škoda“ būdas pritaikyti pažangias technologijas ir palengvinti vairavimą. Vairuotojui viskas pasiekiama neatitraukiant rankų nuo vairo, o duomenų saugumas tebėra prioritetas. Esu įsitikinęs, kad vairuotojai įvertins šią modernią naują funkciją“, – pabrėžė „Škoda Auto“ generalinis direktorius Klausas Zellmeris.

Galimybės didės

Naujasis pokalbių robotas nuo 2024 m. vidurio bus siūlomas kartu su naujausios kartos informacijos ir pramogų sistemomis. Jį bus galima įdiegti šiuose ant MEB GP ir MQB EVO platformų sukurtuose modeliuose: pasirinktose „Škoda Enyaq“ versijose, naujos kartos „Škoda Superb“ ir „Kodiaq“ modeliuose ir atnaujintoje „Škoda Octavia“.

Vairuotojai ir keleiviai turės lengvą žodinę prieigą prie informacijos pasaulio.

„Cerence Chat Pro“ leido „ChatGPT“ integruoti į balso asistentę „Laura“. Tai atvers daug naujų galimybių. Naujoji technologija gerokai pranoks ankstesnę balso komandų sistemą. „Laura“ galės būti naudojama, pavyzdžiui, informacijos ir pramogų sistemai valdyti, navigacijos ir oro kondicionavimo parinktims balsu nustatyti ir galės atsakyti į bendrųjų žinių klausimus.

Ateityje atsakydamas į klausimus DI neapsiribos bazine informacija ir pateiks papildomos medžiagos, nes tai yra nuolat didėjančių galimybių technologija. Tai gali būti naudinga keliaujant automobiliu: jis papildys pokalbius, leis išsiaiškinti kelionės metu kilusius klausimus, suteiks galimybę bendrauti su automobilio asistente intuityvia kalba, pateiks informaciją apie konkrečią transporto priemonę.

Visa tai bus pasiekiama per visiškai laisvų rankų įrangą, tad vairuotojas ir keleiviai bus dar saugesni.

„Okay, Laura“

Naudotis naująja technologija vairuotojui bus visiškai paprasta. Balso asistentė aktyvuojama komanda „Okay, Laura“ arba ant vairo įrengtu jungikliu.

Jei „Škoda“ sistema negali atsakyti į vairuotojo užklausą, ji anonimiškai persiunčiama DI.

„ChatGPT“ neturi sąsajos su automobilio duomenimis ar bet kokia asmenine informacija. Siekiant užtikrinti aukščiausią duomenų apsaugos standartą, apdorojus duomenis, visos sąveikos iš karto ištrinamos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

gal

gal portretas
tiek to, nesėsiu aš į škodą.

Ir kuo,

Ir kuo, portretas
kad lockos,skiriasi tokio tapsnoklio maigymas vairuojant nuo telefono maigymo!? O ypac,jei juo valdomos kokios nors vairuojant reikalingos funkcijos. Ogi - niekuo! Tik didesnis ekranas ir funkcionalas blasko,trukdo ir nukreipia zvilgsni nuo aplinkos dar labiau! Tai kodel uz telefona baudziama!? Kur logika!??
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių