- Pranešimas spaudai
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja pasirašiusi dvi techninio darbo projekto parengimo sutartis kelio Kaunas–Prienai–Alytus atkarpoms, bendrai siekiančioms beveik 20 km. Pasirašytose projektavimo paslaugų teikimo sutartyse numatyta, jog kelio ruožų techniniai darbo projektai turėtų būti parengti per 25 mėnesius.
„Kelio Kaunas–Prienai rekonstrukcija yra vienas iš Vyriausybės programoje numatytų ir visam Pietų Lietuvos regionui itin svarbių kelių infrastruktūros modernizavimo projektų. Ilgus metus šio kelio remonto darbai buvo minimi kaip pažadai, tačiau tinkamai sudėliojus planus ir ryžtingai stengiantis juos įgyvendinti – esame paskutiniame etape iki darbų pradžios“, – sakė susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas.
Lietuvos automobilių kelių direkcija techninio darbo projekto parengimo sutartis pasirašė dviems Kaunas–Prienai–Alytus kelio ruožams: nuo 11,60 km iki 19,48 km ir nuo 19,48 km iki 31,10 km. Sutartys, pagal viešojo konkurso sąlygas, pasirašytos su UAB „Kelprojektas“.
„Žinome ir suprantame vairuotojų skaudulius dėl kelio Kaunas–Prienai–Alytus būklės, todėl šio kelio atnaujinimas, turint omenyje realius rekonstrukcijos veiksmus, yra vienas iš artimiausių metų prioritetų. Iki šiol visus pasirengimo kelio atnaujinimui etapus vykdome sėkmingai. Žinoma, atsižvelgiant į itin sudėtingas vietovės sąlygas, parengiamieji darbai užtrunka šiek tiek ilgiau nei įprastai. Tačiau sieksime užtikrinti aukščiausio lygio kokybės ir greičio balansą“, – teigė Kelių direkcijos generalinis direktorius Marius Švaikauskas.
Kelio Kaunas–Prienai–Alytus ruožą nuo 11,60 iki 31,10 km numatoma rekonstruoti į 4 eismo juostų kelią su jungiamaisiais keliais bei pėsčiųjų dviračių takais, atitinkantį techninei kategorijai keliamus reikalavimus. Sankryžas su rajoniniais keliais bei esamą žiedinę sankryžą Prienų mieste numatoma rekonstruoti į turbo žiedines sankryžas. Taip pat rekonstruoti geležinkelio viaduką, tiltus per Jiesios upę bei Šventupę, projekte numatyti 5 tuneliniai pravažiavimai, 2 pėsčiųjų viadukai, požeminiai gyvūnų praėjimai, triukšmo mažinimo priemonės, viešojo transporto sustojimai, apšvietimas, paviršinio vandens nuvedimo priemonės ir kt.
Įgyvendinus šiuos sprendinius bus užtikrintas didesnis transporto priemonių laidumo rezervas kelio ruožuose tarp sankryžų, o lyginant su esama būkle, prognozuojama, kad vidutinis greitis rekonstruotame kelio ruože padidėtų apie 20 proc., atitinkamai vidutinis tranzito kelionės laikas sumažėtų 20 proc.
2022 m. antroje pusėje Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašė sutartį dėl valstybinės reikšmės krašto kelio Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km (19,5 km) rekonstravimo priešprojektinių sprendinių parengimo. Šio projekto tikslas buvo pagrįstai parinkti geriausią kelio plėtros alternatyvą, kad sprendiniai suteiktų naudą visuomenei, juos pagrindžiant strateginiu, saugaus eismo, techniniu, aplinkosauginiu, socialiniu–ekonominiu ir finansiniu aspektais. Buvo išnagrinėtos keturios kelio ruožo rekonstravimo alternatyvos, pasirinkta alternatyva: kelio ruožo rekonstravimas iš dviejų į keturias eismo juostas. Užbaigus projektą inicijuotas tolimesnis projektavimo etapas – techninių darbo projektų parengimas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Galite prarasti kelis šimtus eurų ir dalį atostogų: ekspertė paaiškino, kada taip gali nutikti
Gruodį – dovana iš darbdavių, tik ne po eglute, o į banko sąskaitą. Dalis lietuvių jau sulaukė 13 atlyginimo ir įvairių premijų. Visgi buhalteriai skaičiuoja, kad ne visiems apsimoka gauti tokią dovaną dar šiais metais. Dėl to...
-
Nebeliks Statybos inspekcijos pasitikėjimo linijos
Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija nuo 2025 metų sausio naikina pasitikėjimo liniją, skirtą pateikti anoniminius skundus dėl įvairių pažeidimų. ...
-
Paveldo pastatų tvarkymui Vilniaus miesto savivaldybė ketina skirti 8 mln. eurų
Į paveldotvarkos programą atrinktų pastatų tvarkymui Vilniaus miesto savivaldybė ketina skirti 8 mln. eurų. ...
-
Gentvilas: savivaldybės per lėtai steigia mažo užterštumo zonas8
Valdžiai keliant tikslą visose šalies savivaldybėse iki 2030 metų įrengti 6 tūkst. viešų elektromobilių įkrovimo stotelių, jas siūloma įpareigoti skubinti šį procesą. ...
-
RRT: 4G ir 5G mobilaus ryšio sparta miestams bei regionams vis dar nevienoda1
Itin spartus mobilusis 5G ryšys dengia 94,6 proc., o 4G – 97,9 proc. šalies teritorijos, tačiau jų sparta – miestams ir regionams dar nevienoda, skelbia Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT), remdamasi operatorių pateiktais ir ta...
-
Po Skardžiaus pasisakymo dėl jėgainių – Kreivio replika: aš tokių skaičių net susapnuot negaliu12
Elektros kainos kitąmet turėtų būti panašios kaip šiemet, mat vis daugiau energijos gaunama iš atsinaujinančių šaltinių. Lietuva pati jau pasigamina daugiau kaip pusę elektros, o po penkerių metų planuojama, kad elektrą p...
-
Apklausa: populiariausi lietuvių atsiskaitymo ir pinigų kaupimo būdai – laiko ir kojinėse1
Lietuvos gyventojai dažniausiai tarp euro zonos šalių piliečių perka ir atsiskaito internetu, nors žmonėms vis dar svarbūs ir grynieji, rodo Europos Centrinio Banko (ECB) vartotojų mokėjimo įpročių apklausa. ...
-
Lietuvos BVP vienam gyventojui pernai siekė 87 proc. ES vidurkio
Realusis bendrasis vidaus produktas (BVP), tenkantis vienam Lietuvos gyventojui (išreikštas perkamosios galios standartais), 2023 metais sudarė 87 proc. Europos Sąjungos (ES) vidurkio. 2022 metais šis rodiklis siekė 89 proc. ...
-
Šventinės nuotaikos kaina
Artėjant žiemos šventėms ne tik Lietuvos miestai ima rungtyniauti puošdami gatves, aikštes ir parkus Kalėdų dekoracijomis. Štai 2017-ųjų Kalėdų sezonui Londono Oksfordo gatvę papuošė 750 tūkst. LED lempučių. Dau...
-
Lingė apie valdančiųjų planus dėl mokesčių: biudžeto pajamos būtų nepakankamos
Seimo konservatorių frakcijos seniūnas Mindaugas Lingė, sako, kad valdančiųjų planas didinti gyventojų pajamų mokesčio (GPM) progresyvumą nesukurtų pakankamo pajamų į biudžetą šaltinio planuojamoms išlaidoms padengti. Politikas tik...