Pradedama tiesti „Rail Balticos“ vėžė nuo Kauno iki Latvijos sienos

  • Teksto dydis:

Projekto „Rail Baltica“ pirmą etapą sėkmingai įgyvendinusi Lietuva pirmoji iš trijų Baltijos šalių imasi ir antro svarbaus žingsnio – pradeda europinės vėžės geležinkelio linijos tiesimą nuo Kauno iki Lietuvos/Latvijos valstybių sienos.

„Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ valdybai pritarus, pradedami rangos darbai „Rail Baltica“ ruože Jiesia–Rokai. Lapkričio mėnesį taip pat numatome skelbti rangos darbų konkursą europinei geležinkelio vėžei atkarpoje Rokai–Palemonas–Kaunas įrengti. Viešųjų pirkimų dokumentai parengti ir baigiami derinti su atsakingomis institucijomis“, – sako susisiekimo viceministras Saulius Girdauskas.

Projekto rangos darbams ir rangos darbų techninei priežiūrai atlikti iš viso numatyta skirti 88,27 mln. eurų. „Rail Balticos“ veiklas numatoma iš dalies finansuoti Europos infrastruktūros tinklų priemonės (EITP) transporto sektoriuje lėšomis (85 proc.). Kitą finansavimo dalį (15 proc.) planuoja skirti AB „Lietuvos geležinkeliai“.

Iš pradžių bus atliekami esamo geležinkelio ruožo Rokai–Palemonas–Kaunas rekonstrukcijos darbai geležinkelio atkarpoje Kaunas–Palemonas. Po to planuojama rekonstruoti geležinkelio ruožą Palemonas–Rokai. Čia rangos darbai vyks keliais etapais – ruožuose Palemono stotis–Kauno hidroelektrinė (HE), Kauno HE ribose ir geležinkelio atkarpoje Kauno HE–Rokai.

2015 m. Lietuvoje buvo baigta 1435 mm geležinkelio vėžės statyba nuo Lenkijos/Lietuvos valstybių sienos iki Kauno centrinės stoties ir pradėti parengiamieji „Rail Baltica“ antrojo etapo darbai.

Buvo pradėtas rengti europinės geležinkelio vėžės nuo Kauno iki Lietuvos/Latvijos valstybių sienos specialusis planas, strateginis poveikio aplinkai ir poveikio aplinkai šioje atkarpoje vertinimas. Šią veiklą numatoma baigti iki šių metų pabaigos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

vid

vid  portretas
Kaunas - Ryga jau yra geležinkelis per Radviliškį , kodėl švaistomi pinigai ir šalia tiesiamas naujas geležinkelis Kaunas - Ryga per Panevėžį... info: Įrengti viaduką kainuoja iki 2 mln. Eur, o jo priežiūra kasmet atsieina dar po 50–100 tūkst. Eur“, – skaičiavo M. Kaušylas ir patikino, kad nuo panaikinto kelio iki naujojo nebus ilgesnis kaip 5 km. - See more at: http://www.rinkosaikste.lt/naujienos/aktualijos/del-gelezinkelio-vezes-krastieciu-nerimas#sthash.kciD03mQ.dpuf ----------------------- Specialistų skaičiavimais, apie 1 mlrd. eurų nuo visų viešųjų pirkimų gali būti panaudojama neskaidriai. 2014 m. viešieji pirkimai siekė 5,2 mlrd. eurų. Statybų sektoriui buvo išleista ¼ visų pirkimų lėšų – 1,3 mlrd. eurų. Viešųjų pirkimų tarnybos analizė atskleidė, kad Lietuvoje yra apie 5 tūkst. statybos įmonių, bet tik apie 20 įmonių yra favoritės, kurios laimėjo beveik pusę (47 proc.) visų viešųjų pirkimų konkursų. 32 proc. statybų sektoriaus konkursuose dalyvavo tik vienas teikėjas. „

>realiai

>realiai portretas
butent. o toliau - tegu gincijasi del otkatu su kaimynais. aciu dievui - neminima ta debiliska vilnaisu atsaka. gal jau baigs daryti geda valdininkeliai

...

... portretas
Tai nejau Oleka ir šarvuotų traukinių ruošiasi pirkt?
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių