S. Skvernelio mokyklos vizija: autoritetingas mokytojas, saugus mokinys

  • Teksto dydis:

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) kandidatas į premjerus Saulius Skvernelis kalbėdamas apie permainas mokyklose siekiamybe įvardija autoritetingą, orų atlygį gaunantį mokytoją ir mokykloje saugiau besijaučiantį mokinį.

„Pirmiausia aš matyčiau mokykloje dirbantį orų mokytoją, kuris už savo sunkų darbą gauna orų atlygį, kurio potencialas išnaudojamas visapusiškai, tiek per edukaciją, tiek per popamokinę veiklą. Aš matau mokytoją, kuris yra autoritetas tiek visuomenėje, tiek vaikų tarpe, kuris ugdo kūrybingą, kritiškai mąstančią asmenybę, ne mechaniškai perteikia žinias“, – ketvirtadienį į klausimą, kokią norėtų matyti mokyklą baigiantis kadencijai po ketverių metų, atsakė S.Skvernelis.

„Taip pat vaiką, kuris gali mokyklos aplinkoje jaustis saugiai, kad iš jo nebus tyčiojamasi dėl socialinės atskirties, nebus patyčių dėl jo elgesio,išvaizdos, orientacijos ar panašiai. Aš matau vaiką, kuris galės įstoti į konkurencingus, kalbant apie Europą, universitetus, ir kuris turės galimybę negalvoti ar neišsigąsti, jei atsiras praeinamasis balas į universitetą, (jis nebus) nepasiekiama, neįgyvendinama viršūnė“, – kalbėjo kandidatas į premjerus.

Pirmiausia aš matyčiau mokykloje dirbantį orų mokytoją, kuris už savo sunkų darbą gauna orų atlygį, kurio potencialas išnaudojamas visapusiškai, tiek per edukaciją, tiek per popamokinę veiklą.

Prezidentė Dalia Grybauskaitė ketvirtadienį pateikė Seimui S.Skvernelio kandidatūrą į ministrus pirmininkus. Toliau kandidatas susitiks su frakcijomis, o kitą savaitę Seimas balsuos, ar pritarti jo kandidatūrai. Premjerą skiria prezidentas Seimo pritarimu.

Naujosios Vyriausybės programos projekte žadama atsisakyti dabartinio finansavimo modelio pagal „mokinio krepšelio“ metodiką, ją keičiant klasių komplektų modeliu, žadama tobulinti nacionalinį mokinių pasiekimų vertinimą, orientuojantis į tarptautinių vertinimų kriterijus ir metodikas.

Taip pat siūloma užtikrinti visų visuomenės grupių atstovams lygiavertį dalyvavimą aukštojo mokslo studijose, pertvarkant priėmimo į aukštąsias mokyklas sistemą – atsisakant „išimtinai akademinių kriterijų ir sudarant sąlygas racionaliam, individualizuotam mokymosi institucijos ar mokymosi formos pasirinkimui“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Žodžiai, žodžiai, tik žodžiai

Žodžiai, žodžiai, tik žodžiai portretas
- bet nė vienos užuominos, iš kur bus paimta lėšų tam visam „orumui", „užtikrinimui" ir individualizavimui. Į viešumą paleista daugybė savireklaminių pezalų - apie sveikatos, mokesčių, švietimo reformas - tačiau be jokio paaiškinimo, kiek tam reikės lėšų ir iš kur jos bus paimtos. Be tokių esminių dalykų, kaip finansavimas, viskas, kas žadama, lieka tik pezalais.

Anonimas

Anonimas portretas
O ka darysit su nepataisomais vaikais?Ar ir toliau terorrizuos mokytojus?
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių