Saugumo salelė – spąstai vairuotojams

Pirmadienio rytą Baltijos gatvėje ties 11-uoju numeriu pažymėtu namu automobilis, sukdamas iš šalutinės gatvės, užvažiavo ant naujai įrengtos pėsčiųjų perėjos saugumo salelės ir rėžėsi į kelio ženklą.

„Bum buvo, neįtilpau į posūkį“, – sakė BMW vairuotojas.

Nors antraštę buvo galima padaryti ir skambesnę, pavyzdžiui, kad dar vienas beatodairiškas liūdnai pagarsėjusios automobilio markės vairuotojas siautėjo kelyje, bet čia nei markės, nei vairuotojo kaltinti nereiktų. Problema kita – nemokšiškai įrengtas kelio statinys.

Saugumo salelė Baltijos gatvėje, ties nusukimu į Milikonių pagrindinę mokyklą, įrengta prieš porą mėnesių. Nuo to laiko tai jau antra identiška avarija. Plika akimi akivaizdu, kodėl – saugumo salelė įrengta vos ne viduryje sankryžos, tad atliekant kairį posūkį (važiuojant nuo mokyklos), automobilio trajektorija kertasi su saugumo salele.

Pirmadienį vairuotojas rėžėsi į pėsčiųjų perėjos ženklą ir jį nulenkė, ženklas pavojingai pasviro ir liko kabėti pusantro metro aukštyje virš antros kelio juostos važiuojant į šiaurės rytus – link Žemaičių plento.

Į įvykio vietą grįžus po poros valandų, patikrinti, ar pavojinga kliūtis pašalinta, užfiksuotas komiškas vaizdas – prieš pat akis dar vienas automobilis užvažiavo ant saugumo salelės. Ženklo, į kurį galėjo atsitrenkti vairuotojas, jau nebebuvo, tad jis atsipirko nesmarkiai – perbraukė automobilio apačią ir įsijungęs atbulinę pavarą atsitraukė ir iš antro karto įveikė sankryžą.

Visgi, vieta išlieka pavojinga dėl keturiomis juostomis vykstančio intensyvaus veiksmo. Vairuotojui, saugantis dažnai greitį toje vietoje viršijančių, iš abiejų pusių važiuojančių automobilių, paprasta nepastebėti salelės.

Portalas kauno.diena.lt kreipėsi į savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo pavaduotoją Gintautą Degutį, atsakingą už kelių eismo reguliavimo priemonių, inžinerinės įrangos priežiūros ir įrengimo organizavimą bei kontrolę, tačiau komentuoti jis atsisakė.

„Informaciją žiniasklaidai teikia skyriaus vedėjas, prieš tai suderinęs su savivaldybe, tokia pas mus tvarka“, – sakė jis.

Su skyriaus vedėju Pauliumi Keru susisiekti per tris valandas nepavyko nei telefonu, nei elektroniniu paštu. 

Antradienio vakarą sulaukėme atsakymo iš P. Kero. 

„Kelių eismo ženklas su šviesą atspindinčiu pilonu ant stulpo yra daug geriau pastebimas nei pėstysis pėsčiųjų perėjoje, todėl jūsų minėti įvykiai tik patvirtina, jog salelė važiuojamosios dalies viduryje šioje perėjoje yra būtina pėsčiųjų saugumui. Jūsų pastaba dėl kairiojo posūkio trajektorijos taip pat yra pagrįsta, todėl šią vietą dar panagrinėsime su eismo specialistais. Pėsčiųjų saugumas perėjoje čia būtų prioritetas, todėl svarstytinas sprendinys šioje vietoje būtų kairiojo posūkio iš mokyklos kiemo uždraudimas“, – vedėjas rašė elektroniniame laiške. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Vairuoju 57 metus

Vairuoju 57 metus portretas
Net baisu skaityti kaip kuriuos komentarus.Kaltas tik vairuoitojas.Tokį asmenį net vairuotoju vadinti negalima.Tai visiškas nemokša.Klausimas tiems,kas tuos nemokšas ruošia,kas juos egzaminuoja ir kas išduoda teises?Eismo organizatorius už tokių aikštelių įrengimus,reikia tik pagirti.Jos nors šiek tiek apsaugo pėsčiuosius.Ajivaizdžiai matosi,kad vairuotojų žinios,jų vairavimo kultūra akivaizdžiai blogėja.

Saulius

Saulius portretas
Geriau tas pats žioplys tris kartus kasdien po stulpą nuverčia, bet nekliudo mokinio, einančio į mokyklą. Eismą įvažoje pro vaikų darželį į Milikonių mokyklą riboja ženklas. Tikriausiai avarija - atpildas už eismo taisyklių pažeidimą. Dešimtys automobilių kasdien pravažiuoja pro šį ženklą neturėdami tam leidimo. O juk eismas įvažoje ribojamas dėl vaikų saugumo... kaip ir nuverstas stulpas...

aš portretas
O jei kelininkai prisimintu kad žiema už lango ir kelius ir šaligatvius valyti ir barstyti reikėtu tai mašinos neslydinėtu kaip čiuožykloje.Didieji rašytojai ir komentatoriai ar nors vienas iš tiesų matėt kaip viskas įvyko?
VISI KOMENTARAI 16

Galerijos

Daugiau straipsnių