Prie Amalių pervažos – netikėtumas vairuotojams

Antradienio rytą greitį mėgstantys pažeidėjai galėjo kiek lengviau atsipūsti – moderniausia greičio fiksavimo įranga aprūpinta policijos „Škoda“ visą rytą tykiai stovėjo prie Amalių pervažos. Čia pareigūnai tikrino ne greitį, o tai, ar vairuotojai tinkamai įveikia pervažą. Identiškos akcijos vyko visame Kauno regione.

Kelių patrulių kuopos vadas Ramūnas Kemzūra sakė, kad bandyti įveikti traukinį yra beprasmiška.

„Pavojai rimti – pernai Lietuvoje įvyko aštuoni eismo įvykiai pervažose ir kiekviename žuvo po žmogų, dar penki buvo sužaloti. Visi eismo dalyviai turi būti maksimaliai susikaupę ir laikytis eismo taisyklių“, – kalbėjo R. Kemzūra.

Pareigūnas patikino, kad skaudžiausi įvykiai atsitinka rajoniniuose keliuose, kur daug nereguliuojamų pervažų. Vairuotojai dažnai neįvertina traukinio greičio ir atstumo.

„Viskas tvarkoje, neužfiksavome nė vieno pažeidimo. Ši pervaža įdomi tuo, kad eismas joje labai intensyvus ir vairuotojai, dažnai sunkvežimių, bando ją įveikti užtvarui leidžiantis, todėl apgadina įrengimus“, – teigė pareigūnas.

Tą patvirtino ir tris dešimtmečius šioje pervažoje sargaujanti geležinkelietė Danutė. Apie tragiškus incidentus ji nenorėjo pasakoti, bet apie kuriozus galėjo kalbėti visą dieną.

„Šalia už pervažos buvo šulinys, tai važiuodamas šaligatviais vienas jį nudaužė, užtvarai taip pat daugybę kartų aplamdyti, mūsų namelis irgi turi randų. Neįsivaizduotum, kad kas galėtų taip važiuoti, bet girti sugalvoja“, – sakė pašnekovė.

Anot jos, incidentų Amalių pervažoje vis mažiau.

„Seniau visi lėkdavo, lįsdavo, apvažiuodavo užtvarą, bet dabar tai atsitinka labai retai. Gal dėl to, kad baudos didžiulės, bet prisideda ir tai, kad traukiniai geresni, o užtvaras nusileidžia tik likus minutei, o nebe trims“, – aiškino moteris.

Bauda už važiavimą per pervažą degant raudonam signalui yra nuo 184 iki 289 eurų su teisės vairuoti atėmimu nuo dviejų mėnesių iki pusės metų laikotarpiui. Žinoma, nespėjus pervažiuoti pervažos, baudos galima išvengti, nes žuvusiesiems ši atsakomybė nebetaikoma – išgyventi susidūrus su traukiniu statistiškai beveik neįmanoma.


Šiame straipsnyje: KETvairuotojaiAmalių sankryža

NAUJAUSI KOMENTARAI

gal ne i tema

gal ne i tema portretas
bet jau seniai laikas pribrendo panaikinti traukiniu stotele amaliuose.viena boba islipa is traukinio ar diedas o simtai stovi ir "dziaugesi".
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių