Netelpa autobusai
Judrioje Maironio g. ir Karaliaus Mindaugo pr. sankryžoje jau visą mėnesį darbuojasi kelininkai. Pastatytas šviesoforas, pradėta įrenginėti ir saugumo salelė. Tačiau panašu, kad darbai vyksta ne taip, kaip tikėtasi.
Kauniečiai užfiksavo, kaip dėl naujai įrengtos saugumo salelės eismo juostoje neišsitenka autobusas ir vairuotojui tenka gerokai pavargti, kol jo vairuojama transporto priemonė išsilaisvina iš pinklių.
„Priekiniais ratais užvažiavęs ant salelės, galinis – ant šaligatvio. Autobusas niekaip netelpa, nors čia vienas mažesnių autobusų“, – socialiniame tinkle „Facebook“ komentavo kauniečiai.
Kiti pastebėjo, kad važiuojant lengvuoju automobiliu taip pat kyla nepatogumų.
Atsižvelgs į pastabas
Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras komentavo, jog įrengta saugumo salelė skirta saugiai atlikti dešinį posūkį iš Maironio gatvės į Karaliaus Mindaugo prospektą. Dėl jos vairuotojams nereikės laukti, kol užsidegs žalias šviesoforo signalas. Be to, ne mažiau svarbi jos funkcija ir pėstiesiems – užtikrinti, kad itin plačią gatvę žmonės pereitų patogiai ir saugiai. Specialistas pažymėjo, kad bus atsižvelgta į kauniečių pastabas ir eismo juosta bus įrengta tinkamai.
„Vertiname vairuotojų pastebėjimus ir atkreipsime dėmesį, kad pabaigus šį projektą, nekiltų jokių nepatogumų nei lengviesiems automobiliams, nei autobusams ar kitoms didesnėms transporto priemonėms. Taigi važiuojamoji dalis posūkiui į dešinę bus plati“, – tikino P. Keras.
Jis patikino, kad darbus planuojama užbaigti iki rugpjūčio mėnesio pradžios.
Bus saugiau
Maironio g. ir Karaliaus Mindaugo pr. sankryžos sutvarkymo darbai prasidėjo prieš mėnesį. Kauno miesto savivaldybės skelbtoje informacijoje buvo akcentuojama, jog šioje vietoje šviesoforas turėtų pagerinti eismo saugumą.
„Sprendimas įrengti šviesoforinę sankryžą ir pėsčiųjų perėją buvo priimtas dėl trijų priežasčių. Pirma – didelis avaringumas. Per pastaruosius ketverius metus šioje vietoje buvo šeši įvykiai, kurių metu buvo sužaloti žmonės. Antra priežastis – nuolat savo gyvybe rizikuojantys žmonės, kertantys Karaliaus Mindaugo prospektą iš Nemuno salos pusės. Be to, įrengus šviesoforinę sankryžą vairuotojams atsiras galimybė iš Maironio gatvės atlikti kairįjį posūkį Šančių link“, – aiškino Eismo saugumo komisijos pirmininkas Rimantas Mikaitis.
Anot R. Mikaičio, šiuo metu vairuotojai, išsukę iš Maironio gatvės, turi kirsti kelias eismo juostas ir bandyti apsisukti. Dėl to kyla avarinės situacijos, kurių pavyks išvengti įrengus šviesoforą.
„Naujasis šviesoforas bus koordinuotas su kitais Karaliaus Mindaugo prospekte esančiais šviesoforais, todėl spūsčių pavyks išvengti“, – teigė Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas P. Keras.
Nemuno salos pusėje automobilius pastatę vairuotojai plačią ir judrią gatvę dabar dažniausiai įveikia per ją bėgdami. Kauniečiai juokauja, jog po tokio bėgimo adrenalino kartais užtenka visai dienai.
Šiuo metu norint saugiai kirsti Karaliaus Mindaugo prospektą, reikia eiti iki S. Daukanto gatvės pėsčiųjų tilto arba iki tolėliau esančių požeminių perėjų.
„Statyti automobilius Nemuno salos pusėje labai populiaru. Pėsčiųjų perėja kauniečiams intensyviu eismu pasižymintį prospektą padėtų pereiti saugiai“, – pabrėžė R. Mikaitis.
Naujausi komentarai