Kauno centras bus patrauklesnis dviratininkams?

Kauno centrą siekiama padaryti patrauklesnį dviratininkams: šiuo metu rengiamas planas, kaip dviratininkai galėtų patogiai judėti centrinėmis miesto gatvėse.

Pasak Kauno vicemero Povilo Mačiulio, tikimasi, kad taip centre daugės dviračių ir mažės automobilių, o pirmieji darbai turėtų prasidėti dar šiemet.

„Dabar net jeigu Laisvės alėja pravažiuoti patogu, išvažiavus į ją kertančias gatveles susiduri su nepatogumais, tokiais kaip automobiliai ant šaligatvių, kirsti gatvę nepritaikyti bortai, nėra tam pritaikytų šviesoforų. Turi daugiau net vestis dviratį negu važiuoti. Užduotis projektuotojams yra, kad visose pagrindinėse Senamiesčio ir Naujamiesčio gatvelėse atsirastų aiškiai nurodyta dviratininkams trajektorija“, – BNS sakė P.Mačiulis.

Studija yra įpusėjusi, miesto vadovams buvo pristatyti sprendiniai, kuriuos aptarus tęsiami projektavimo darbai. Šios studijos tikslas – pasirūpinti, kad dviračiu važiuojantiems miestiečiams nebereikėtų iš anksto planuotis maršruto, kuriame patirtų kuo mažiau nepatogumų.

„Viena iš minčių, kuri prieš tai kirbėjo tik galvose, dabar ir projektuotojai tą daro, pabandyti centrinėse miesto gatvėse, kur neišeina padaryti atskiro kelio dviratininkams, pabandyti apjungti viešąjį transportą ir dviračių interesus į vieną juostą“, – sakė P.Mačiulis.

Jis šią savaitę socialiniame tinkle pasidalijo idėja pėstiesiems ir dviratininkams atiduoti vieną iš miesto centre esančių – Griunvaldo – gatvę. Po to, kai iš prekybos centro „Akropolis“ prieigų išsikėlė autobusų stotis, šioje gatvėje buvo paliktas vienpusis transporto eismas. Pasak vicemero, šį pasiūlymą miesto vadovai gavo iš architektų, vizualizacijas parengusių savo iniciatyva. Idėją miesto vadovai žada diskutuoti ir galbūt įgyvendinti, tačiau su rengiamu projektu ji nėra susijusi.

Norime, kad dviračiai natūraliai išstumtų automobilius kiek galima labiau iš centro.

Ar šiuo metu rengiamoje studijoje bus numatyta kokių nors drastiškų pokyčių, kurie paveiktų transporto srautus Kauno centre, pasak P.Mačiulio, dar sunku pasakyti, tačiau greičiausiai projektuotojų pasiūlyme bus numatyta keletas būdų, kurie bus svarstomi vėliau.

„Norime, kad dviratininkystės poreikis augtų ir dviračiai natūraliai išstumtų automobilius kiek galima labiau iš centro. Dirbtinai to daryti panaikinant parkavimo vietas – to tikrai nenorime daryti“, – sakė Kauno vicemeras.

Anot jo, planuojama, kad centre mažės pavienių stovėjimo vietų, tačiau jos bus koncentruojamos į tam skirtas aikšteles.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Vika

Vika portretas
Skaitau ir bloga darosi "Miesto centras bus patrauklesnis dviratininkams"? Juk cia pesciuju zona,kokie dviratinninkai,koks,atleiskite,idiotas sugalvojo Laisves alejoje irengti taka dviratininkams? Cia tokia gatve,kur zmones ateina pailseti,pasivaikscioti,atsipalaiduoti,o kaip ta padaryti,kada nejuciom uzlipus ant dviraciu tako,tave gali partrenkti dviratininkas ir dar liksi kaltas. Idomu,kokie teises aktai reglamentuoja toki dalyka - pesciuju zonoje dviratininku takus? Tai gal uzdarykite visas parduotuves,kavines ir tegul ten seimininkauja su vejeliu pralekiantys dviratininkai,nes pestiesiems ten nesaugu.

komedija

komedija portretas
Nervas nelaiko nuo tų biurokratų darbelių! Kodėl žmonės privalo trintis mieste? Leiskite važiuoti iki Rumšiškių ar kt. apylinkių! Kaip žmogui, dirbančiam pvz. Palemone, pasiekti Karčiupį? Niekaip...Kaip žmogui, dirbančiam Vilnių, pasiekti Vievį? Niekaip...Apie dviračių turizmą net nekalbu...

laima

laima portretas
Plati taa Laisvės Aleja ir vietoms visiems užteks, tegul tik žmonės sportuoja, tik turi būti nustatytas greitis, kad nelakstytų. Mačiau kaip per dviračių taką eina nosies tiesumu pestieji, tad ant tokių tikrai gali užvažiuoti
VISI KOMENTARAI 26

Galerijos

Daugiau straipsnių