Miesto gatvėse vairuotojų laukia permainos Pereiti į pagrindinį turinį

Miesto gatvėse vairuotojų laukia permainos

2015-04-28 18:22

Kaune atsiras daugiau šviesoforais reguliuojamų sankryžų, pėsčiųjų perėjų, gatvėse išdygs nemažai greičio mažinimo kalniukų. Taip nutarta antradienį vykusiame Kauno miesto savivaldybės Eismo saugumo komisijos posėdyje. Beje, ji turi naują pirmininką – Rimantą Mikaitį.

Miesto gatvėse vairuotojų laukia permainos
Miesto gatvėse vairuotojų laukia permainos / Andriaus Aleksandravičiaus nuotr.

Kaune atsiras daugiau šviesoforais reguliuojamų sankryžų, pėsčiųjų perėjų, gatvėse išdygs nemažai greičio mažinimo kalniukų. Taip nutarta antradienį vykusiame Kauno miesto savivaldybės Eismo saugumo komisijos posėdyje. Beje, ji turi naują pirmininką – Rimantą Mikaitį.

Reguliuos šviesoforais

Pernai palyginti su užpernai avaringumas Kaune padidėjo dešimtadaliu, nors prieš tai kelerius metus iš eilės jis mažėjo. Policijos duomenimis, iš viso mieste avaringumu išsiskiria 78 vietos: 33 yra gatvių ruožuose, 45 – sankryžose.

Šiemet mieste bus įrengta nemažai šviesoforų, pavyzdžiui, Karaliaus Mindaugo pr. ir Čiurlionio prietilčio, Veiverių g. ir Seniavos pl., Vaidoto ir Tilto g. sankirtose.

Atsiras daugiau šviesoforais reguliuojamų pėsčiųjų perėjų, pavyzdžiui, dvi Taikos pr. prie mokymo įstaigų, Tvirtovės alėjoje.

Rekonstrukcijos Šilainiuose

Stengiantis kuo daugiau juodųjų dėmių pašalinti iš gąsdinančio sąrašo, daug pokyčių laukia Šilainių gyventojų. Problematiškoje Baltų pr. ir Žiemgalių g. sankirtoje bus įrengtas turbo žiedas. Šioje vietoje avarijos labai dažnos. Tarp jų – daug šoninių susidūrimų, kurie yra labai pavojingi ir vairuotojui, ir keleiviams.

“Taip bus pasiekta, kad vairuotojai, kirsdami sankryžą, automatiškai sumažintų greitį, tad bus užtikrintas didesnis eismo dalyvių saugumas, taip pat ir pėsčiųjų”, – sakė projektą rengusio “Kauno plano” direktorius Gediminas Šinkūnas.

Kodėl nestatoma šviesoforo? “Šiuo metu tam nėra jokio reikalo – eismo intensyvumas šioje vietoje nėra toks didelis. Be to, šviesoforas nestabdytų greičio. Jis gali tik padidėti, kai vairuotojai stengsis spėti pravažiuoti, kol dar degs žalias signalas”, –  teigė Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Jis pateikė įtikinamą statistiką: pernai žiedinėse sankryžose nežuvo nė vienas žmogus.

Ties Baltijos g. planuojama platinti Žemaičių pl. Bus suformuota įvaža ties autobusų stotele. Taip tikimasi sumažinti šioje vietoje susidarančias dideles transporto spūstis.

Kalniukai Rotušės a.

Eismo pokyčiai ateis ir į Rotušės aikštę. Ji bus paskelbta gyvenamąja zona, tad ten bus galima važiuoti ne didesniu nei 20 km/val. greičiu. Pirmenybę bus būtina teikti pėstiesiems.

Be to, čia bus įrengta greitį ribojančių kalniukų, trečdalis važiuojamosios dalies bus atiduota lauko kavinėms. Iš pradžių tikriausiai bus pritvirtinti laikini kalniukai, kad idėjai nepasiteisinus juos būtų lengva ir pigu pašalinti.

„Gal reikės prisiminti kalėdinio laikotarpio patirtį ir per piką Rotušės aikštėje riboti eismą?“ – svarstė P.Keras.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų