K. Petrausko gatvė pusmečiui taps uždrausta zona

Nuo balandžio K.Petrausko g. vairuotojams taps uždrausta zona – čia pusmečiui įsikurs kelininkai, kurie rekonstruos gatvę. Kauno valdžia pažadėjo, kad spalį, kai bus baigti visi darbai, Parodos kalnu ir K.Petrausko g. galės važiuoti troleibusai.

Nuo balandžio K.Petrausko g. vairuotojams taps uždrausta zona – čia pusmečiui įsikurs kelininkai, kurie rekonstruos gatvę. Kauno valdžia pažadėjo, kad spalį, kai bus baigti visi darbai, Parodos kalnu ir K.Petrausko g. galės važiuoti troleibusai.

Trūksta kontaktinio tinklo

Rekonstruoti K.Petrausko g. būtina, nes joje bus įrengta troleibusų linija, kuri sujungs miesto centrą su Savanorių pr. Užpernai kelininkai sutvarkė Parodos g., o pernai visi darbai persikėlė į K.Petrausko g.

Vasarą statybininkai buvo išrausę visus gatvės šaligatvius, nes klojo kabelius ir statė kontaktinio tinklo stulpus. Darbininkai neišvengė ir klaidų – dėl neatsargumo nukirto interneto kabelį. Kauniečiai ryšio neturėjo daugiau nei 10 valandų.

Už kontaktinio tinklo įrengimą atsakingos bendrovės "Autrolis" generalinis direktorius Naglis Simanavičius "Kauno dienai" patvirtino, kad visi suplanuoti pirmojo etapo darbai jau baigti.
"Visi stulpai stovi savo vietose, kabeliai taip pat išvedžioti. Liko paskutinis darbas – pakabinti kontaktinį tinklą", – vardijo direktorius. Tinklas savo vietoje atsidurs tik tada, kai bus rekonstruota K.Petrausko g.

Šioje gatvėje iš viso buvo pastatyta 118 cinkuotų daugiabriaunių stulpų. Tokie patys stulpai stovi ant Parodos kalno. Statybininkai papildomus du stulpus įrengė Utenos g., kad būtų galima sujungti visą troleibusų liniją, kurios ilgis – 4,8 km į abi puses.

Darbai gatvėje laikinai sustoję, nes žiemiški orai neleidžia atlikti jokių kasinėjimų, kloti  naują asfalto dangą. Tačiau jau pavasarį kelininkai K.Petrausko g. vėl okupuos.

Pirmiausia išpjaus medžius

Savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis užsiminė, kad realiausia data, kada galėtų prasidėti darbai, – balandžio mėnuo.

"Sutartį su rangovu bendrove "Kauno keliai" pasirašėme 2013 m. pabaigoje, tad liko sulaukti, kada baigsis šalčiai, ir jie kibs į darbus", – sakė A.Pakalniškis.

"Pirmieji darbai – medžių pjovimas. Toliau – lietaus tinklo klojimas. Tai vieni sunkiausių darbų, nes tinklas bus klojamas trijų metrų gylyje", – būsimus darbus vardijo vedėjas.
Daugiausia diskusijų kyla, nuo kur pradėti darbus – nuo Radvilėnų pl. ar  M.Jankaus g.

"Transporto ir eismo organizavimo skyriaus reikalavimas buvo, kad rekonstrukcija neprasidėtų nuo Radvilėnų pl. ir K.Petrausko sankryžos, nes pavasarį mieste būna dideli eismo srautai, o papildomų spūsčių nesinori", – aiškino A.Pakalniškis. Todėl statybininkai iš pradžių įsikurs prie M.Jankaus g.

Vedėjas priminė, kad rekonstrukcija bus vykdoma ne visoje gatvėje, o tik K.Petrausko g. atkarpoje nuo Vydūno al. iki Radvilėnų pl., nes likusi gatvės dalis jau paplatinta.

"Jeigu šių metų biudžete bus pakankamai lėšų, ir likusioje atkarpoje bus atnaujinta kelio danga, jei ne – asfaltuosime tą gabaliuką kitąmet", – pridūrė A.Pakalniškis.

Uždraus eismą

Nors darbai dar neprasidėjo, tačiau jau dabar baiminamasi, kad gali atsirasti iš anksto nenumatytų darbų.

"Pernai, gręžiant pamatus troleibusų kontaktiniam tinklui, gruntinis vanduo buvo labai aukštas, todėl reikėjo atlikti papildomus geologinius tyrimus. Neatmetu versijos, kad teks statyti specialius filtrus ir drenažą tam, jog vanduo nesikauptų ir netrukdytų kelininkams", – sakė A.Pakalniškis.

Jis, pasakodamas apie būsimus darbus, patvirtino gandus, kad, prasidėjus rekonstrukcijai, eismas K.Petrausko g. bus uždraustas.

"Lietaus nuotekų tinklas eina per patį gatvės vidurį, tad gatvę tikrai teks uždaryti, kol bus vykdomi darbai. Vairuotojams teks pasirinkti aplinkinius kelius", – akcentavo vedėjas.
Galutinės transporto schemos ir maršrutai dar nėra suderinti, paaiškės tik pavasarį.

Kelininkų laukia tikrai nemažai darbų: kloti lietaus nuotekų tinklą, keisti dangą,  sutvarkyti šaligatvius, sudėti visus naujus bortelius.

Darbai vyks atkarpomis, tačiau nauja asfalto danga bus klojama iškart visoje gatvėje. "Nenorime, kad būtų kokių nelygumų, siūlių, todėl gatvę asfaltuosime ištisai", – patikslino vedėjas.
"Jeigu viskas vyks sklandžiai, rekonstruoti gatvę turėtume baigti spalį", – teigė A.Pakalniškis. Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras pažadėjo, kad jei darbai nestrigs, jau šių metų spalį į Parodos kalną kils troleibusai.


Skaičiai – milijoniniai

K.Petrausko g. rekonstrukcija kainuos 8 mln. litų.

Projektą iš dalies finansuoja ES, kuri skyrė 2,04 mln. litų. Likusią sumą savivaldybė skolinsis.

Įrengti ir sumontuoti kontaktinį tinklą atsieis 3 mln. litų.

Po rekonstrukcijos gatvė paplatės trimis metrais.

Dėl gatvės rekonstrukcijos teks išpjauti apie 50 medžių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

TAIGI

TAIGI portretas
Bus daug juoko kai žiemą troleibusai važiuos Parodos kalnu. Jeigu tai pasiruošimas Savanorių prospekto remontui, gal būtų pakakę ką turime ir plius Mackevičiaus gatvė.

As...

As... portretas
Gatve gan siaura yra..daba vos prasilenke masinos..o paplatins gatve tik vietomis...daba piko metu eile nuo Jankaus g. iki sviesaforo buna..kas bus kai troleibusai prades vaziuoti...o ziema kaip uzvaziuos jie i parodos kalna..

J.P.

J.P. portretas
As manau, jog tai yra pasiruosimas Savanoriu pr. rekonstrukcijai. Ar zinote, kad savaroriu pr. dalis yra viadukas? ir jis griuna..(visa tai labai gerai matyti is E.Ozeskienes g. Kai rekonstruos K.Petrausko g., tuomet rekonstruos Savanoriu pr. kalna. Gal valdininkai, tiesiog, per mazai suteikia informacijos, po to ir prasideda visuomenes gincai. Zinoma, as sutinku,kad i silainius tikrai reiketu troleibusu linijos.
VISI KOMENTARAI 32

Galerijos

Daugiau straipsnių