Į Parodos kalną pirmasis troleibusas kilo su politikų dainomis ir eilėraščiais

„Kas nori bilieto, turės šypsotis, bet ne taip dirbtinai kaip politikai“, – griaudėjo griežtoji konduktorė Hana. Miesto politikams, šiandien pirmiesiems troleibusu užkilusiems į Parodos kalną, teko ir deklamuoti eilėraščius, ir traukti daineles.

„Kas nori bilieto, turės šypsotis, bet ne taip dirbtinai kaip politikai“, – griaudėjo griežtoji konduktorė Hana. Miesto politikams, šiandien pirmiesiems troleibusu užkilusiems į Parodos kalną, teko ir deklamuoti eilėraščius, ir traukti daineles.

Bandomasis važiavimas nuo stoties prieigų iki Kauno klinikų truko vos keliolika minučių, tačiau per tą laiką keleiviai spėjo įsitikinti maršruto patogumu. Vos įlipęs į troleibusą, kuriame energingai tvarkėsi aktorė Hana Šumilaitė, bendrakeleivius pralinksmino miesto meras Andrius Kupčinskas. Pagal įprotį jis iškart išsitraukė elektroninį keleivio bilietą ir priglaudė prie skaitytuvo. Nors važiavimas ir buvo eksperimentinis, troleibuso aparatūra suveikė įprastu režimu ir iš mero sąskaitos nuskaitė porą litų. A.Kupčinską tai gerokai nustebino.

Pririedėjęs Parodos kalną, troleibusas trumpam stabtelėjo papėdėje, tarsi rengdamasis pirmajam kilimui. Nors ir lėtai, bet be trūkčiojimų naujutėlis „Solaris“ įveikė stačią įkalnę ir stabtelėjo prie Sporto stotelės, kur vyko iškilmingas maršruto atidarymas. Nuskambėjus orkestro maršui, A.Kupčinskas ir bendrovės „Kauno autobusai“ vadovai nukirpo simbolinę juostelę.

„Naujieji maršrutai pasitarnaus gerinant viešojo transporto sistemą bei sujungs miesto centrą su Žaliakalniu bei atokesniais rajonais. Ypač juos įvertins svečiai iš kitų miestų atvykę į stotį ir norintys pasiekti Kauno klinikas“, – neabejojo A.Kupčinskas.

„Kauno autobusų“ bendrovės valdybos pirmininko Jono Koryznos teigimu, naujųjų maršrutų paleidimas tapo dar viena proga įžnybti niurzgliams, teigiantiems, kad Kaune nevyksta jokios pozityvios permainos.

„Aš, kaip inžinierius mechanikas, prisiklausiau daug abejonių ir diskusijų, ar troleibusas apskritai pakils į Parodos kalną. Mes įrodėme, kad tai visiškai įmanoma“, – pritarė ir „Kauno autobusų“ generalinis direktorius Kęstutis Derliūnas.

Naujieji 2-ojo ir 4-ojo numerio troleibusų maršrutai startuos spalio 6 d.

Troleibusų linijų tiesimo per Parodos ir K.Petrausko g. tiesimo projektas truko apie 5 metus bei kainavo beveik 3 mln. litų. Didžiąją dalį sumos padengė ES fondai.

2-ojo maršruto troleibusai iš Islandijos pl. į Kauno pilį važiuos Ašigalio g., Šiaurės pr., Sukilėlių pr., Utenos g., K. Petrausko g., Parodos g., Kęstučio g., I. Kanto g., Nemuno g., Gimnazijos g., Šv. Gertrūdos g., Šauklių g., Jonavos g., Šauklių g., o atgal grįš senąja trasa - Šv. Gertrūdos g., Savanorių pr., Utenos g, Sukilėlių pr., Šiaurės pr. ir Ašigalio g.

Taip pat planuojama organizuoti naują 4-ąjį troleibusų maršrutą „Islandijos pl. – A. Juozapavičiaus pr.“. Šis maršrutas važiuos Ašigalio g., Šiaurės pr., Sukilėlių pr., Eivenių g., V. Lašo g., Utenos g., K. Petrausko g., Parodos g., Vytauto pr., Kaunakiemio g., Karaliaus Mindaugo pr., A. Juozapavičiaus pr. ir atgal tomis pačiomis gatvėmis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

laidabraukiui

laidabraukiui portretas
Skodos turi viena nebloga pliusa, kad vasara juose placiai galima atverti langus ir sudaryti atgaivinanti skersveji. O tuose naujuose yra kondiskes kurios niekad neveikia/nejungiamos, o praveriami langai maziukai ir tie nepilnai atsidaro (atsivercia ~60 laipsniu kampu). As nezinau ka tie galvoja kur uzsako naujus trulikus/autobusus, bet jei nejungia kondiskes, tai bent uzsako tegu su labiau ir didesniais praveriamais langais. Man tai gaila kad Silainiuose greiciausiai niekad nenuties truliku linijos, o visgi tai daugiausiai gyventoju turintis rajonas. Is esmes tai truliku transportas man labiau patinka nei autobusu, todel kad net ir senos skodos turi gera trauka, sparciau vaziuoja, plius ekologiska. Autikai, tai letapedziai, ypac seni.

A6

A6 portretas
Cirkas atvažiavo.

gintaras663

gintaras663 portretas
matosi dauguma komentuotoju visai nenutuokia kas yra troleibusas , kokia jo galia ir kaip jis veikia... ir sedi savo supuvusiose metalo laužuose, oi juoksiuos kai žiema jusu lušnos nevažuos o troleibusai jus lenks ir lenks.
VISI KOMENTARAI 24

Galerijos

Daugiau straipsnių